Ronsku 25.04.2004 16:11:32 | |
---|
Olen aikeissa ostaa kyseistä kitaraa onko se hyvä ja kannattaako ostaa |
Hinta/laatusuhde hyvä. Jos siis sen n.200 euroa siitä maksaa. Jonkun verran on tuollaista tullut soiteltua niin ihan hyvin se toimi. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Spike 25.04.2004 20:14:28 | |
---|
Omistan tollasen ja oon sitä kakkoskitarana käyttäny, mutta ihan miellyttävä keppi hevimeteliin. Soundit ei tietyst aivan täydellisimmät oo eikä tatsikaan, mutta helpposoittoinen tuo on ja tehdasmikit antaa aika helvetisti outputtia, pitäisi riittää melkeinpä mille vahvistimelle vain. Ite ainakin oon tyytyväinen tohon hinta-laatusuhteeseen. Ainut mikä ketutti oli kun en pyytänyt suoraan 012 kielisettiä vaan otin jonkun 11, mikä oli mulle aivan liian löysä normaalivireessä. Nyt taitaa olla dean markley 013setti. Joo, ja kehottaisin ostamaan jostain soitinliikkeestä. Samaan hintaan saa sitten kitaran säädettyä kunnolla. Noissa halpiksissa voi olla säädöt vähän päin vittua joskus. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Niskamies 25.04.2004 20:53:29 | |
---|
Omistan tollasen ja oon sitä kakkoskitarana käyttäny, mutta ihan miellyttävä keppi hevimeteliin. Soundit ei tietyst aivan täydellisimmät oo eikä tatsikaan, mutta helpposoittoinen tuo on ja tehdasmikit antaa aika helvetisti outputtia, pitäisi riittää melkeinpä mille vahvistimelle vain. Ite ainakin oon tyytyväinen tohon hinta-laatusuhteeseen. Ainut mikä ketutti oli kun en pyytänyt suoraan 012 kielisettiä vaan otin jonkun 11, mikä oli mulle aivan liian löysä normaalivireessä. Nyt taitaa olla dean markley 013setti. Joo, ja kehottaisin ostamaan jostain soitinliikkeestä. Samaan hintaan saa sitten kitaran säädettyä kunnolla. Noissa halpiksissa voi olla säädöt vähän päin vittua joskus. Ohhoh, paksuista kielistä tykkäät sä, jos 11-sarja on liian löysä. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Ronsku 25.04.2004 21:16:16 | |
---|
Mä käytän 0.9 kielii mut ne alkaa olee jo aika löysät ja ne katkee liian helposti |
Ze Kink 25.04.2004 21:49:06 | |
---|
Ohhoh, paksuista kielistä tykkäät sä, jos 11-sarja on liian löysä. Tosiaan.. Mulle .11 setti on (Lespaan) justiin se sopiva (Skaala kun on lyhyempi). 25.5" skaalalla sitten .10 setti. Saattaa kyllä vähän kärsiä bendailu tollasilla kielillä.. "Ford!" hän sanoi. "Tuolla ulkona on ääretön määrä apinoita jotka haluavat keskustella tekemästään Hamletin käsikirjoituksesta." |
Kapane 25.04.2004 22:10:16 | |
---|
onhan toi aika pro alotus/toka keppi...mutta ehottasin kattoo myös ibanezeja ja jaskoja. ite tykkään daddarion ruskeesta. Did they play that song where it's like RAWWWWW~!!!! and then it's like Buduhbuduhbuduhbuhduh! and then it's like AHHH!
-Heroin - about Slipknots giglist
[Kyllä Lähtee] |