Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Akai LPK25 Midi-soitin ei toimi
1
Jappi67
16.10.2012 20:39:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve,
 
Ohjelmat asentui kivuttomasti, mutta laitteesta ei kuulu mitään. Miten tuon saa toimimaan Win 7:ssa?
 
CPU
17.10.2012 10:58:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko siulla joku äänilähde kiinni siinä esim. softasynä?
 
http://www.therepublicofdesire.net/ http://www.myspace.com/protectorateindustrial
Kalmo
17.10.2012 12:48:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...jatkaen:
 
MIDI ei ole ääntä, joten MIDI-koskettimisto ei voi tuottaa mitään korvin kuultavaa.
MIDI on kuin sähköistä nuottikirjoitusta. Ne nuotit on ohjattava jollekin, joko rauta- tai softasyntikalle, joka soittaa ne valitsemallasi soitinäänellä.
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Jappi67
18.10.2012 21:18:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, mie olen pihalla tästä Midi-systeemistä, mutta mukana tuli LPK25 - EDITING SOFTWARE. Pitäisikö tööttäilyt kuulua kun tuo avataan ja nappia painetaan, vai tarvitaanko joku muu ohjelma.
 
Kalmo
18.10.2012 23:01:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jappi67: Joo, mie olen pihalla tästä Midi-systeemistä, mutta mukana tuli LPK25 - EDITING SOFTWARE. Pitäisikö tööttäilyt kuulua kun tuo avataan ja nappia painetaan, vai tarvitaanko joku muu ohjelma.
 
Sinun on kyllä nyt varmaan ihan itse kahlattava ne käyttöohjeet läpi. Minulla ei ole ko. kiipparia, eikä softaa, joten en yhtään tiedä, pitääkö softa sisällään softasyntikkaa. Tietsikan sisäistä GS Wavetable-syntikkaa sen avulla saattaa hyvinkin päästä käyttämään.
 
Perusperiaate on se, että softassa on MIDI-raita, jonka sisääntulo on kiipparistasi, ja ulostulona joku softasyntikka, ja sitten on audioraita, jonka sisääntulona on se softasyntikka, ja ulostulona Master-raita tai äänikortti.
 
Joissain softissa nämä MIDI- ja audioraita ovat yhtenä pakettina.
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
lindo
18.10.2012 23:50:35 (muokattu 18.10.2012 23:51:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kalmo: Minulla ei ole ko. kiipparia, eikä softaa, joten en yhtään tiedä, pitääkö softa sisällään softasyntikkaa.

 
Mulla on ja tuo mukana tuleva softa on pelkästään sellanen "EDITING" softa jolla säädetään tuon itse laitteen sisäisiä asetuksia, eikä pidä sisällään mitään softasynaa.
http://lpk25-editor.software.informer.com/
 
Aloittajalle: sulla pitää olla joku soitin softa jota sitten soitat tuolla kiipparilla!
 
Rok rok
Jappi67
21.10.2012 20:07:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä olisi tämmöselle pönttöpäälle joku sopiva syna-ohjelma, että saisin edes sen ensimmäisen äänen ulos laitteesta ja mistä valikosta tuo Windowsin GS Wavetable ohjelma löytyy. (Tämä on nyt tätä.... olokaa kärsivällisiä ;) )
 
anapena
21.10.2012 20:29:25 (muokattu 21.10.2012 20:30:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos olet windows-miehiä, niin mulle tulee ekana mieleen Steinbergin Sequel, vähän niinku Garageband.
Ainii, ja sit tietty Mixcraft!
 
Jappi67
22.10.2012 20:29:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos näistä, nyt tööttäys kuuluu. Tästä se lähtee......tai sitten.......
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «