TTV 05.10.2012 11:32:06 | |
---|
kekkuliheikki: Axe FX:ia en ostanut kun siina oli liikaa nappeja ja hintaa. Kaihdat siis nappikauppaa ;-) 11R on hyvä valinta, tervetuloa kerhoon. Axe-II on kyllä itellä syrjäyttäny 11R:n 99-1 kotisoitossa, syynä ei ole 11R:n huonous vaan Axen hyvyys (ei välttämättä paremmuus) ja säädettävyys. 11R:stä sai nopeasti hyvän saundin, mutta Axella pystyy havittelemaan sitä täydellistä saundia, valitettavasti se vaan vie aikaa :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
kekkuliheikki 05.10.2012 12:22:22 | |
---|
TTV: Kaihdat siis nappikauppaa ;-) 11R on hyvä valinta, tervetuloa kerhoon. Axe-II on kyllä itellä syrjäyttäny 11R:n 99-1 kotisoitossa, syynä ei ole 11R:n huonous vaan Axen hyvyys (ei välttämättä paremmuus) ja säädettävyys. 11R:stä sai nopeasti hyvän saundin, mutta Axella pystyy havittelemaan sitä täydellistä saundia, valitettavasti se vaan vie aikaa :-) Tossa tapauksessa 11R on mulle taydellinen. Mulle riittaa kun on sinnepain enka jaksa ruuvata. |
kekkuliheikki 11.10.2012 10:38:55 | |
---|
Nyt taytyy sanoa, etta on kerrankin saanut rahalle vastinetta!! Koko paska 600 eurolla. Ihan uusi. Ja Pro Tools 10 mukana. Yhta juhlaa. Riittaa mulle kylla. Oli Axe Fx sitten miten hyva tahansa. |
kekkuliheikki: Nyt taytyy sanoa, etta on kerrankin saanut rahalle vastinetta!! Koko paska 600 eurolla. Ihan uusi. Ja Pro Tools 10 mukana. Yhta juhlaa. Riittaa mulle kylla. Oli Axe Fx sitten miten hyva tahansa. Sillä lailla :) Todellakin hyvään hintaan sait loistavan laitteen. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Neponen 15.10.2012 23:46:08 | |
---|
Oletteko huomanneet, että Oulun soitin ja tarvikkeesta sekä stpaulssoundista saa laitetta varsin edullisesti? Tarkoitus olisi itse hankkia 11R piakkoin :) |
vottonen 16.10.2012 02:20:54 | |
---|
Neponen: Oletteko huomanneet, että Oulun soitin ja tarvikkeesta sekä stpaulssoundista saa laitetta varsin edullisesti? Tarkoitus olisi itse hankkia 11R piakkoin :) Juurikin ostin Oulun Soitin & Tarvikkeesta kuukausi takaperin 11r:n, tuli himppeen n. 1,5 vkossa, ku heijän pittee tilata se Ruottista. Ostin samalla Behkun midilankun, mut siinä on ny suurempia toimitusvaikeuksia, pitäis tulla täs kuussa, mut maahantuojasta kiinni. En oo kerenny tutustuun täysillä viä uuteen 'leluun', mut sen vähän mitä oon säätäny, ni erittäin hyvää saundii suanu ilmoille. Opeteltavaa piisaa, mut pittee poissa kaamosmasennuksen ja ei kerkee tylsistyyn pimeinä talvi-iltoina :D Punk ei ole elämäntapa, se on asennekysymys. |
kekkuliheikki 16.10.2012 10:42:57 | |
---|
Kotilevytykset lahtenyt aivan uusiin sfaareihin nyt. On kylla Pro Tools 10:n kanssa uskomaton diili. |
Ukkovaari 16.10.2012 16:20:51 | |
---|
Neponen: Oletteko huomanneet, että Oulun soitin ja tarvikkeesta sekä stpaulssoundista saa laitetta varsin edullisesti? Tarkoitus olisi itse hankkia 11R piakkoin :) Samaan hintaan 799 € myy myös DLX, eli Suomessa hinta on edullisempi kuin esim dv247 tai Thomannin (tosin thomannin b-stok on yhden euron halvempi, tosin kyseessä ns. palautettu versio/käytetty... eikös tuo b-stock sitä tarkoita). Mutta joo, hyvä vehje, kunpa itelläkin ois tuo Protarin 10 versio. |
Neponen 19.10.2012 16:32:29 | |
---|
Onko jengi saanut Voodoo Labin Ground Control Pro:n toimimaan Eleven Rackin kanssa ongelmitta? |
Ukkovaari 19.10.2012 21:02:16 (muokattu 19.10.2012 21:04:09) | |
---|
