Aihe: Fingerpori
1 2 3 4 531 32 33 34 35138 139 140 141 142
Ali
19.10.2012 11:46:49

thaapala: Parhaitenhan tuo olis toiminut jos koko puhekupla oltaisiin jätetty pois.

Totta kyllä tämäkin.

https://dl.dropbox.com/u/16413694/r … 3%B6l%C3%B6/fingerpori20121019.jpeg
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Stiiq
19.10.2012 12:40:04
thaapala: Parhaitenhan tuo olis toiminut jos koko puhekupla oltaisiin jätetty pois.

En minä olisi kyllä ikinä osannut yhdistää tuota autoa Corvetteen ja Corvetta "Vetteen". Puhumattakaan naislukijoista.
Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta.
kk80
19.10.2012 13:31:19
Stiiq: En minä olisi kyllä ikinä osannut yhdistää tuota autoa Corvetteen ja Corvetta "Vetteen". Puhumattakaan naislukijoista.

Kyllähän 'Vette' lempinimenä kuuluu yleissivistykseen vaikka ei amerikan romuista välittäisikään. Sitä "seitan is good" kasvisruoka strippiä en olisi ilman Googletusta tajunnut, joten siihen nähden tämä aukesi helposti.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Stiiq
19.10.2012 14:45:32 (muokattu 19.10.2012 14:45:53)
kk80: Kyllähän 'Vette' lempinimenä kuuluu yleissivistykseen vaikka ei amerikan romuista välittäisikään.

Tästä voi olla kyllä montaa mieltä. Onko sekin yleissivistystä, miltä Corvette näyttää?

Sitä "seitan is good" kasvisruoka strippiä en olisi ilman Googletusta tajunnut, joten siihen nähden tämä aukesi helposti.

Tästä oon samaa mieltä, mutta tuonkin voi laskea yleissivistyksen piiriin, jos haluaa. Minä tajusin sen saman tien.
Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta.
Nelisormimangusti
20.10.2012 11:58:12

kk80: Kyllähän 'Vette' lempinimenä kuuluu yleissivistykseen vaikka ei amerikan romuista välittäisikään. Sitä "seitan is good" kasvisruoka strippiä en olisi ilman Googletusta tajunnut, joten siihen nähden tämä aukesi helposti.

Täällä ollaan niin miesstä, että autot tunnistetaan pienimmästä viittauksesta mutta hippihomojen kasvismössöjä ei olla tuntevinaan.

Pahoittelen. Fingerporiin tämä viesti ei liity mitenkään.
Skywriter
20.10.2012 18:14:30
Kuka nyt jotain kasviksia tuntee? Porkkana ja tomaatti riittävät. Sen sijaan AUTOT on MIESSSSTEN harrastus eikä pupujen.
Rhapa
21.10.2012 10:30:53
kk80: Kyllähän 'Vette' lempinimenä kuuluu yleissivistykseen vaikka ei amerikan romuista välittäisikään. Sitä "seitan is good" kasvisruoka strippiä en olisi ilman Googletusta tajunnut, joten siihen nähden tämä aukesi helposti.

Kah, mulla menikin tuo seitan vitsi ohi, että paukahti. Noh, kukapa noista ituhippien spedeilyistä tietäisi, muut kuin ituhipit.
Wolfgang
21.10.2012 14:09:04
Mie en kyllä Corvettea tunnistais vaikka sellanen tulis kadulla vastaan. "Vetten" on myös ihan uusi sana.

Miusta on ihan hyvä jos Jarla ei väännä Fingerporeja sillä periaatteella, että lukijan täytyy olla tutustunut kyseiseen sarjikeen, että vitsit aukeaa tai että niitä osaa edes etsiä. Siis jos et tietäisi että Fingerpori on sarjis, joka perustuu puujalkahuumorille, et varmasti hiffaisi esim. jeesusta vetten päällä ilman puhekuplaa.
"Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny
Shabby
21.10.2012 14:41:43

Stiiq: En minä olisi kyllä ikinä osannut yhdistää tuota autoa Corvetteen ja Corvetta "Vetteen". Puhumattakaan naislukijoista.

