AngieRainbow 13.10.2012 12:11:27 | |
---|
juicci90: Koskas äänestys alkaa? Jahka Tohtori ehtii kiireiltään avata äänestysketjun. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Painajaismainen 13.10.2012 13:03:24 | |
---|
Kuinkahan moni äänestäjä jaksaa tosissaan kahlata kaikki ehdokkaat läpi? Meinaan vaan että voipi näillä viimeisillä ilmottautuneilla olla huonompi mäihä saada pisteitä mikäli porukka ei jaksa klikailla kaikkia linkkejä auki. Ensi vuonna jako aikuisten- ja rumien kitaroiden kesken ja kummastakin kategoriasta top 10 missifinaaliin? =) |
RamoQ 13.10.2012 13:22:53 (muokattu 13.10.2012 13:38:11) | |
---|
Painajaismainen: Kuinkahan moni äänestäjä jaksaa tosissaan kahlata kaikki ehdokkaat läpi? Meinaan vaan että voipi näillä viimeisillä ilmottautuneilla olla huonompi mäihä saada pisteitä mikäli porukka ei jaksa klikailla kaikkia linkkejä auki. Ensi vuonna jako aikuisten- ja rumien kitaroiden kesken ja kummastakin kategoriasta top 10 missifinaaliin? =) Käsittääkseni nuo on sitten lopulta isossa listassa, jos viimevuoden mallilla mennään, selkeästi eriteltyinä missä näkyy kitaran malli linkin päällä. Eli sieltä voi valita kiinnostavan oloiset yksilöt, eikä esim vanhanliiton bluesjäbän tarvitse availla niitä tiluseipäiden kuvia tai toisinpäin. Ihan toimiva systeemi. E: Muistanko väärin vai oliko bassopuolen missikisoissa joskus vähän kehittyneempi systeemi, eli ehdokkaat kasattiin erilliselle sivulle kuvien kanssa, joten siellä sai selailla ihan kuvia eikä vain linkkejä..? Saataiskohan joskus vielä kitarapuolellekkin samanmoinen. :) Jep, nytkun kävin katsomassa niin siellähän on ollut ihan karsinnat ja semifinaalit yms erikseen. No johan on basistit pistänyt shown pystyyn. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=9748751#p9748751 Ainakun britit vetävät puvut päälle niin biisit ovat hyviä. |
AngieRainbow 13.10.2012 13:35:57 (muokattu 13.10.2012 13:36:08) | |
---|
Painajaismainen: Kuinkahan moni äänestäjä jaksaa tosissaan kahlata kaikki ehdokkaat läpi? Meinaan vaan että voipi näillä viimeisillä ilmottautuneilla olla huonompi mäihä saada pisteitä mikäli porukka ei jaksa klikailla kaikkia linkkejä auki. Ei siinä mitään isoa hommaa ole. Räbbänä hoiti homman viimeksi niin selkeästi. Kitarat oli siististi allekkain. Mä selasin monesti läpi ja ihan mielelläni vielä. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=198876&o=0 What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
AngieRainbow 13.10.2012 13:43:38 | |
---|
Mulla on jäänyt sellanen fiilis, että menestyäkseen näissä skaboissa kannattaa omata kohtalainen kamera ja taito käyttää sitä. Hienosta kitarasta otettu huono kuva kännykällä ei näytä kuvassa niin hienolta. Tässä ei mielestäni ole mitään ongelmaa, sillä itse arvostan aika paljon kykyä käyttää kameraa ja hienoja kuvia. Mutta katsellaan, miten tässä tällä kertaa käy. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Jucciz 13.10.2012 15:12:18 | |
---|
AngieRainbow: Mulla on jäänyt sellanen fiilis, että menestyäkseen näissä skaboissa kannattaa omata kohtalainen kamera ja taito käyttää sitä. Hienosta kitarasta otettu huono kuva kännykällä ei näytä kuvassa niin hienolta. Tässä ei mielestäni ole mitään ongelmaa, sillä itse arvostan aika paljon kykyä käyttää kameraa ja hienoja kuvia. Mutta katsellaan, miten tässä tällä kertaa käy. Oisko se vähän sama juttu kuin se, että eihän myöskään pelkkää biisiä yleensä arvostella, vaan myös sitä, miten ja millaisena se esitetään - eli itse esitystä, koknaisuutta. Jos arvosteltaisiin puhtaasti sävellystä, sehän pitäisi lukea nuoteista kuulematta ääntäkään. Tähän pystyy Jorma Panula, mutta ei välttämättä keskiverto rokkari. :) Ei mun mielestä ainakaan siinä ole mitään pahaa, että arvioidaan lopullisessa kuvassakin kokonaisuutta: toki itse soitinta, mutta myös sommittelua, rajausta, valaistusta, värimaailmaa sekä ihan kylmästi kuvanlaatua yms. Ei ole ihan sattumaa nimittäin vaikkapa se, että soitin/vahvistin/muu tuote, josta on otettu hyvät kuvat, menee helpommin kaupaksi kuin kännykkäkameralla vaatekomerossa kuvattu verrokki. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
