Aihe: Seuraatko "Tartu mikkiin" ohjelmaa? II
1 2 3 4 569 70 71 72 7391 92 93 94 95
tarmo
18.10.2012 11:27:14
Feline: Tai creepy stalkkeri 8|

En voinut olla ajattelematta samoin lukemieni tekstien perusteella :) Tämä oli siis vain mielleyhtymä, eikä tarkoitus väittää nimimerkin olevan tällainen.

Mutta yhtä kaikki, onhan Saara Aalto todella kova, diggailen kyllä. Jos hyvä laulaja saa TM-ohjelman katsojan tajunnan räjähtämään, niin siisti juttu. Uskon kuitenkin, että vähemmistö katsojista tai edes studioyleisöstä lentää persiilleen pelkän lauluäänen/taidon perusteella.
M.i.k.key
18.10.2012 12:39:48
Uskon kuitenkin, että vähemmistö katsojista tai edes studioyleisöstä lentää persiilleen pelkän lauluäänen/taidon perusteella.

Jengi ei vaan tajuu.
möllisty
EP
18.10.2012 13:19:26
Yleensä silloin tulee tsekattua kun täällä kerrotaan jotakin "dramaattista" tapahtuneen! : )
Janizio
18.10.2012 14:50:30 (muokattu 18.10.2012 14:53:23)
En kuulu sit mitenkään Saaran tausta teamin. Fani kyllä oon mutta siin kaikki.

Onkos se jotinkin kiellettyä dikata Saarasta noin paljon, kun sanat antaa ymmärtää.

Ei kai tietääkseni!

Minkäs teet kun musa sydämmeni suli Saaran äänen ja muun taidon kanssa. En kai varmaan ole ensimmäinen tällä maapallolla, joka artisti/bändi suosikkiinsa ns. tosissaan hurahtanut.
tarmo
18.10.2012 16:23:35
Janizio: En kuulu sit mitenkään Saaran tausta teamin. Fani kyllä oon mutta siin kaikki.

Onkos se jotinkin kiellettyä dikata Saarasta noin paljon, kun sanat antaa ymmärtää.

Ei kai tietääkseni!

Minkäs teet kun musa sydämmeni suli Saaran äänen ja muun taidon kanssa. En kai varmaan ole ensimmäinen tällä maapallolla, joka artisti/bändi suosikkiinsa ns. tosissaan hurahtanut.

Älä hätkähdä sanoista, fanitus on kaunista.
Janizio
18.10.2012 17:06:19 (muokattu 18.10.2012 17:22:37)
On se on todella kivaa sitten kun keikkojen jälkeen pääse vähän jutteleenkin niin pääse vähän raapaseen pintaa syvemmällekin minkälaisesta ihmisestä on kyse.

Kaikki mitä tekopirteeksi, ylimieliseksi ja itserakkaaksi haukkuja tuli kevään Voice of Finlandin aikan on jotain niin puppu puhtetta, että sanon, että kannatta ensin vähään tutkasta ennen kuin sanallisestikaan hutkasee.

Tekopirteys on kaukana. Saaran on ihan aidosti tollanen ilopilleri minkä siit saa TV:ssäkin kuvan. Noi muut jutut syntyy Saaran kovan itseluottamuksen jatkeena tain ainakin näin mä veikkaan. Sen allekirjoitan, että Saaralla on jonkin verran ei niin tyypillisiä piirteitä suomalaiseksi, mutta ei se tee siitä tekopirteetä tai mitään muutakaan noista.

Kun on eloisa, iloinen ja energinen, Sit luottaa avoimesti omiin kykyihinsä ja se intohimon palo hommaa kohtaan on kans aika mahtava ja sit kun on noin äärimmäisen taitava, niin onhan se tottakai joidenkin mielestä epänormaalia
tarmo
18.10.2012 17:52:48
Janizio: On se on todella kivaa sitten kun keikkojen jälkeen pääse vähän jutteleenkin niin pääse vähän raapaseen pintaa syvemmällekin minkälaisesta ihmisestä on kyse.