Mä en sit varmaan o nainen? Tai lukija?
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
lurkki
21.10.2012 15:12:26
Intertekstuaalisuushan tässä perustuu myös veden muutamiseen Coca-Colaksi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Coke_bottle_styling
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
NHR
21.10.2012 23:24:56 (muokattu 21.10.2012 23:28:17)

lurkki: Intertekstuaalisuushan tässä perustuu myös veden muutamiseen Coca-Colaksi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Coke_bottle_styling

Mitä? Eihän noista autoista yksikään muistuta edes etäisesti Coca-Cola-pulloa, paitsi ehkä juuri tuo 'vette, etäisesti tosin sekin. WTF?

E: 1967 Suzuki, WTF?
"Trying is the first step towards failure." - Homer Simpson
Bongowing
22.10.2012 06:15:08
NHR: Mitä? Eihän noista autoista yksikään muistuta edes etäisesti Coca-Cola-pulloa, paitsi ehkä juuri tuo 'vette, etäisesti tosin sekin. WTF?

E: 1967 Suzuki, WTF?

Meneehän tossa kyljessä semmonen kokispullo- uurre
http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola#Contour_bottle_design
But where the heck is magenta?
NHR
22.10.2012 10:14:14

Bongowing: Meneehän tossa kyljessä semmonen kokispullo- uurre
http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola#Contour_bottle_design

No joo, kun nyt hieman levättyään katsoo uudelleen, niin onhan niissä jotain samaakin.

Ketjun aiheeseen palatakseni: menikö minulta tämänpäiväisessä stripissä taas jotain oleellista ohi, vai oliko se vain noin körsö: http://www.hs.fi/fingerpori/1329104970442
esprit de corps
22.10.2012 10:23:41
NHR: Ketjun aiheeseen palatakseni: menikö minulta tämänpäiväisessä stripissä taas jotain oleellista ohi, vai oliko se vain noin körsö: http://www.hs.fi/fingerpori/1329104970442

En usko, että sulta meni ohi, mutta mun mielestä toi oli ihan hyvä. Toihan leikittelee tuolla "se oli vähintä mitä saatoin tehdä"-fraasilla, mikä tuossa otetaan täysin kirjaimellisesti.
"Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift-
Kampela77
22.10.2012 10:34:34 (muokattu 22.10.2012 10:36:31)
esprit de corps: En usko, että sulta meni ohi, mutta mun mielestä toi oli ihan hyvä. Toihan leikittelee tuolla "se oli vähintä mitä saatoin tehdä"-fraasilla, mikä tuossa otetaan täysin kirjaimellisesti.

Olisihan se voinut olla tekemättä mitään tai vain katsoa sivusta, jos jotain piti tehdä. Piereskely vaatii kuitenkin jo pientä ponnistelua.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
esprit de corps
22.10.2012 10:36:04
Kampela77: Olisihan se voinut olla tekemättä mitään.

Niin, onko tekemättömyys tekemistä?
"Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift-
Kampela77
22.10.2012 10:37:14
esprit de corps: Niin, onko tekemättömyys tekemistä?

Editoin vastaustani kattamaan tuonkin.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
NHR
22.10.2012 10:45:39

esprit de corps: En usko, että sulta meni ohi, mutta mun mielestä toi oli ihan hyvä. Toihan leikittelee tuolla "se oli vähintä mitä saatoin tehdä"-fraasilla, mikä tuossa otetaan täysin kirjaimellisesti.

Ymmärsin kyllä tuon, minusta se nyt vaan ei ollut mitenkään erityisen hauska juttu. Ylitulkinnan houkutus kävi taas lähes ylivoimaiseksi; mietin esim. onko Fingerpolilla mahdollisesti töissä joku Sivunen, jota Heimo olisi tuijotellut siinä piereskellessään... :)
TaikuriHärvä
22.10.2012 11:46:54 (muokattu 22.10.2012 11:49:03)
Stiiq: Tästä voi olla kyllä montaa mieltä. Onko sekin yleissivistystä, miltä Corvette näyttää?

Säähsäähhh, kyllähän tuo Stingray-Corvette on yksi suurimmista designklassikoista automaailmassa. Sitäpaitsi Jarlan karrikoitu näkemys aiheesta on enemmän kuin tunnistettava.

On.

E: Tämänpäiväinen oli paras ainakin kuukauteen pariin.
"Ei linja ole muuttunut mihinkään. Nyt sitä vain toteutettiin." -Moderaattori
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)