Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 591 92 93 94 95371 372 373 374 375
Aleksi-serkku
09.10.2012 08:32:36
Sorcerer: Onko muuten Eurosportplayer tuttu? 12kk kestotilaus 3,90e/kk ja näkee kaikki Bundesligan sekä 2.Bundesligan pelit ja toki myös kaiken muunkin mitä Eurosportilta tulee.

Ei ollut, mutta nyt on. Kiitti vinkistä! Tuossa on ainakin hinnan ja tarjonnan suhde kohdallaan. Täytyy pistää tilaukseen.
but where is spider
TheBlackestEye
09.10.2012 10:29:15
rockjihad: Noissa nyt vaan sunnuntailapset ja äpärät esittelee pieleen menneitä keskityksiä.

Mulla oli paljon parempi vastakkainasettelu. Siitä pystyi tarkemmalla syventymisellä löytämään monia ulottuvuuksia, kuten esim.kaatumisen symboolinen vertauskuva Euroopan taloustilanteeseen, tai iskun pelossa suojautuminen, joka vertautuu väkivaltaiseen moderniin länsimaailman yöhön.

Vertauskuvat ovat kyllä perseestä. Kaikilla kun ei vaan riitä kapasiteetti niitä tulkitsemaan. Tuossa meikäläisen vikassa videossa näkyy suoraan ja rehellisesti mikä ihmisten asenteissa on pielessä.

Betisin jamppa pistää läpällä kulmalipun säleiksi, kun lippu sattu olemaan vähän tiellä. Tiesi ihan hyvin, että lippua voi myös siirtää, mutta toki sen saa rikkoa, kun ei ole omaa omaisuutta ja sitä paitsi kaupasta saa aina uusia. Köyhille kallista jne.
rockjihad
09.10.2012 11:26:29
TheBlackestEye: Betisin jamppa pistää läpällä kulmalipun säleiksi, kun lippu sattu olemaan vähän tiellä. Tiesi ihan hyvin, että lippua voi myös siirtää, mutta toki sen saa rikkoa, kun ei ole omaa omaisuutta ja sitä paitsi kaupasta saa aina uusia. Köyhille kallista jne.

Heti tuli uusi ulottuvuus siihenkin videopätkään. Alunperin minä näin siinä vain vertauksen Lahtelaiseen urheilufanaatikkoon omiensa joukossa katsomossa.
blaahhh.
Hargon
11.10.2012 11:06:09 (muokattu 11.10.2012 11:06:56)
Tänään on taas syytä hiljentyä muistamaan Suuren Vitutuksen uhreja 11.10.1997:
www.youtube.com/watch?v=aT-q65Qjy1M
Kansa raivostui.
jra
12.10.2012 19:46:15 (muokattu 12.10.2012 19:51:51)
Funkonaut: Vituttaa vieläkin.

Ja sama laulu on askelten.

Maalintekijöitä jumalan armosta, ensin jäädytään vastustajan maaliviivalla ja heti perään omalla.

E: Eissshhh... Juniorilta Maradonat.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
touhis
12.10.2012 19:52:04
Ei hyvä jumala että voi olla tyhmä kaveri. Keltainen alla ja yrittää jotain maradonan käsimaalia.
Stradlin
12.10.2012 19:53:54 (muokattu 12.10.2012 19:55:10)
Just olin kirjoittamassa miten masentavaa katseltavaa tämä on jälleen kerran ja heti Hämäläinen teki. No, kyllä tässä sellainen puolittainen facepalm on vieläkin.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
jra
12.10.2012 20:11:43
Stradlin: Just olin kirjoittamassa miten masentavaa katseltavaa tämä on jälleen kerran ja heti Hämäläinen teki. No, kyllä tässä sellainen puolittainen facepalm on vieläkin.