Neponen: Onko jengi saanut Voodoo Labin Ground Control Pro:n toimimaan Eleven Rackin kanssa ongelmitta? Mulla on Behkun vehje joten en osaa vastata mutta eikös tuo Voodo Labin Ground Control ole juurikin se mikä on 11R valmistajan oma valinta midiohjaimeksi tuolle 11R:lle. (näin ainakin erään heidän oman sivustonsa mukaisesti on mainittu "The Voodoo Labs Ground Control Pro is going to be the 'pedal of choice' for Eleven Rack. __________________ Avid Audio Tech Support ") Eli tuon mukaan pitäisi kyllä varmaan toimia suoraan ja varmaankin ilman pahempia ongelmia, kyseinen linkki alla jossa tuo ylempi lainaus löytyy http://duc.avid.com/showthread.php?t=255119 |
Neponen 19.10.2012 21:51:49 | |
---|
Ukkovaari: Mulla on Behkun vehje joten en osaa vastata mutta eikös tuo Voodo Labin Ground Control ole juurikin se mikä on 11R valmistajan oma valinta midiohjaimeksi tuolle 11R:lle. (näin ainakin erään heidän oman sivustonsa mukaisesti on mainittu "The Voodoo Labs Ground Control Pro is going to be the 'pedal of choice' for Eleven Rack. __________________ Avid Audio Tech Support ") Eli tuon mukaan pitäisi kyllä varmaan toimia suoraan ja varmaankin ilman pahempia ongelmia, kyseinen linkki alla jossa tuo ylempi lainaus löytyy http://duc.avid.com/showthread.php?t=255119 Katohan vaan. Itseasiassa youtubesta löytyi näemmä ihan ohjeistettu video laitteen käyttöönottoon. Taidanpa tuollaisen jossain vaiheessa ostaa 11R:n kaveriksi. |
Marzi 20.10.2012 15:29:22 | |
---|
Neponen: Onko jengi saanut Voodoo Labin Ground Control Pro:n toimimaan Eleven Rackin kanssa ongelmitta? Toimii ku ajatus. Tarpeeksi on aivan liian vähän. |
Neponen 31.10.2012 19:56:03 (muokattu 01.11.2012 16:03:46) | |
---|
Marzi: Toimii ku ajatus. Tässä juuri sain PT10 asennettua. Jumankeuta, että toimii kyllä kaikki hienosti. Ominaisuuksia on enemmän kuin itse tulen varmaan koskaan tarvitsemaan :) Seuraavasta tilistä sitten Voodoo Lab GCP ja rock oN! Ootteko mitä päättäreitä käyttäneet 11R:n kanssa? |
Marzi 01.11.2012 22:19:11 | |
---|
Ootteko mitä päättäreitä käyttäneet 11R:n kanssa? Mesan 50:50 toimi hyvin, aikani kun ruuvasin 2C+ -mallinnusta, niin en kuullu enää eroa sen ja vanhan Studio Preampin (melkein 1:1 2C+) välillä. Keikalla suoraan PA:han, ja lisäksi kuivana mikitettyyn putkistyrkkariin lavan taa ja märkänä lavalle+ spdif:inä monitoreihin... :) Tarpeeksi on aivan liian vähän. |
mattim 14.11.2012 06:48:25 | |
---|
|
Grugi 14.11.2012 11:20:36 | |
---|
The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
mattim 23.11.2012 08:00:42 (muokattu 23.11.2012 08:15:53) | |
---|
|
Grugi 23.11.2012 09:44:30 | |
---|
mattim: Editorin sivut https://sites.google.com/site/elevenhack/ Toimii mulla kuin junan vessa. Kuka ostaa Pro Toolsin ? Matti Pakko kokeilla kuhan kotio pääsee, harmi että graafista editoria ei ole ainakaan vielä erillisenä satavana mutta ehkä joku näppärä kaveri sellasen jossain vaiheessa koodaa. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
kekkuliheikki 23.11.2012 11:08:47 | |
---|
On toi Eleven rack kylla kova peli. Ainoa mika hairitsee on iiiihan pieni latency. Sen huomaa aina. Olen ruuvanut kaikki ratet ja low latency monitoringit kohdalleen. Ei sita oikein huomaa mutta huomaa kuitenkin. USB-kaapelin vaihto viela. Ja Pro Tools 10 on kova. Pro Tools 8 LE:n jalkeen. |
Grugi 23.11.2012 11:48:27 | |
---|
kekkuliheikki: On toi Eleven rack kylla kova peli. Ainoa mika hairitsee on iiiihan pieni latency. Sen huomaa aina. Olen ruuvanut kaikki ratet ja low latency monitoringit kohdalleen. Ei sita oikein huomaa mutta huomaa kuitenkin. USB-kaapelin vaihto viela. Ja Pro Tools 10 on kova. Pro Tools 8 LE:n jalkeen. Mä en ole kyllä latenssissa huomannut ongelmaa ollenkaan. :( The only true wisdom is in knowing you know nothing. |