Jucciz 21.10.2012 19:16:48 | |
---|
Mut Laiskiaiselle plussaa ja kiitokset a)projektista ja b)kärsivällisyydestä. ;) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
h.e.k.a 21.10.2012 19:30:56 | |
---|
Laiskiainen: En tiiä miksi tämä nyt meni niin vaikeaksi mutta otetaan uudestaan, eli: ... Ja heti seuraavassa viestissään J jatkaa Dropboxin ylivertaisuuden paasaamista, nice... Laiskiainen: Sain vihjeen eräältä Mnettiläiseltä että 4x12 kuulostaa hyvältä ihan avonaisena. Testasin ja tykkäsin mutten kuitenkaan halunnut ihan niin avonaista. Väsäsin sitten viikonloppuna pariin skobeen puoliavoimet takakannet. Mites tuo modaus vaikutti kaapin yleisoundiin, säilyikö tiukkuus, vaikuttiko äänen leviämiseen paljonkin? "isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta... |
Jucciz 21.10.2012 19:32:14 (muokattu 21.10.2012 19:35:10) | |
---|
h.e.k.a: Ja heti seuraavassa viestissään J jatkaa Dropboxin ylivertaisuuden paasaamista, nice... Internet ois oikeesti edes himpun verran parempi "paikka", jos kaikki Photobucket-käyttäjät vaihtaisivat Dropboxiin. Tää ei oo makuasia. Sama homma kuin Eddien soundi ekoilla VH-levyillä. :) Mutta oot oikeessa, nyt on parempi lopettaa tästä aiheesta. Pahoittelut kun tää nyt tällä tavalla rönsyili: oli vaan liian herkullinen esimerkkitilanne, johon esittää parannusehdotus. Jatkan mölinääni tästedes muualla. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Kiitoksia pojat ja erityisesti Jucciz. Karjuin koko ajan, kun tätä ketjua luin. Ja eikös se mene vielä niin, että joka kuvaan pitää laittaa reunus, niin se on sitten kiva? "Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift- |
Stradlin 21.10.2012 19:56:27 (muokattu 21.10.2012 20:04:24) | |
---|
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Jucciz 21.10.2012 20:25:02 (muokattu 21.10.2012 20:39:43) | |
---|
esprit de corps: Kiitoksia pojat ja erityisesti Jucciz. Karjuin koko ajan, kun tätä ketjua luin. Ja eikös se mene vielä niin, että joka kuvaan pitää laittaa reunus, niin se on sitten kiva? Jos mää laitan, se on taidetta ja tavaramerkki. Jos te nyt laitatte, se on vain plagiointia. ;) Stradlin: Mitä ihmettä? Mulla meni samassa hommassa n. sekunti. En tiedä miten se voisi tuon helpompaa ja selkeämpää ollakaan. Joko mä ymmärsin nyt ongelmasi täysin väärin, tai sitten olet aivan uskomattoman avuton. Kuten aiemmin sanoin, mulle tuli avausviestin linkistä ekaksi näkyviin surkean pienet kuvat ja kun niitä klikkasi, ne aukesivat vähän isompina, mutta edelleen tosi pieninä. Vasta muutaman erillisen klikkauksen takaa löytyi järkevän kokoisia kuvia. Onko tämä oikeasti mun avuttomuutta, vai voisiko "palvelun" omassa käytettävyydessä ja havainnollisuudessa sittenkin olla parantamisen varaa? Liekö sun selaimessa muistissa jostain edellisestä Photobucket-vierailusta erilaiset Photobucketin kuvankatseluasetukset tms., en osaa sanoa. Mulla kuitenkin aukesivat noin, mikä oli turhauttavaa. Ensivaikutelma palvelussa kuin palvelussa vaikuttaa paljon siihen, millainen fiilis siitä jää, tässä tapauksessa jäi todella huono. Tähän kun lisätään tahmea käyttöliittymä (kyllä, verrattuna moniin muihin sivustoihin) sekä ärsyttävät vilkkuvat/animoidut mainokset ja koko joukko erilaisia jakamislinkkejä, on tuloksena sekava ja ikävän näköinen sivusto. Tulee ihan mieleen taannoiset Mikseri.net, MySpace yms., joita olen myös aina vihannut. Vertailun vuoksi esim. Muusikoiden.netin käyttöliittymä on ihailtavan selkeä, yksinkertainen, toimiva ja nopea käyttää - kiitokset jälleen kerran ylläpidolle, nyt kun näihin käytettävyysasioihin on päästy. :) Jos haluat tarkempaa tietoa, voidaan jatkaa pikaviestitse. http://i1320.photobucket.com/albums … pen%20Cabs/IMG_2251_zps5685ec9a.jpg http://i1320.photobucket.com/albums … pen%20Cabs/IMG_2249_zps5f0f67e5.jpg Näinkö? No nyt tuli kunnon kuvalinkit. Kiitos ja plussaa Stradlinille. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Confidentum 21.10.2012 21:15:56 | |
---|
Folivoralle ( Laiskiainen lat.) runsaasti plussaa, kun malttoi toistamiseen ketjun aloittaa. Näyttää vaan siltä että off-roadilaiset ei sitä tajunneet. Viittisitkö vielä kolmannen kerran avata, tai avaa kokonaan uusi, niin pyhitetään tämä käyttöliittymäkeskustelu tähän ketjuun...kovastihan se tänne kitarakamat puolelle kuuluukin. ;) Askarteluprojektista kysyisin, että harkitsitko tai kokeilitko aukkoa muuhun kohtaan kuin ylös..siis keskelle tai alas ja miten päädyit juurikin tuohon ratkaisuun. Hyvät vehkeet, parempi mieli |
Laiskiainen 22.10.2012 17:20:56 | |
---|
tommi m: Avatusta kaapistahan häviää potkua, mutta soundi taasen vähän aukeaa. Omasta mielestä toi oma marsun 2X12 1/6 auki, on ollu paras kompromissi tähän mennessä. Mites tämä 1/6 aukko on toteutettu? Yks mahdollisuushan on vaan jättää 4x12 kaapista kaks tötteröä pois. Kokeilin tätä G12-65:n kanssa mutta ei mun mielestä ollut yhtä hyvä. Hiwatteissa taitaa olla sellainen leveä reflexiaukko alhaalla. h.e.k.a: Mites tuo modaus vaikutti kaapin yleisoundiin, säilyikö tiukkuus, vaikuttiko äänen leviämiseen paljonkin? Mun mielestä kuulostaa vähemmän nuhaiselta ja yleensä vaan paremmalta. En ole vielä treenisvoimakkuuksilla testannut mutta en huomaa mitään ongelmaa tiukkuden kanssa. Myös Heritage G12H75:t, joiden kanssa oli jotain kummaa vaihevirhettä soivat nyt nätisti. Confidentum: Askarteluprojektista kysyisin, että harkitsitko tai kokeilitko aukkoa muuhun kohtaan kuin ylös..siis keskelle tai alas ja miten päädyit juurikin tuohon ratkaisuun. Päättelin että pohjalla on hyvä olla laatikkoa matalien taajuksien kannalta. On kai tää ihan yleinen ratkaisu? Ylhäällä taas parempi että ääni leviää tilaan eikä ole niin suuntaava. Suhrin 2x12 kaapissa taitaa olla takana keskellä ovaali kolo ja se kuulostaa tosi hyvältä. - The late bird catches a nap - |