Mä oon kanssa huomannut, että artistit avaa itsestään eniten just silloin, kun ne juttelee fanien kanssa keikkojen jälkeen. Se on hetki, jossa minänsä raottaminen on luonnollisimmillaan ja siksi niin usein tapahtuukin.

ja sitten niitä pisteitä perään .........

Mut älä pahastu, tuskin täällä kukaan on Saara Aaltoa dumannut. Mahtava laulaja, vielä hyvin pieni hitunen mainstreamia biiseihin, niin hienous aukeaa myös suurelle yleisölle.
Janizio
18.10.2012 18:56:23
Toi on ihan totta, vaikka ei Saarasta mitään niin hirmu yllättävää juttelujen seurauksena oo selvinny, enneminkin pönkittänyt sitä kuvaa siitä minkä on ennakkoon TV:n kautta saanutkin.

Enkä mä mistään suutu. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä hänestä ja sen musasta. Ei siitä saa suuttua. Mun sydämmeen Saara on porannut ittensä niin syvälle, että sanokoon kuka tahansa siit mitä tahansa, niin ei hirmusesti hetkauta, koska sen ura saa päivä päivältä paremman ja tukevamman pönkän allensa. Kyllä sen kai jo Voicen aikana kaikki osas aistia, että ei tota junaa pysäytä todennäköisesti mikään.

Sitä paheksun, että ruvetaan haukkuun ja nimitteleen toisia musamaun takia ja ei sekään musta oo kivaa, että aletaan piikitteleen myöskään toisen dikkaamaa artistia. Mä ainakin pyrin siihen etten tee sitä. Toki artisti pitää kestää mielipiteiden vaihto, mutta jossain sielläkin menee musta raja mihin saa mennä
EP
18.10.2012 19:49:44 (muokattu 18.10.2012 19:50:01)
Alkaa kuulostamaan joltain "fanipalstalta" tämä, ai niin Suosikkikin kai lopettaa? : )
mattim
18.10.2012 19:53:17 (muokattu 18.10.2012 19:53:40)

Saara Aaltoa olen kuullut soololivenä flyygelinsä säestämänä, taitava hyvä-ääninen laulajalauluntekijä on hän. Tarttee tsekata tämä jakso.
Janizio
18.10.2012 20:43:49
mattim: Saara Aaltoa olen kuullut soololivenä flyygelinsä säestämänä, taitava hyvä-ääninen laulajalauluntekijä on hän. Tarttee tsekata tämä jakso.

On itsekkin toikin yhdistelmä tullut koettua ja jonkin keikan käyneenä Saaran suusta on kyllä tullut omien biisien lisäksi aikamoinen kavalkaadi cover-biisejä. Viimeisimpänä vois mainita Nightwishin Nemon. Saaralla on hieno taito tehdä biiseistä oman näköisiä versiota kuitenkaan muutamatta liikaa biisejä

Mutta joo Tartu Miikiin ohjelmasta pitäis puhua, joten lopetaas tää Saaran mainostus tähän edellinen on siin oikeassa, että tälle palstalle se ei silleen kuulu oli Saara kuinka ihana vain
tope2
19.10.2012 21:32:09
Mistä musiikkiopistosta ne on löytänyt noin huonon naiskiipparistin? Soittaa jotain oktaaveja eikä svengaa yhtään. Näytti ihan tyhmältä kaiken lisäksi.
kaukopoika
19.10.2012 22:29:48
Aika kowat ennakko-odotukset oli tosiaan illan jaksolle ,täällä muidenkin mielestä ja pelättiin myös pettymystä .Täytyy kyllä sanoa ,että aika vaisusti alkoi jakso ,mutta loppua kohti onneksi parani ! Mä olen tainnu täälä ennenki tuoda julki ,kuinka paljon mä rakastan Heartin Alonea ,varsinki kun Karoliina on sen TM:ssä niin hienosti esittäny ,mutta kyllä Saara ja Reeta sen kans hienosti lauloi ,jopa ne ylikorkeat stemmatkin oli nyt mukana ,nannaa !

