Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sp-elektroniikan Presari-rakennussarja
1 2
edenbeast
17.10.2012 21:11:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kenelläkään kokemusta kyseisestä? Onko kaula eläväinen ja tekeekö raudoilla yhtään mitään? Kaikki mielipiteet kuunnellaan.. Kiitos!
 
edenbeast
17.10.2012 22:43:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kaikki basistin niin rikkaita ettei kenenkään ole tarvinnut tyytyä tuollaiseen rakennussarjaan? Oonko mie ainoa köyhä?
 
Miikss
17.10.2012 22:51:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei nyt kannata heti reilun tunnin jälkeen alkaa panikoimaan. Ilman omaa kokemusta, mutta liikettä hieman tuntien voisin sanoa, että ihan paska sarja on. Ehkä oon väärässä, tiedäpä sitä.
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Sir Henry
18.10.2012 00:22:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

edenbeast: Onko kaikki basistin niin rikkaita ettei kenenkään ole tarvinnut tyytyä tuollaiseen rakennussarjaan? Oonko mie ainoa köyhä?
 
Tervehdys
 
Jos tuota saisi linkkiä tuohon, ja mahdollisesti muihinkin rakennussarjoihin, niin kiinnostusta olisi.
 
edenbeast
18.10.2012 02:11:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.spelektroniikka.fi/
Tuolta löytyy vaikka minkälaisia rakennussarjoja sekä bassolle että kitaralle. Ite värkkäilin tuolta ns. telekasterin ja kohtuullisen hyvä tuli. ei vaan ollu tuo pakettisarja joten olis kiinnostanu oisko nuo pakettisarjat paljonkin paskempia?
 
Hannu A
18.10.2012 07:26:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

edenbeast: http://www.spelektroniikka.fi/
Tuolta löytyy vaikka minkälaisia rakennussarjoja sekä bassolle että kitaralle. Ite värkkäilin tuolta ns. telekasterin ja kohtuullisen hyvä tuli. ei vaan ollu tuo pakettisarja joten olis kiinnostanu oisko nuo pakettisarjat paljonkin paskempia?

 
elektroniikka- ja soitinrakennus voisi olla parempi palsta tälle kysymykselle?
 
Yleensä nuissa rakennussarjoissa puuosat saattaa olla ihan ok tasoisia, sellasta perus Kiina-laatua, eli välttis ihan kaikki puun syyt ei ole mätsätty bodyssa tms, mutta niistä soivan pelin saa rakennettua.
 
Elektroniikka ja hardware lienee sitten halvinta mahdollista, eli laadullaan ei huimanne, mutta kyllä niistäkin jonninlainen ääni tulee pihalle.
 
Puut, hardwaren ja elektroniikat kun vaihtaa niin saa ihan huippubasson.
 
"In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since theres no real market for masturbation I had to fall back on my bass playing abilities" -Les Claypool
Kefiiri
18.10.2012 08:33:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

edenbeast: Onko kaikki basistin niin rikkaita ettei kenenkään ole tarvinnut tyytyä tuollaiseen rakennussarjaan? Oonko mie ainoa köyhä?
 
Mahtaako rakennussarjasta syntyä olennaisesti parempaa soitinta kuin vastaavan hintainen valmis halpis? Se etu rakennussarjassa on, että voi tehdä mieleisensä pintakäsittelyn. Ja tietty se, että lavassa ei lue Harley Benton.
 
MPU
18.10.2012 09:43:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikss: Ei nyt kannata heti reilun tunnin jälkeen alkaa panikoimaan. Ilman omaa kokemusta, mutta liikettä hieman tuntien voisin sanoa, että ihan paska sarja on. Ehkä oon väärässä, tiedäpä sitä.
 
Mielenkiinnosta kysyn, että mikä SP-elektroniikan toiminnassa sinut saa uskomaan että paskaa myyvät? Mulla on aika vastakkaisia kokemuksia.
 
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
Danny_fox
18.10.2012 10:38:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MPU: Mielenkiinnosta kysyn, että mikä SP-elektroniikan toiminnassa sinut saa uskomaan että paskaa myyvät? Mulla on aika vastakkaisia kokemuksia.
 
mitä oon seurannu niin kyseisellä jäsenellä tuntuu olevan aika vahvoja mielipiteitä asioista. usein vähän mutuheittoja tuntuu olevan.
 
Kun ihmisiä ei syödä, on niitä turha teurastaa.
MPU
18.10.2012 11:32:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danny_fox: mitä oon seurannu niin kyseisellä jäsenellä tuntuu olevan aika vahvoja mielipiteitä asioista. usein vähän mutuheittoja tuntuu olevan.
 
Siis kaikki on paskaa-tyyppi?
 
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
poppamies
18.10.2012 11:47:48 (muokattu 18.10.2012 11:51:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon kaksi presarirunkoa osatanut sieltä ja oliko ne nyt Allparts tai jotain. Siististi tehtyjä mut eivät soi sillai kunnolla. Toki kelpaa jos budjetti on rajallinen eikä odotukset maddottoman korkealla. kauloista ei mitään kokemusta. Elektroniikka OK.
Torilta joku 200-300 basso on loppupelissä todennäköisesti paljon parempi kuin Allpartsin osista kasattu.
 