joukossa oli 4-5 toimimatonta linkkiä, tarkastakaa omanne! |
korvaoo 13.10.2012 18:34:19 | |
---|
jalaluus: joukossa oli 4-5 toimimatonta linkkiä, tarkastakaa omanne! jos jäi mieleen kenen, niin kannattas varmaan nakata julki, 12 sivua ja sieltä oman löytäminen/tarkastaminen ei oo ihan heleppoa :) kaikki paitsi on turhaa. |
jaakonam 13.10.2012 19:38:33 | |
---|
RamoQ: Käsittääkseni nuo on sitten lopulta isossa listassa, jos viimevuoden mallilla mennään, selkeästi eriteltyinä missä näkyy kitaran malli linkin päällä. Eli sieltä voi valita kiinnostavan oloiset yksilöt, eikä esim vanhanliiton bluesjäbän tarvitse availla niitä tiluseipäiden kuvia tai toisinpäin. Ihan toimiva systeemi. E: Muistanko väärin vai oliko bassopuolen missikisoissa joskus vähän kehittyneempi systeemi, eli ehdokkaat kasattiin erilliselle sivulle kuvien kanssa, joten siellä sai selailla ihan kuvia eikä vain linkkejä..? Saataiskohan joskus vielä kitarapuolellekkin samanmoinen. :) Jep, nytkun kävin katsomassa niin siellähän on ollut ihan karsinnat ja semifinaalit yms erikseen. No johan on basistit pistänyt shown pystyyn. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=9748751#p9748751 Jep. Koska osaamme. Bassomissikisojen säännötkin ovat näköjään kelvanneet tänne hyväksi pohjaksi. Ei siinä mitään, hyvää kannattaa monistaa ja jakaa eteenpäin. "Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |
Ssyba 14.10.2012 00:04:38 | |
---|
Tän vuoden kisa on kyllä ollut melkoista röytöä verrattuna viime vuoden vastaavaan. Sori. Karhu III, elämän nektariini... |
the-Antero 16.10.2012 13:27:45 | |
---|
Millonkas se äänestys tulee? :D Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Gabe 16.10.2012 13:53:38 | |
---|
the-Antero: Millonkas se äänestys tulee? :D Tohtori on liian tunnollinen muiden velvollisuuksiensa parissa :D Eiköhän tuo kohta ala kuitenkin :) " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
KUNU 16.10.2012 21:19:02 (muokattu 17.10.2012 04:06:54) | |
---|
EDIT: Jep, näköjään myöhästyin. Sori The Ultimate HorseFace |
Jucciz 16.10.2012 22:20:58 | |
---|
Photobucket on kyllä aivan käsittämätöntä sontaa. Muutenkin mun mielestä ainut järkevä vaihtoehto ilmoittautua tämmöisiin kisoihin on suora linkki yhteen ainokaiseen jpeg-tiedostoon ilman mitään turhia kikkailuja. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jeszse 17.10.2012 12:22:15 | |
---|
Jucciz: Photobucket on kyllä aivan käsittämätöntä sontaa. Muutenkin mun mielestä ainut järkevä vaihtoehto ilmoittautua tämmöisiin kisoihin on suora linkki yhteen ainokaiseen jpeg-tiedostoon ilman mitään turhia kikkailuja. Photobucket ja imageshack on mun mielestä kans oikein paskoja vaihtoehtoja. Latautuu hitaasti ja sisältää kaikkee turhaa paskaa. Dropbox, ehkä kaikkein yksinkertaisin. |
toxic 17.10.2012 14:49:08 | |
---|
Jeszse: Photobucket ja imageshack on mun mielestä kans oikein paskoja vaihtoehtoja. Latautuu hitaasti ja sisältää kaikkee turhaa paskaa. Dropbox, ehkä kaikkein yksinkertaisin. Vielä paree on Mnetin omakuva. ;) |
I3enjam1n 17.10.2012 14:52:32 | |
---|
Jeszse: Dropbox, ehkä kaikkein yksinkertaisin. Näin minunkin mielestä, varsinkin jos laittaa sen kuvan esim. sinne "Public"-kansioon tai jonnekin muualle kun "Photos":iin, niin linkistä klikatessa tulee suoraan kuva ilman niitä turhia Dropbox-reunuksia. Kitaralla on vireysongelma, sen satulaurat ovat ahdistuneet. |
Entropia666 17.10.2012 14:58:07 | |
---|
toxic: Vielä paree on Mnetin omakuva. ;) ...mutta oma domain kaikista paras. Boom! |
J-PPP 18.10.2012 18:28:20 | |
---|
I3enjam1n: Näin minunkin mielestä, varsinkin jos laittaa sen kuvan esim. sinne "Public"-kansioon tai jonnekin muualle kun "Photos":iin, niin linkistä klikatessa tulee suoraan kuva ilman niitä turhia Dropbox-reunuksia. Näin. Kaikki muuten jaetut kuvat diskattakoon. |
Karvamammutti 18.10.2012 18:40:14 | |
---|
Hyvin nää hommat taas etenee. Twinkle: "hyvät jätkät istuu mammutin vasemmalla ja oikealla puolella ja tuomitsevat sieltä eläviä ja kuolleita." |