Loppuduetto oli kans Tyttöjen juhlaa ,kuten Sami H sanoi ,ei jäänyt tulkinnasta paljon keskusteltavaa ,voi vittu mutta kuulosti hienolta ,paha siinä oli enää toisen joukkueen tulla lauteille.Ja mitä Eevaan ja koko orkkaan tulee ,niin paranee joka jaksolla ,kyllä mä tykkään Eevan "kapelloinnista" ja siitä ,kun hän notkuu musiikin mukana kivan fyysisesti ! Aluksi minäkin vähän säikähdin noin kosketin vetoista bändiä ,mutta nyt on korva jo tottunut .
Thefish
19.10.2012 22:40:44
Taitaapi olla lähtölaskenta käynnissä kys. ohjelmalla, sen verran luokatonta paskaa tuli eetteriin että morjens.

Mikä ihmeen hinku sinne telkkariin on jos ei taidot riitä edes karaokebaariin??

Täsmennyksenä siis, en tarkoita Aaltoa ja sen paria vaan tätä toista parivaljakkoa, androgyyni hujoppi ja tyhjäpää blondi. Voi kiesus..
"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson
blaekie
19.10.2012 22:42:45

EP: Tarkoitatko kapellimestaria?
Mun mielestä hoitanu hommat ihan jees!

Hmm, no jaa, edelleen sieltä kuuluu jotain aivan ihmeellisiä "riitaisia" ääniä ? Näpyhäiriöitä siinä "svengissä" sitten vissiin, vai jazz ääniä kenties.

Heartin biisi Saaran ja (kumppanin, who was that ?) kanssa oli parasta.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
EP
19.10.2012 22:45:52 (muokattu 19.10.2012 22:49:52)
Thefish: Taitaapi olla lähtölaskenta käynnissä kys. ohjelmalla, sen verran luokatonta paskaa tuli eetteriin että morjens.

Mikä ihmeen hinku sinne telkkariin on jos ei taidot riitä edes karaokebaariin??

Täsmennyksenä siis, en tarkoita Aaltoa ja sen paria vaan tätä toista parivaljakkoa, androgyyni hujoppi ja tyhjäpää blondi. Voi kiesus..

Höpö höpö, on vaan ihan eri tyyppisiä laulajia ja äänistä vois sanoo, että on jotenkin kypsemmän olosta.

blaekie: Hmm, no jaa, edelleen sieltä kuuluu jotain aivan ihmeellisiä "riitaisia" ääniä ? Näpyhäiriöitä siinä "svengissä" sitten vissiin, vai jazz ääniä kenties.

Niin tarvitaanko kahdet koskettimet?
Voishan toi kapu soittaa niitä puhaltimia.
Thefish
19.10.2012 22:47:48
EP: Höpö höpö, on vaan ihan eri tyyppisiä laulajia ja äänistä vois sanoo, että on jotenkin kypsemmän olosta.

Sulla taitaa olla korvat täynnä vaikkua kun et silkkaa paskaa tunnista?
EP
19.10.2012 22:52:43 (muokattu 19.10.2012 22:56:33)
Thefish: Sulla taitaa olla korvat täynnä vaikkua kun et silkkaa paskaa tunnista?

Hyvät suodattimet vaan tuota ohjelmaa seuratessa.

E: Eihän noita laulajia voi tollai verrata?
Thefish
19.10.2012 23:06:05
EP: Hyvät suodattimet vaan tuota ohjelmaa seuratessa.

E: Eihän noita laulajia voi tollai verrata?

Kieltämättä aika epätasainen lähtöasetelma, Akatemia vs. karaokebaari.

Telkkarissa kun ollaan, kyllä voi. Ei paskasta saa konvehtia vaikka kuinka vääntäisi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)