Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 5147 148 149 150 151414 415 416 417 418
iekku84
12.10.2012 22:37:15
-Zildjian Avedis 20" ping ride itselle
-Sabian b8 20" ride lapsille
-Pearl World series 14"x5.5" puuvirveli lapsille.
Kiitos ja anteeksi.
LumPus
13.10.2012 09:25:43
Dw 5002ad4 pedaali, 5100 penkki, 5300 snareteline ja vielä pitäis haitsutelinekin uusia. Soittohommat pitkästä aikaa käyntiin ja mukava huomata tällaiset pikku puutteet.
Epämuusikko
14.10.2012 11:42:34 (muokattu 14.10.2012 11:52:39)
Firthin Ted Atkatz -kapulat. Jos joskus tarvii parempia niin http://www.cooperman.com/drumsticks/ on valintani, näillä mennään sitä ennen.

tosin SD5 Echot ajattelin ottaa vastapainoksi. 2B:llä ja Boleroilla on menty virveliasioita aika pitkään (lue: kerran vuodessa, jos sitäkään), ajattelin kokeilla hieman muita vaihtoehtoja. Yleensähän soitan siis niillä kapuloilla mitä sattuu löytymään, tämä nyt on vain osa yleismaailmallista laaduntarkkailuprojektiani. It's all important!

(tuossa muuten juttua miehestä, tuolloista sivuttaissiirtymää kuulemma "ei vaan tehdä!"
http://www.nytimes.com/2007/02/06/a … /06ted.html?pagewanted=all&_r=0 )
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Speedy
14.10.2012 21:38:32

Yamaha MG 116CX miksutin ja parit piuhat.. Case pitäs tolle vielä hommata..
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
hutikuti
15.10.2012 13:08:33
Sennheiser E602-II mikrofoni.
Tangon työntäminen valssiin kielletty!
markkuliini
15.10.2012 13:21:28

Shure SE-215 korvanapit. Kylläpä oli mieluinen yllätys. Alle satasen hintaluokassa päätin pysyä, koska hukkasin edelliset Ultimate Earsin triple fi-kuulokkeet jo alle 10 keikan jälkeen. Mutta nää Shuret oli tosi paljon paremmin istuvat, pystyin mm.nukkumaan keikkabussin punkassa nää päässä, eli eivät haitanneet mua edes kyljellään. Ja kun eivät tule korvista paljoa ulos ja ostinpa clear-version, niin näyttävätkin paremmilta. Soundi on tosi miellyttävä, en huomannut oikeastaan eroa UE:n luureihin, vaikke ne oli kolmitiet, ja nää vaan sinkut. Ja kiva yksityiskohta on vaihdettavat piuhat ja se että ne pyörivät luurin päässä eli kaiken johtoon syntyvän kierteen voi purkaa aika helposti.
Tykkään, hiphei!
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
hollmi-5
15.10.2012 13:28:12
markkuliini: Shure SE-215 korvanapit. Kylläpä oli mieluinen yllätys. Alle satasen hintaluokassa päätin pysyä, koska hukkasin edelliset Ultimate Earsin triple fi-kuulokkeet jo alle 10 keikan jälkeen. Mutta nää Shuret oli tosi paljon paremmin istuvat, pystyin mm.nukkumaan keikkabussin punkassa nää päässä, eli eivät haitanneet mua edes kyljellään. Ja kun eivät tule korvista paljoa ulos ja ostinpa clear-version, niin näyttävätkin paremmilta. Soundi on tosi miellyttävä, en huomannut oikeastaan eroa UE:n luureihin, vaikke ne oli kolmitiet, ja nää vaan sinkut. Ja kiva yksityiskohta on vaihdettavat piuhat ja se että ne pyörivät luurin päässä eli kaiken johtoon syntyvän kierteen voi purkaa aika helposti.
Tykkään, hiphei!

