Aihe: Vinkkejä pedaalien kuljettamiseen? 1 2 | |
---|---|
![]() 22.10.2012 14:20:20 | |
Jucciz: Tuo toimii, jos kuljettaa sen nätisti oman auton takapenkillä, mutta auta armias jos tuon heittää keikkabussiin muiden keissien sekaan: kulmaraudat irtoaa, kumijalat irtoaa, saranat irtoaa, lukot irtoaa ja koko vehje on kohta ihan naarmuilla ja lommoilla. Sanottakoon sekin, että ulkokuori on tuossa sen verran heppoista materiaalia, että sen päälle ei uskalla pinota kauhean paljon mitään painavaa - siinä missä Pedaltrain kestää käytännössä mitä vaan. Ts. ei Rockcasea kovaan keikkakäyttöön, en vaan voi suositella. Kaksi omistin, mutta kolmatta kertaa en tee samaa virhettä. Oma Rockcase kesti n. 100 keikkaa. Ja on se käytössä vieläkin toisen bändin treenikämpällä, siinä on toinen saranoista taipunut hieman, toimii kuitenkin vielä. Oikeastaan tarvitsin vain lisätilaa pedaaleille, vaihto ei niinkään tapahtunut "heikon" rakenteen vuoksi. Lommoa ja naarmua löytyy kuorista kyllä mutta ne eivät minua haittaa. Kestää varmaan toiset sata keikkaa kunhan tosiaan ei jätä mihinkään telinecasen alle keikka-autossa. Mielummin ostaisin tuollaisen kuin jonkun pehmustetun gigbagin. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. | |
![]() 22.10.2012 14:28:56 | |
Mä oon tälleen amatööriosastolla keikuttanu pedaaleja tollasessa Electro-Harmonixin pehmustetussa laukussa. Ei maksa just mitään ja varsinkin kun speduja on tollanen 5 kappaletta, se on oikein kätsyn kokoinen. Eihän tuo miltään ydinpommilta suojaa, mutta satunnaisia keikkoja vedellessä, kamojen perään vähän viitsii katsellakkin. Sitäpaitsi... eikös ne pedaalit itsessään oo aina niitä pommin kestäviä. | |
![]() 22.10.2012 18:41:13 | |
Jäärä: Oma Rockcase kesti n. 100 keikkaa. Ja on se käytössä vieläkin toisen bändin treenikämpällä, siinä on toinen saranoista taipunut hieman, toimii kuitenkin vielä. Oikeastaan tarvitsin vain lisätilaa pedaaleille, vaihto ei niinkään tapahtunut "heikon" rakenteen vuoksi. Lommoa ja naarmua löytyy kuorista kyllä mutta ne eivät minua haittaa. Kestää varmaan toiset sata keikkaa kunhan tosiaan ei jätä mihinkään telinecasen alle keikka-autossa. Mielummin ostaisin tuollaisen kuin jonkun pehmustetun gigbagin. Minullakin toimi oikein hyvin välillä kovassakin ajossa, visuaalisesti otti osumaa (kuten halvasta voi olettaakin), mutta lukot pysyivät ehjinä ja pedaalit paikoillaan, mikä tuollaisen laudan funktio lähinnä onkin. Hintansa väärti. "Look behind you, a three-string bass!" | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)