Aihe: NOFX
1 2 3 4 5 6 7 8
SiwamieS
25.04.2004 15:02:00
Tärkiä pumppu meikälle myös.
There's too much caffeine in your blood stream and a lack of real spice in your life..
chico_miguel
25.04.2004 15:02:13
taisi olla viimeinen kiertue bändiltä toi viimeinen joka ulottui tukholmaan asti, joten et taida enää bändiä nähdä ilman pidempää reissua?

Olin tsekkaa keikan. NOFX on mulle elämää suurempi bändi! Ensi kesänä jenkkeihin kattoo... =)
"Eres tú cabron hijo de puta"
-Mickill-
25.04.2004 16:21:24
NOFX on aivan helvetin hyvä bändi, Ten Years Of Fuckin' Up filmiä on tullut aika montaa kertaa koneessa pyöriteltyä.
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
Dilemma
25.04.2004 18:38:47
Niistähän niistä tuolla cd:llä olevista Surferista ja Fuck the Kidsistä puuttuu yksi piisi molemmista. Fuck the Kidsistä "Stupid Canadians" ja Surferista "3 Shits to the Wind".

Siksipä tosifani homma Surferin ja Fuck the Kidsin "seiskatuumasina". Harmitti joskus ku huomas, että sen kokoelman ykkös-cd julkastiin vinyylinä ja se kakkos-cd on aika turha, jos ja kun omistaa molemmat seiskat.
"When I inhale to breath, I feel no strength in my body, I feel numb and weak, I've lost again" -Refused
Anarkiapurilainen
25.04.2004 21:52:06

taisi olla viimeinen kiertue bändiltä toi viimeinen joka ulottui tukholmaan asti, joten et taida enää bändiä nähdä ilman pidempää reissua?

Mitä helevettiä? Ei kai? Mistä tällainen tieto?
Anarkiapurilainen
25.04.2004 22:03:28

Niin, sitten huonoja juttuja. 45 or 46 songs on ärsyttävän vajaa kokoelma. Ykköscdltä puuttuu ainakin "Fastest Longest Line", "I Wanna Be An Alcoholic" ja Fat Club 7":n b-puoli "Spaghetti Motel". Kakkoscdlle olisi hyvinkin voinut laittaa myös "PMRC can suck on this":n kokonaisuudessaan. Jos ruvetaan tekemään kokoelmaa harvinaisuuksista niin voisi sen tehdä kunnolla.

Ten Years of Fuckin' Upilla ärsyttävät pari feikkilivepätkää, joissa ääni tulee levyltä ja kuva useammalta eri keikalta. Mielummin vaikka kämäinen bootlegääni kuin tuollainen ratkaisu. DVDtä en ole ostamassa pelkkien kommenttiraitojen takia, odotin että olisivat JOTAIN uutta materiaalia saaneet levylle haalittua yhdeksässä vuodessa.

Parhaita biisejä riittäisi vaikka kuinka, jos tänään pitäisi yksi valita se voisi olla vaikkapa Bleeding Heart Disease.
Il Brutto
25.04.2004 22:08:05

Mitä helevettiä? Ei kai? Mistä tällainen tieto?

Fat Mikehän se oli taas vähän uhkaillut, oli muistaakseni jossain haastattelussa sanonut. Moneskohan kerta, kun on senkin sanonut, ettei enää ikinä Skandinaviaan?
Correction I need no direction/ Let me go just one last time/ I spend my whole life searching for direction/ Let me go just one last time -Armstrong IHKK #2
Järvihirviö
25.04.2004 23:14:26
Don't call me Mike!
el Bastardo
26.04.2004 10:49:28
Mikäs on bändin paras biisi?
Tietysti se on aika vaikea sanoa kun niitä jonkin verran on...
Itse sanoisin joko monosyllabic girl, jeff wears birkenstocks tai pods and gods....

Paras biisi... hitto, niitä on monia:

- No problems (Liberal-versio)
- Shower days
- Linoleum
- A perfect government
- Philty Phil philantropist

..mutta ehkä valita sittenkin kappaleen Hot dog in a hallway. :)
jalmarus
26.04.2004 12:29:37
Parhaimmat Nofx Julkaisut miusta on Liberal Animation ,Longest Line ja White Trash, Two Heebs and a Bean.

Uusimmat levyt kuulostaa miusta vähän tylsiltä varsinkin The War On Errorism.
You bastards!!!
Booligan
26.04.2004 14:52:31

Olin tsekkaa keikan. NOFX on mulle elämää suurempi bändi! Ensi kesänä jenkkeihin kattoo... =)

no perkele. nyt oon kade. haluisin ehdottomasti kuulla kuinka Fat Mike haukkuu livenä Yrjön pystyyn :D
Doesn´t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
el_hefe
26.04.2004 15:38:35
Uusimmat levyt kuulostaa miusta vähän tylsiltä varsinkin The War On Errorism.
Tuo on totta. War on errorism on liian 'tehdyn' kuuloista...

..mutta ehkä valita sittenkin kappaleen Hot dog in a hallway. :)
SIINÄ vasta hauska biisi... ja ihan hyväkin. :)
On terveellistä puhua itselleen.
Järvihirviö
26.04.2004 16:25:34
Tuli mieleen muilla palstoilla pyörinyt soittolistaradiokanavien arvostelu, ja Please play this song on the radio on vielä tänäkin päivänä helvetin tuore aihepiiriltään. Siinä saa täyslaidallisen aika monikin taho.
Errorist
26.04.2004 18:19:29
Tuli mieleen muilla palstoilla pyörinyt soittolistaradiokanavien arvostelu, ja Please play this song on the radio on vielä tänäkin päivänä helvetin tuore aihepiiriltään. Siinä saa täyslaidallisen aika monikin taho.

Tuo on kyllä totta. Varmaan ilmiö vielä vuodesta -92 voimistunut vaan. Mutta parhaita biisejä mun mielestä on mm.:

The Brews
All His Suits Are Torn
Flossing A Dead Horse (!)
The Decline (helevetin kova)
Louise
American Errorist (I Hate Haters) (hoho)
when will mankind finally come to realize/ his surfeit has become his demise?/ how much is enough to kill oneself?/ that quantity is known today/ as we blow ourselves away
el Bastardo
26.04.2004 20:24:57

Jep, tuo biisi on kyllä aika mainio. Varsinkin sen tauon jälkeinen osuus, missä sanotaan miten asiat oikeasti ovat.
el_hefe
26.04.2004 21:55:43
Flossing A Dead Horse (!)
Kova biisi! oikeesti.
On terveellistä puhua itselleen.
toxic
26.04.2004 22:44:13
Ihan oikein. Poistas vaan loputkin. Käytä levyja ja meuhkaa sitten jos veli päättää ne poistaa :)

No joo. Onhan se surullista.

Niitä levyjä on liikaa :D

Mikäs oli se levy jossa on vain yksi kappale?
el Bastardo
26.04.2004 22:57:05
Mikäs oli se levy jossa on vain yksi kappale?

The Decline -ep. Hjuva biisi.
Järvihirviö
27.04.2004 00:09:59
The Decline -ep. Hjuva biisi.

Loistava ja eeppinen punk-taideteos (nyt kuulostaa jo kuin progesta puhuisin)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)