janezki_ 01.03.2012 13:09:08 | |
---|
Toivottavasti nyt jonkun tyypin löytävät tilalle, niin eivät lopeta. Ja vanhemman matskun suuntaan takaisin ois mukava. Mie oon vaan basisti... |
Ziggy Bubba 01.03.2012 16:51:42 | |
---|
janezki_: Toivottavasti nyt jonkun tyypin löytävät tilalle, niin eivät lopeta. Ja vanhemman matskun suuntaan takaisin ois mukava. Facebookissa on ainakin "haku päällä", eli laittakaa laulumiehet bändille pari biisiä Haunted-vokaalia ja vähän tarinaa itestä :) |
k1mm0 07.08.2012 02:34:50 | |
---|
Nyt löytyy Spotifysta koko lailla Hauntedin koko tuotanto, jos haluaa sitä kautta tutustua. Aha, penis, esine paha! |
leatherduck 12.08.2012 20:35:15 | |
---|
|
Jeszse 12.08.2012 20:37:54 (muokattu 12.08.2012 20:38:47) | |
---|
leatherduck: Petteri kertoo tarkemmin lähtönsä syitä. Rankkaa touhua vissiin ollut https://www.facebook.com/notes/pete … -left-the-haunted/10151018059864542 Shit, this fucked up fucking bullshit fuck. Eihän tollasta kirjotusta jaksa ees lukee. Anttilasta löysin jämälaatikosta Warning Shotsin neljällä eurolla. Ostin tuonne One Kill Wonderin ja Dead Eyen viereen. Oli muutama sellanen pirun kova biisi mitä en ollu ees kuullu. Kannatti käydä anttilan levyosastollaki joskus. |
Ziggy Bubba 12.08.2012 22:29:25 (muokattu 12.08.2012 22:30:16) | |
---|
leatherduck: Petteri kertoo tarkemmin lähtönsä syitä. Rankkaa touhua vissiin ollut https://www.facebook.com/notes/pete … -left-the-haunted/10151018059864542 Johan oli avautuminen, Dolving-tyyliin. Paha tosta on tietty ulkopuolisena sanoa miten asiat on. Vaan ei toi hyvää tee bändille, jos siis joskus jonkun laulajan kanssa palaavat. Ilman Dolvingia on kyl vaikee nähdä bändiä tosissaan omalaatuisena ja erityisenä orkkana. Melkein tekis mieli toivotella rauhaa Hoonttedin muistolle. Vaan eiköhän tässä jotain yllättäviä käänteitä vielä nähdä. Internet on ihmeellinen. |
Vekkuli1981 12.08.2012 23:24:32 | |
---|
Sitä mä kyllä ainakin komppaan Dolvingin tekstissä, että toi ATG-jäähyvästely(rahastus) on oikeasti alkanut olemaan surkuhupaisaa. Tiedä noista totuuksista ja tarinoilla on toki aina useampia puolia, mutta kyllä mulle on Dolvingista tullut mielikuva aika suoraselkäisenä jamppana. Eli varovaisesti olen valmis tuota tekstiä uskomaan. www.myspace.com/caughtinthebetween
www.disentertainment.com |
Burn 13.08.2012 10:18:11 | |
---|
Ulkopuolisen näkökulmasta melko suoraselkäistä ulosantia, mutta pahahan tosta on ruveta mitään puolta ottamaan. Sitä en kuitenkaan käsitä, että kun Dolving selvästikin sai omia ideoitaan esille etenkin tuoreimmilla julkaisuilla, niin miksi helvetissä tarvii tämmösen tekstin myötä heittää oikeastaan koko hieno historia romukoppaan? Tommoset vanhojen ukkojen huumeiden käytöt ja niistä nillittämiset eivät nyt muutenkaan muille kuulu, eikä tässä tiettävästi ole ensimmäisestä hevibändistä kyse jossa tämmöstä ilmenee. Siinä Peetter astu hiukan harhaan kun rupesi tätä avaamaan liiankin syvältä. Musiikilliset erimielisyydet ja nämä naurettavat kolmen kesän At the Gates-rahastukset ovat asia erikseen. Näistä jälkimmäinen on toinen asia, mitä en myöskään ymmärrä. Eivätkö Björlerin kaksoset todellakaan näe luomassaan bändissä enää potentiaalia senkään vertaa, että ajat sitten kuopatun kulttibändin avulla tarvii maksaa laskunsa? Vai rupesiko tämä Dolvingin olemassaolo bändissä vituttamaan vain niin paljon, että tekevät tahallaan jotain muuta? Emmää tierä, mutta kyllä tuo Dolvingin avautuminen oli odotettavaa. Seurauksia sen sijaan on sitten vähän vaikeampi arvailla. |
iso paha susi 13.08.2012 15:01:34 | |
---|
Mieluuminhan sitä tuollaisia oikeita perusteluja lukee kuin ympäripyöreitä latteuksia "henkilökemioista" ja "musiikillisista erimielisyyksistä". |