Jos Suomi ei tätä voita, niin ainakin voivat sanoa että "pallo ei pomppinut meille", sen verran kaameaa flipperiä peli 1-1 -maalin jälkeen on ollut.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
touhis
12.10.2012 20:18:34
Hetemajin aneemisen esityksen kruunasi juuri keltakortti vammaisen vaparin kalastelukaatumisen jälkeen. Ukko on tehnyt pelkkiä vääriä valintoja koko kentällä olonsa aikana. Miten tommoisella esityksellä voi pelata jossain italian pääsarjassa?
Tuomas.
13.10.2012 12:00:18
Tää 18v laitapakki oli kyllä kova. Hienoa. Mä en tajua noita Eremenkon ylipainoon liittyviä puheita. Jos kyse on ammattilaisfutarista niin eikö se ole aika itsestään selvää, että treenataan joka päivä ja ollaan kovassa kunnossa? Sekin on tosi kova pelimies kunhan on kunto kohillaan. Nyt lähinnä turhautui hikipäissään.

Futisforumille ei kannata nyt edes mennä, ei löydä keskustelua kaikkien "Muumi ulos" aloituksien joukosta. Noh, ei kyllä kannata mennä muutenkaan.
Akitus
13.10.2012 12:41:20
Tuomas.:
Futisforumille ei kannata nyt edes mennä, ei löydä keskustelua kaikkien "Muumi ulos" aloituksien joukosta. Noh, ei kyllä kannata mennä muutenkaan.

No olihan se muumi kyllä aivan järkyttävän huono jopa kortteja huomioimatta. Mixulle helvetinmoiset pyyhkeet siitä, että ei vaihtanut pois jo viimeistään puoliajalla.
42. www.myspace.com/sirpenth http://maihinnousu.net/a/1133
Stradlin
13.10.2012 14:15:27
Akitus: Mixulle helvetinmoiset pyyhkeet siitä, että ei vaihtanut pois jo viimeistään puoliajalla.

Joo, jos on jo etukäteenkin tiedossa ettei mies ole 90min kunnossa ja ottaa vielä kiukuttelemalla keltaisen, niin kai siinä voisi vaihtoa harkita pikkuhiljaa. En oikeastaan edes ymmärrä miksi Losa ylipäätään oli avauksessa.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Tuomas.
13.10.2012 14:21:56
Ai mä luulin että Mixu on muumi. En näköjään oo ihan kartalla.
Stradlin
13.10.2012 14:43:52
Tuomas.: Noh, ei kyllä kannata mennä muutenkaan.

Välillä käyn lueskelemassa, mutta ei sinne mitään viitsi kirjoitella tai sen aktiivisemmin seurata muutenkaan.
DJKaaos
13.10.2012 15:26:08
Ei mitään hätää, jätkät. Eihän meidän pitänyt edes menestyä vielä näissä karsinnoissa, vaan vasta seuraavissa, joten kyllähän meillä oli varaa heittää kentälle yksi läski lyllertämään ja hakemaan vähän tuntumaa. Homma toimii ja projekti etenee!

Oikeasti Mixua pitäisi porata kalloon ja kattoa, että onko siellä kaikki palaset kohdillaan.
Minä olen minä.
Sergei Fallinen
13.10.2012 16:02:48
Työtä on vielä edessä mutta onneksi huomattavaa edistystä on jo tapahtunut. Eiku.
Hargon
14.10.2012 11:47:48
Olisikohan maajoukkueessa jo sukupolvenvaihdoksen aika? Eiku.
Kansa raivostui.
Röntgen-Jeesus
14.10.2012 23:30:41

Jostain syystä eksyin lukemaan Futisforumia ja analyysiä tuosta Georgia-matsista. Hetken lukemisen jälkeen olisin voinut vannoa olevani kehitysvammaisten älykääpiöiden keskustelualueella.
"franzen on homo-pelle" - masterhat 2012
TheBlackestEye
15.10.2012 00:52:26
Röntgen-Jeesus: Jostain syystä eksyin lukemaan Futisforumia ja analyysiä tuosta Georgia-matsista. Hetken lukemisen jälkeen olisin voinut vannoa olevani kehitysvammaisten älykääpiöiden keskustelualueella.

Tuskin löysit ainakaan keskustelua jalkapallosta tuolta?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)