haunted 16.10.2012 16:25:20 | |
---|
Luulen ja.. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
R.I.P The Haunted..hienoja levyjä teitte ja mukava oli todistaa sekä marco että peter livenä.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
janezki_ 16.10.2012 19:05:45 | |
---|
Vieläköhän meinaa bändi tästä suosta nousta? Noh, kattellaan... Mie oon vaan basisti... |
JIRPPI 16.10.2012 20:58:14 | |
---|
"Itse olen pohtinut asiaa naisen logiikalla ja mielestäni syynä on ihmisen ahneus. Öljyä pumpataan surutta ja saman koostumuksen omaavaa täyteainetta ei pumpata tilalle. Tämän takia syntyy maan sisälle epätasapaino, joka panee mannerlaatat liikkumaan." - |
Burn 16.10.2012 21:43:07 | |
---|
janezki_: Vieläköhän meinaa bändi tästä suosta nousta? Noh, kattellaan... Täysin mahdollistahan se on kun ottaa huomioon, että sekä J. Björler että Jensen ovat tehneet helvetisti biisejä aiemmille levyille. Joku Facebookissakin kirjoitteli, että Chimairassa oli laulaja aikoinaan käytännössä yksin ja ny bändillä menee taas ihan ok. Musahan niillä on nykyään aivan luokatonta, mutta jos Hauntedin kaksikolla on haluja moiseen hommaan, niin mielellään ei kannattaisi jäädä paikoilleen ihmettelemään. Mutta paha tässä on ruveta optimistiseksikaan... |
timnicebutdim 17.10.2012 10:21:08 | |
---|
Ei taideta tästä suosta enää nousta. Onneksi saatiin huippulevy "The Dead Eye" ja siihen perään ihan kelpo "Versus". Unseen oli p*ska ja rivien välistä näki jo bändin tuleen tien päähän. R.I.P. Yrittänyttä ei laiteta, eikä laitettua yritetä. |
RrRailo 17.10.2012 10:50:10 | |
---|
Hauntedhan on alunperin Jensenin bändi, joten kyllä sieltä biisejä varmasti saadaan, jopa rässimpiä sellaisia, jos vain yhtye itsessään kasautuu uudelleen. Deathlegendary whippin' |
haunted 17.10.2012 11:27:36 (muokattu 17.10.2012 11:32:53) | |
---|
RrRailo: Hauntedhan on alunperin Jensenin bändi, joten kyllä sieltä biisejä varmasti saadaan, jopa rässimpiä sellaisia, jos vain yhtye itsessään kasautuu uudelleen. Joo, mä luulin että rumpali olis göteborimiehiä kans, mutta ilmeisesti ei. Jos/kun loput jannut alkaa jotain puuhaan, niin innolla odotan! Jos tulis tosiaan sitä rässiä vaihteeks! No hatunnosto kuitenki porukalle, jos tarina tähän loppuu. Pari kovaa keikkaa tuli katottua onneks kans (nosturi joskus MMDI kiertueella oli ihan murhaava!) "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
janezki_ 24.06.2013 11:11:30 | |
---|
The Hauntedin naamakirjassa tapahtuu! Tummennettuja kuvia löytyy jo kitaristeista, basistista ja rumpalista. Rumpali näyttäisi olevan A. Erlandsson ja Jensen/J. Björler tietysti löytyvät. Toinen kitaristi siis vielä tuntematon ja laulajan pestiin huhuillaan Aroa tai "Tompa" Lindbergiä. Mielenkiinnolla odotellaan. Mie oon vaan basisti... |
sarkain 24.06.2013 11:20:18 | |
---|
Jospa jannut tekisivät uuden miehistön myötä paluuta juurilleen raivokkaampaan dödisrässittelyyn. Peter tuntui vievän yhtyettä aina kokeelliseempaan suuntaan. Itse en ainakaan tykännyt tästä härömmästä matskusta juuri yhtään. Jos vokaaleihin saadaan Aro, luulisi vauhdin ja vihaisuuden löytyvän. |
Herrah 24.06.2013 11:38:19 | |
---|
Toi johndoe-kitaristi on tod. näk. Ola Englund, Feared- ja Six Feet Under - kepittäjä. |
Burn 24.06.2013 12:07:17 | |
---|
Herrah: Toi johndoe-kitaristi on tod. näk. Ola Englund, Feared- ja Six Feet Under - kepittäjä. On se hän, oikean käden tatuoinnit paljastivat. Epäilen kyllä vahvasti, että Aro löytyisi vokalistin pallilta. Aikoinaan kun ilmoittivat laulajahausta, niin koevetoina oli muistaakseni 2/3 uudempaa ja kliinimpää biisiä. Toisaalta jossei passelia ole osunut kohdille ja esim. Aro on halukas ja joutilaana, niin mikä jottei. |
Jeszse 24.06.2013 12:22:29 | |
---|
Aron Markku, Markku Aro. Hehjuum, jatkakaa. |
Errata 24.06.2013 17:07:50 | |
---|
Öh.. miks tuntuis oudolta että "vihollisbändistä" otettaisiin sekä rumpali että laulaja. En oikein nyt luota tuohon Erlandsson, tai ainakaan Lindberg kuvioon. Ja näinköhän Aro enää jaksaa.. enuso. |
Luthanasia 24.06.2013 17:20:04 (muokattu 24.06.2013 17:20:30) | |
---|
Errata: Öh.. miks tuntuis oudolta että "vihollisbändistä" otettaisiin sekä rumpali että laulaja. En oikein nyt luota tuohon Erlandsson, tai ainakaan Lindberg kuvioon. Ja näinköhän Aro enää jaksaa.. enuso. Olisikohan At The Gates viimein laittamassa lopullisesti pillejä pussiin? Näin ainakin sopisi toivoa, kuudetta vuotta tuo "jäähyväiskiertue" menossa. "Pessimist won't never be disapointed" |
Errata 24.06.2013 18:33:57 | |
---|
Luthanasia: Olisikohan At The Gates viimein laittamassa lopullisesti pillejä pussiin? Näin ainakin sopisi toivoa, kuudetta vuotta tuo "jäähyväiskiertue" menossa. Ei siltä ainakaan vaikuta kun keikkoja on sovittu joulukuulle saakka. En usko tähän kuvioon kun Björleritkin ovat jakautuneet eri leireihin. Erlandssonillakin riittää kiireitä atg:n ohella Paradise Lostissa. Mutta tosi on että tuo atg:n re-union on jatkunut luvattoman kauan, ovatkohan edes muuttaneet settiä vuosien saatossa ;) |
haunted 25.06.2013 16:56:33 (muokattu 25.06.2013 16:57:01) | |
---|
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
ramionparas 25.06.2013 16:57:17 | |
---|
Nyt tuli sitten laulajasta myös tuommoinen hämärä kuva..kyllähän toi Marcolta näyttää..perkules, tässähän jo hieman innostuu :D..juuri One Kill Wonderin johdosta tuli aikoinaan Hauntedista innostuttua ja Tuska 2003 keikka edelleen hyvin mielessä..odotellaan nyt virallista tiedotetta.. http://www.mikseri.net/epm |
RrRailo 25.06.2013 17:15:53 | |
---|
Tykkään. Ehkä tuosta vielä oikia bändi tulee. Jensenin rässiriffit vain tulille ja avot! Kuolo korjaa.
"En tiedä onko älykkyyteni enää ihmislajin rajoissa." |
janezki_ 25.06.2013 20:23:45 | |
---|
AROOOOO!!!! Mah-ta-vaaaaa! Mie oon vaan basisti... |