Minulla on SE315-malliset. Joka sanan allekirjoitan. Paras ostos. Vankka rakenne. Soundi on ok. Eristävyys niin hyvä, että iPhoneakaan ei tarvitse täysille laittaa, kun treenaa musan tahtiin setillä.
Soundit, piuhat ja kajarit.
markkuliini
15.10.2012 13:41:02

hollmi-5: Minulla on SE315-malliset. Joka sanan allekirjoitan. Paras ostos. Vankka rakenne. Soundi on ok. Eristävyys niin hyvä, että iPhoneakaan ei tarvitse täysille laittaa, kun treenaa musan tahtiin setillä.

Joo, noissa on hyvän tuntuinen eristys keikkakäyttöön. Ekaa kertaa neljään vuoteen Koon keikoilla oli sellainen tilanne että tsekissä sanoin monitorimiksaajalle että nyt muuten hiotaan vähän soundeja ja avataan overimikkejä. :) Ja tuntuvat pysyvän hyvin päässä ilman teippiä mulla. Menin mukana tulleilla mustilla huvilla, ja nyt oon treenikäytössä mennyt kumisilla mitkä tuli mukana. Ettei keikkahuovat kulu nääs. :D
OPJ1974
15.10.2012 14:13:58

Caixa (Malacacheta) 12'' x 20 cm, alumiinen. Valkoinen ja kullatut osat. Hieno on.
JGroover
15.10.2012 17:24:44 (muokattu 15.10.2012 17:29:24)
markkuliini: Shure SE-215 korvanapit. Kylläpä oli mieluinen yllätys. Alle satasen hintaluokassa päätin pysyä, koska hukkasin edelliset Ultimate Earsin triple fi-kuulokkeet jo alle 10 keikan jälkeen. Mutta nää Shuret oli tosi paljon paremmin istuvat, pystyin mm.nukkumaan keikkabussin punkassa nää päässä, eli eivät haitanneet mua edes kyljellään. Ja kun eivät tule korvista paljoa ulos ja ostinpa clear-version, niin näyttävätkin paremmilta. Soundi on tosi miellyttävä, en huomannut oikeastaan eroa UE:n luureihin, vaikke ne oli kolmitiet, ja nää vaan sinkut. Ja kiva yksityiskohta on vaihdettavat piuhat ja se että ne pyörivät luurin päässä eli kaiken johtoon syntyvän kierteen voi purkaa aika helposti.
Tykkään, hiphei!

Joo, en kanssa lakkaa hehkuttamasta noita shuren halvempia nappeja. Ovat jokaisen euron arvoisia. Ja soundi on tosiaan miellyttävä, esim. SE-425:een verrattuna. Toisaalta noi nelisataset toistaa paljon selvemmin kaiken ja ne nostaa esiin paremmin erilaiset tekstuurit, mutta miellyttävyys kärsii aika paljon. 215:n kanssa ei tuu myöskään korvat kipeiksi. :)

Hieno juttu, että halvalla voi välillä saada hyvää! :)

EDIT: Ainiin, viimeisin ostos (josta kyllä on jo hetki): Yamaha Birch Custom Absolute 24x18", 16x16", 14x14", 12x8" ja 10x7,5". On saanu DW:tkin edes vähän lepo-aikaa kun nää tuli taloon. :) Aika namuset. Basarin kanssa vielä kalvosulkeiset kesken..
Nottis
17.10.2012 13:36:34
Jotkut ysäri-Premierit, ilmeisesti jotain näitä halpissarjoja, vaikuttaa kuitenkin ihan lupaavilta. Tarkotus olis ehkä yhelle tuttavapojalle duunaa tosta semmonen "eka setti", eli jotain ihan perusjuttuja pitää laittaa kondikseen, vaihtaa kalvot ja kattoo jotain halpaa känkkyy vaikka Staggilta ja Wuhanilta siihen kylkeen.

Noi on vaan vähän oudot, kun ei niissä oo mitään sarjanumeroo tai mitään muuakaan tunnistetta. Vissiin jotain Cabriaa sit kai? Tosi ohkaset rungot on kyl.

Pitää jotain photoo laittaa jossain vaiheessa, jos joku osais kertoo vähän enempi.
minä olen maapallo.
Velli
17.10.2012 14:32:48 (muokattu 17.10.2012 14:33:01)
Nottis:
Pitää jotain photoo laittaa jossain vaiheessa, jos joku osais kertoo vähän enempi.

Pistä tulemaan fotoa vaan. Nuo ysäri Premierit on suht helppo tunnistaa kun osaa kiinnittää huomiota tiettyihin yksityiskohtiin. Ota kuva myös basarin jaloista. Ne ovat kriittinen osa Cabrian ja APK:n erottamisessa.
markkuliini
17.10.2012 17:57:03

Liput tolle keikalle http://www.fasching.se/artister/chris-dave-the-drumhedz
Chris Dave tai joku sellanen, on vissiin taitava ukkeli.
jarjou
17.10.2012 20:21:16
Pearl MCX 13"x7" Limited edition virveli tuli ostettuu, kyllä nyt kelpaa!
Roudari roudaa ja rahaa saa, rahat se ryyppää ja oksentaa.
Epämuusikko
18.10.2012 00:21:46
markkuliini: Liput tolle keikalle http://www.fasching.se/artister/chris-dave-the-drumhedz
Chris Dave tai joku sellanen, on vissiin taitava ukkeli.

Olen sangen kade.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
jazzmies
18.10.2012 11:12:30
Tune-Bot - electronic drum tuner
1,5 rumpusetillista Yamaha hardwarea, mm. FP9500C, HS1200, SS950, DS950 & BKS110...
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
OPJ1974
18.10.2012 12:31:24

jazzmies: Tune-Bot - electronic drum tuner
1,5 rumpusetillista Yamaha hardwarea, mm. FP9500C, HS1200, SS950, DS950 & BKS110...

Minäkin laitoin muutama päivä sitten tilaukseen Tune-Botin. En toisen ketjun kirjoitukseesi viitaten tehnyt pöllömpää ostopäätöstä - kunhan ensin vain oppii käyttämään laitetta :)
Vallu-Veke
18.10.2012 13:54:24
Tulehduslääkettä Motifene dualia laitoin paketin, olikos 9eur. Ihan tarpeeseen tuli. Molemmat polvet on aikalailla tulehtuneet. Liikaa rääkkiä. Hanhenjalka tms. Kyrsii hiukkasen. Ei rummutella toistaiseksi.
Ei surkutella. Tunkekaa Yyteet nevadaan. Pyörät pyörimään. Ostin tällaisen lelun:
http://muusikoiden.net/dyn/users/104155.jpg
Täytyy tunnustaa, että aavistuksen laadukas peli mulle, mutta tulipa laitettua ja pikkuruinen putkivaffari toki kaveriksi.
Vanha Yamaha nimittäin pamahti, vaikkei kuulemma kuuluis pamahtaa. Siis sg- mallin keppi. Lespa korvaa nyt sen. Uusi vastaava pamaha sg olis maksanut vaivaiset 2500eur. Jätin hyllylle tällä kertaa.
EJ84
18.10.2012 17:20:05 (muokattu 18.10.2012 17:21:29)

Tykkään, hiphei!

Tilasinpa kivijalkaliikkeeseen tollaset. Ei oo vieläkään uutta treenitilaa settisoittoon edes löytynyt, mutta jospa noilla vaikka musiikkia kotona kuuntelis lasten mekastaessa. Rumpukuulokkeet jotenkin niin nähty ja kankeaksi moneen kertaan todettu. Saa nähdä miten käy...

Ainiin ja miksi kivijalkaliikkeeseen? Koska thomann toimitti minulle tavaraa, jota en halunnut. Myydään symbaalicase (ilmoitus torilla). :D
Anytime I use muusikoiden.net more than 30 minutes, I know I'm wasting my life away! I should be trying to accomplish something.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)