Burn 13.08.2012 15:38:41 (muokattu 13.08.2012 15:40:21) | |
---|
iso paha susi: Mieluuminhan sitä tuollaisia oikeita perusteluja lukee kuin ympäripyöreitä latteuksia "henkilökemioista" ja "musiikillisista erimielisyyksistä". Mutta menee silti hiukan seksivaukääk-juorun puolelle. Tosin voin hyvin kuvitella millainen huoli tämä on entisenä narkkarina ja nykyisenä perheellisenä olevalle Dolvingille. Mutta en mä julkimona tommosta suoltaisi missään perkeleen Facebookissa tuhansien tuntemattomien nähtäväksi. Oman exän huoraamisesta ruikuttaminenkin on pienempi paha, eikä semmostakaan nyt vain sovi tehdä. e. Aivan sama silti mulle loppupeleissä. Saapahan äijä nukuttua yönsä paremmin ja muu bändi saa toivottavasti junansa takaisin oikeille raiteille. |
haunted 14.08.2012 08:12:26 | |
---|
Mä san sen ny viä uudestaan: Marko remmiin mukaan ja Made me II pöytään. Petteri on aika suorapuheinen kaveri, on se kuitenki vissii joka haastikses jonku haukkunu ihan maan rakoon :) Olisko ollu Disturbedin laulaja ketä se halus vetää perseeseen ihan vaan vittuilun vuoks. Varmaan totta (ainaki toinen puoli) tuo tarina, vähä homoo ja liiallista avautumista silti mun mielestä; kertoo vaan että paha on ollu mieli jo pidempään ja ihan oikee ratkasu on ollu lähtee? pois pändistä. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Errata 14.08.2012 15:55:30 | |
---|
Asia tekstiä Dolvingilta, mieluummin tuollaista tosiaan lukee kuin niitä perus ympäripyöreyksiä. Harmitus tuntuisi olevan ukkelilla maksimissaan ;-D Mielestäni the Hauntedin ei tarvitsisi tehdä enää millekkään levylle jatkoa. Made me do it Aron ja vaikkapa Revolver Dolvingin kanssa olivat parasta mitä tuolla kokoonpanolla tehtiin. Lieneekö tällä nimikkeellä enää paukkuja tehdä mahdollisen kolmannen vokalistin kanssa mitään paremmin? Näkisin sen sijaan At the Gatesilla olevan vielä jotain sanottavaakin, orkesteri tyssäsi uransa huippukohdassa ja vieläkin re-unioniksi kutsuttava kiertäminen on vaan kikka kosiskella yleisöä. Uutta levyä vaan pihalle ja sitten taas kiertämään sen tiimoilta, -varmasti myy! Tästähän Björlerin veljekset nähtävästi pitävät eikä usein menestyviin rattaisiin siirtyneet Erlandsson tai Lindberg tästä myöskään pahastuisi.. |
Kontiak 17.08.2012 14:00:57 | |
---|
iso paha susi: Mieluuminhan sitä tuollaisia oikeita perusteluja lukee kuin ympäripyöreitä latteuksia "henkilökemioista" ja "musiikillisista erimielisyyksistä". Mikähän tuossa avautumisessa sen oikeampaa on? Entinen riippuvainen roikkuu nyt maailman pelastamisessa. Minäminäminäminäminä tiedän, mikä on Björlereille ja kaikille muillekin tällä planeetalla parhaaksi. Kaupallisen paskan tunnusmerkkeinä vielä siinä samalla menee psykiatriat ja politiikat uusiksi. http://www.truthinshredding.com |
Burn 27.08.2012 09:13:10 | |
---|
|
jigsore 27.08.2012 21:08:29 | |
---|
|
haunted 27.08.2012 22:26:15 | |
---|
jigsore: Hyvältä kuulostaa kyllä, mielenkiinnolla koko levyä odotellen. Oliko Per Mölleri ainoo kenen kas Dolvingi on väleis viä? Toi voi olla oikeestikki hyvää touhua, ainaki noin paperilla. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Burn 28.08.2012 09:23:17 | |
---|
haunted: Oliko Per Mölleri ainoo kenen kas Dolvingi on väleis viä? Eipä Jensenkään tainnut saada sen kummemmin risuja. Per Möller oli vaina ainoa joka antoi kunnollista palautetta Dolvingin tekeleistä. Kaksosethan tossa saa korvilleen kunnolla, kun jättivät Hauntedin seipään nokkaan. |
Burn 16.10.2012 14:55:41 (muokattu 16.10.2012 14:57:31) | |
---|
|
Facebookin mukaan Anderskin on lähtenyt. No johan nyt. "Pessimist won't never be disapointed" |
Meadow 16.10.2012 16:08:34 | |
---|
Eiköhän tämä ollut tässä. |