Aihe: Kalmah
1 2 3
Janus
16.09.2011 10:17:10
Jeszse: No Marcon veli tietysti hei.

Sassary.

Parhaiten Tarotin kiipparistina tunnettu Janne Tolsa soittelee tosin siinä toisessa oululaisessa melodeath-bändissä, eli Eternal Tears of Sorrow'ssa, jossa vaikutti jonkun aikaa myös Kalmahin Antti K.
janezki_
16.09.2011 11:50:33
Jeszse: No Marcon veli tietysti hei.

Joo, siis hietalan marcon veli on Zachary. Mut en nyt tajuu miten Tarot mihinkään liittyy? (olen ehkä urpo kun en tajuu)
Mie oon vaan basisti...
Jeszse
16.09.2011 12:41:06
janezki_: Joo, siis hietalan marcon veli on Zachary. Mut en nyt tajuu miten Tarot mihinkään liittyy? (olen ehkä urpo kun en tajuu)

Saatto mennä vaan veljesparit sekasin tossa aiemmin jollain, veikkaisin.
Kitaravirtuaali: Piti oikein stalkata, että minkänäkönen noin täydellisen kuuloinen nainen on. Paskanvitut mitään nähny, kun joku karvainen hippi oli joka kuvassa ympäri sen naamaa.
reaper666
20.09.2011 01:29:56
Jeszse: Saatto mennä vaan veljesparit sekasin tossa aiemmin jollain, veikkaisin.

Toivon, että tää oli sarkasmia :D
Jeszse
20.09.2011 07:46:33
reaper666: Toivon, että tää oli sarkasmia :D

Joo, samoin.
Kitaravirtuaali: Piti oikein stalkata, että minkänäkönen noin täydellisen kuuloinen nainen on. Paskanvitut mitään nähny, kun joku karvainen hippi oli joka kuvassa ympäri sen naamaa.
janezki_
18.10.2011 14:42:03
Nyt tapahtui melkoisen mielenkiintoinen juttu, kun Kalmah "etsii" sitä uutta kosketinsoittajaa. Niin ex-Kalmah kiipparisti Pasi Hiltula oli nyt jättänyt nykyisin yhtyeensä ja ois niinkuin vapaana. Pasi ois kyllä mitä loistavin uus kiipparisti!
Mie oon vaan basisti...
Metal Jewel
18.10.2011 21:08:39
Kalmah sais kieltämättä siirtyä takas sille "äklömelodiselle" linjalle missä olivat ensimmäisillä levyillä. Swamplord ja TWR minusta edelleen ylivoimaisesti parhaat levyt. Kalmah on vain niin hyvä tekeen tollasta perus melodethia. Heidän on turha yrittää siirtyaä thrash-linjalle.
Timo Tolkki: Mä en riko kieliä, mä rikon kitaroita.
Vestu
19.10.2011 12:58:03
Niin no, onhan esim. the groan of windillä 1,177,609 viewiä youtubessa. Voidaan puhua jo suhteellisen suositusta bändistä.
Like father like scum
janezki_
15.02.2012 18:09:34 (muokattu 15.02.2012 18:10:09)
Uutta uutista suomiehiltä:

"Syksyn inspiroivien mehtyysessioiden jälkeen Kalmah löysi uuden kosketinsoittajan riveihinsä. Toivotamme tervetulleeksi suoherra Veli-Matti Kanasen (One Morning Left). Velski todisti kyntensä sessiokeikoilla Sveitsissä ja Venäjällä, joten bändin ei tarvinnut ostaa sikaa säkissä.

Uuden materiaalin työstö etenee. Tällä hetkellä neljä uutta suoveisua hakee reenikämpillä formaattiaan - nopiasti ja päin hanuria. Kesällä laskeudumme suon tasoon kuvaamaan uuden musiikkivideon tulevan lätyn kappaleesta. Studioon marssitaan loppuvuodesta tahi alkuvuodesta 2013."
Mie oon vaan basisti...
janezki_
18.01.2013 17:30:25
Studiosta videota, rumpuäänityksiä:
http://www.youtube.com/watch?v=grQ-3KtACW0

Rumpali Kusminilta hyvät kommentit:
Nopeat biisit olivat helppoja ja hitaat biisit vaikeita. Johtopäätös: hitaat biisit ovat paskoja ja nopeat hyviä, vai pitääkö tässä treenata enemmän
Mie oon vaan basisti...
janezki_
03.04.2013 17:46:03
Uusi levy "Seventh Swamphony" pihalla 14. kesäkuuta, linkissä myös uusi biisi "Windlake Tale":

http://www.imperiumi.net/index.php?act=news&id=19773

Ovela nimi levyllä ja biisihän on taattua erinomaista Kalmah-tasoa. Ihan kiva kesäkuun alku, ensin COB ja viikkoa myöhemmin tämä.
Mie oon vaan basisti...
janezki_
03.05.2013 17:14:46
Uuden levyn nimibiisi videon kera:
http://www.youtube.com/watch?v=RcxlexAJycY&feature=youtu.be

Biisilista:

1. Seventh Swamphony
2. Deadfall
3. Pikemaster
4. Hollo
5. Windlake Tale
6. Wolves on the Throne
7. Black Martens Trace
8. The Trapper

Kansi löytyy tuolta:
http://www.kalmah.com/
Mie oon vaan basisti...
janezki_
30.05.2013 16:05:17
Uutta biisiä vielä, "Deadfall":
https://soundcloud.com/earsplit/kalmah-deadfall

Nyt on kolmen biisin perusteella tulossa sellainen lätty, että alta pois. Huhhhuh.
Mie oon vaan basisti...
janezki_
15.06.2013 15:42:28
Erinomaista jälkeä tekee Kalmah taas. Näitä melodiota vain rakastan niin perkeleesti ja mättökin saa niskan heilumaan. Nimibiisi on kovin melodöööth-biisi vähään aikaan. Ja yhtään filleriä ei ole työnnetty vaan paketti on pidetty tiukkana. Toimii!
Mie oon vaan basisti...
Decadetroll
15.06.2013 19:01:27
Eipä tuo seventh swamphony ainakaan tehny oikeastaan minkäänmoista vaikutusta meikään. Hauska musavideo tosin. :D
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. goatpit.weebly.com
Carmifios
20.06.2013 11:22:40

Kovalta levyltä tuntus. Video-/nimibiisi jo iski, ja Hollo on parasta mitä oon vähään aikaan kuullut. Ei ole oikeastaan tullut vielä montaa kertaa koko levyä pyöräytettyä, kun tuota biisiä on ollut pakko kuunnella uudestaan.
Fantasmic
20.06.2013 20:45:13
Decadetroll: Eipä tuo seventh swamphony ainakaan tehny oikeastaan minkäänmoista vaikutusta meikään. Hauska musavideo tosin. :D

Multakin meni nuo ylitsevuotavat hehkutukset vähän ohi parin kuuntelun perusteella. Hyvä levy ja hyviä biisejä mutta ei oikein sellaisia ässiksi nousevia niinkuin oli 12 Gaugella.. Vähän pettymys mutta ehkä odotukset oli vaan liian korkealla, mene ja tiedä.
Fantasmic
11.02.2018 19:59:58
No nyt ne odotukset on taas korkealla uuden The evil kin-sinkun myötä. On muuten hyvä. Ja uusi levy Palo julkaistaan 6.4
tomaattiorava
11.02.2018 20:08:18
hyvä bändi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)