G strings are for strippers
J.Nikkanen
18.10.2012 11:53:55 (muokattu 18.10.2012 11:54:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

poppamies: Mä oon kaksi presarirunkoa osatanut sieltä ja oliko ne nyt Allparts tai jotain. Siististi tehtyjä mut eivät soi sillai kunnolla. Toki kelpaa jos budjetti on rajallinen eikä odotukset maddottoman korkealla. kauloista ei mitään kokemusta. Elektroniikka OK.
Torilta joku 200-300 basso on loppupelissä todennäköisesti paljon parempi kuin Allpartsin osista kasattu.

 
Mulla on allpartsin p-body nauhattomassa ja hyvin soi. Siinä on Osmon vaha päällä, tiedä siitä sitten vaikuttaako se siihen sointiin vaiko eikö.
 
Mopo rotkoon.
Hannu A
18.10.2012 12:00:28 (muokattu 18.10.2012 12:02:54)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: Mulla on allpartsin p-body nauhattomassa ja hyvin soi. Siinä on Osmon vaha päällä, tiedä siitä sitten vaikuttaako se siihen sointiin vaiko eikö.
 
SP-elektroniikka ei myy Allpartsia vaan DR-partsia, ei siis puhuta samasta tuotteesta.
 
Ja muistaakseni nuo rakennussarjat, joita ko. firma myy on samoja, joita jossain vaiheessa on tullut Kiinasta kimppatilaushuoneen kautta, ainakin tuotekuvat samanlaisia tjsp. Sunsmile-brändistä puhutaan siis niiden osalta.
 
Saatan muistaa kyllä väärinkin.
 
"In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since theres no real market for masturbation I had to fall back on my bass playing abilities" -Les Claypool
J.Nikkanen
18.10.2012 12:03:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kraaps: SP-elektroniikka ei myy Allpartsia vaan DR-partsia, ei siis puhuta samasta tuotteesta
 
Ok, niin tää DR-parts tais olla kinuski ja Allparts on taasen junaitid steits of ö Amerika.
 
Mopo rotkoon.
PasiB
18.10.2012 12:29:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: Ok, niin tää DR-parts tais olla kinuski ja Allparts on taasen junaitid steits of ö Amerika.
 
Just näin ja SP:n lelut on tuota DR-Partsia. Mulla on yksi tuollainen jatsarin kaula ja kyllähän se on ihan toimiva kun vähän itse fiksaili. Nauhahommia joutui hiukan tekemään, päät törrötti ja ihan ei ollut hionta sattunut kohdalleen, pari nauhaa oli muita ylempänä. Niinhän ne sivullaankin varoittelee, että nuo on tarkoitettu sellaisille joilla pysyy työkalut käsissä. Ihan viimisen päälle ei työn jälki ole, vaan eipä ole hintakaan.
 
poppamies
18.10.2012 12:52:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kraaps: SP-elektroniikka ei myy Allpartsia vaan DR-partsia, ei siis puhuta samasta tuotteesta.
 
Saatan muistaa kyllä väärinkin.

 
Eikäkö minä muistin väärin... DR Parts tarkoitin. Kaikki kunnia ja maime palautettakoon Allpartseille.
 
G strings are for strippers
Hannu A
18.10.2012 12:58:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

poppamies: Eikäkö minä muistin väärin... DR Parts tarkoitin. Kaikki kunnia ja maime palautettakoon Allpartseille.
 
Saatoin muistaa väärin sen sunsmile-brändin rakennussarjojen osalta.
 
DR-Partsien osalta oli factaa, ei fictiota.
 
"In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since theres no real market for masturbation I had to fall back on my bass playing abilities" -Les Claypool
edenbeast
18.10.2012 14:35:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulin siihen tulokseen että en tuota rakennussarjaa osta. Kaula ja runko tuolta saattaa mukaan lähteä mutta raudat pistän paremmat.
 
Miikss
18.10.2012 14:39:10 (muokattu 18.10.2012 14:41:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danny_fox: mitä oon seurannu niin kyseisellä jäsenellä tuntuu olevan aika vahvoja mielipiteitä asioista. usein vähän mutuheittoja tuntuu olevan.
 
Nii onki mutuheittoja usein, kunhan provoilen vaan. Ei kannata ottaa liian vakavasti. Mutta tosiaan noista SP-elektroniikan kitara- ja bassokamoista ei itselläni hirveän hyvä kuva ole muodostunut, mitä olen kavereilta kuullut ja itsekin pikkuisen testaillut. En muista tuotteista sitten tiedä.
 
Edit: Mutta kuten tuossa aiemmin mainittiinkin, niin kaipa nekin härvelit ihan toimivia on jos omassa kädessä työkalut pysyy ja on motivaatiota rustailla niitä. Ei noiden hinta kuitenkaan niin paljoa halvempi ole, että tuollaista valitsisin. Ennemmin henkilökohtaisesti ostelisin vaikka halvan Squerin valmiina pakettina tai jonkun hieman laadukkaammaksi tunnetun rakennussarjan (ei tosin ole minkäänlaista kokemusta rakennussarjoista, joten olen väärä henkilö tähän kommentoimaan).
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
poppamies
18.10.2012 14:43:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

edenbeast: Tulin siihen tulokseen että en tuota rakennussarjaa osta. Kaula ja runko tuolta saattaa mukaan lähteä mutta raudat pistän paremmat.
 
Runko, ja varsinkin kaula on koko basson merkityksellisin osa. Raudat ei minun mielestä vaikuta kovainkaan paljon soundiin. Korkeintaan kestävyyteen ja käytettävyyteen.
 
G strings are for strippers
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «