Aihe: Kuolleet intiaanit
1 2 3 4
Mitäs tykkäätte kyseisestä bändistä? Itse oon kuullut vaan metsä puhuu hiljaa ja absinttilapset biisit. Mutta varsinkin absinttilasten perusteella vois sanoo että siinäpä vasta lupaava orkesteri, sopivaa häröilyy ja räyhäämistä. Ja livenä kuulemma aivan voittamaton esiintyjä. On sitä mentävä Ilosaaressa johonkin klubille kattoo.
mä oon mie
Johannes_t
13.06.2003 12:30:03

Ja livenä kuulemma aivan voittamaton esiintyjä.

Helsingin semifinaalissa oltiin keikalla inkkareiden kanssa. Hattua nostan, syvään kumarran ja tarvittaessa vaikka niiaan, huikean keikan ESITTIVÄT. Pelkästä soittamisesta ei siis voi puhua. Toiminta on lähempänä performanssia. Eli, jos bändiä on mahdollista elävänä päästä kokemaan, suosittelen!
Fuzzball
15.06.2003 20:36:24
Täytyy tunnustaa,että menee yli minulta.
Olen sukulaiseni kautta bändiä kuullut,koska tämä tuntee soittajat.
Mutta ei maha mitään,ei uppoa.Pitää varmaan kokeilla uudestaan parin vuoden päästä.
"Avo jaloin kuljen sirpaleilla itsetuntoni"
-Mickill-
16.06.2003 00:47:07
En ollut ikinä kuullut ennen viime perjantaista provinssikeikkaa. Hyvä oli, pitänee tutustua tarkemmin. Asia meininki ainakin livenä.
Politix Are Nothing, Fucking Is Something.
Kitaranraiskaaja
16.06.2003 15:19:25

Provinssissa katselin, oli aikamoista meininkiä. Pitihän sitä ostaa levy ja paitakin. Kuulostaa levyltäkin ihan hauskalta.
olinx eka!!???
masaz
22.06.2003 11:30:24
Ei tästä paljon liveakti parane. Taidetta!
allapollo
22.06.2003 16:08:31
Huippukamaa!

Inkkarit on tulevaisuuden nimi. Mahtavat biisit, mahtava show, hyvä asenne.
Screw you guys, I´m going home!
SkeVibe
24.04.2004 15:39:47
Sain kuulla viikko sitten ensi kertaa bändiä ja vielä livenä olipa jotain aivan älyttömän hienoa että uskalletaan tehdä tätä!
Kaikkea pitäisi kerran kokeilla, paitsi sukurutsausta ja kansantanssia. -Arnold Bax
Margarita
24.04.2004 16:48:46
olipa jotain aivan älyttömän hienoa että uskalletaan tehdä tätä!

Ei se niin kovasti uskallusta vaadi tehdä erilaista musiikkia ja esitystaidetta. Tutkimusmieltä ja innostusta kyllä. Saisi ilmiö levitä laajemmallekin.

Näin Kuolleet intiaanit joskus viime kesänä. Musiikki ei niin kovasti säväyttänyt, mutta performanssikokonaisuus oli mitä mainioin, ja sai suupielet kohoamaan vinosti ylöspäin.
DeathBlooms
25.04.2004 10:16:02
Syksyllä näin livenä ja aika elämys oli... Performanssiin kuului mm. laulajan pyöräilyä aivan pirun jyrkkiä portaita alas, sekä tietysti halonhakkuuta ihmispäällä, jota esitti tällä kertaa vesimeloni.
- "Trisolam and zanex, serotonin, mdma, ibogaine, dopeamine, Tetra-hydro-chloride, atenolol, Amanita muscaria, Boric oxide, arrabinitol, psilocin, and flamizine, Cylotec and harmaline Give this all to me, I want it"
SkeVibe
25.04.2004 12:17:59
Ei se niin kovasti uskallusta vaadi tehdä erilaista musiikkia ja esitystaidetta. Tutkimusmieltä ja innostusta kyllä. Saisi ilmiö levitä laajemmallekin.

no niin mutta kyllä se tarvitsee hieman ennakkoluulottomuutta yleisöä kohtaan. mutta en kehtaa ruveta vääntämään kättä sen enempää.:) hyvä live bändi.
Kaikkea pitäisi kerran kokeilla, paitsi sukurutsausta ja kansantanssia. -Arnold Bax
TiMiTheShiT
25.04.2004 18:15:18
siis minkäköhänlaista musaa noin suurinpiirtein.........?
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-|
gunner
25.04.2004 18:28:06
siis minkäköhänlaista musaa noin suurinpiirtein.........?

http://www.kuolleetintiaanit.net/

Tuoltahan niitä biisejä löytyy ainaki muutama. On muuten hieno bändi, pakko mennä tänäki vuonna provinssiin kattomaan keikka.
Margarita
26.04.2004 06:03:34
no niin mutta kyllä se tarvitsee hieman ennakkoluulottomuutta yleisöä kohtaan. mutta en kehtaa ruveta vääntämään kättä sen enempää.:) hyvä live bändi.

Eijei, ei mitään kädenvääntöä... Mut tää onkin mun lempi marinan aihe. (Yhteenkirjoitus, miten?) Tosiaan, kyllä mä ainakin uskon, että avomielistä yleisöä löytyy enemmän kuin mitä yleisesti kuvitellaan. Ja kyllä sitä aina joltain suunnalta lokaa saa niskaansa, teki sitä sovinnaista tai kokeellista musiikkia. Itse oon löytänyt kutsumukseni jälkimmäisen saralta, ja olen kovin tyytyväinen. Kun uskaltaa vähän venyttää rajojaan, positiivinen vastaanotto on sitäkin ihastuneempaa.
parinc.
26.04.2004 09:54:47
Erinomainen livebändi todellakin. Nauhalla ei yllä samoihin sfääreihin, vaikka pelaa kyllä ihan mukavasti siinäkin muodossa.
rakki
28.04.2004 22:37:15
Minulla on muutamia biisejä koneella, ja viime kesänä näin bändin livenä. Olin kyllä huuli pyöreänä, harvoin kokee keikalla jotain tuollaista. Paikoitellen rivoakin performanssia. Biiseihin vähemmän ehdin keskittyä katsellessani esiintyvää bändiä, mutta kovan keikan pojat vetivät.

Kun myöhemmin nyt olen kuunnellut pelkästään musiikkia, täytyy sanoa että aika mielenkiintoinen tapaus kyseinen yhtye on. Ei tosin kolahda jokaisessa mielentilassa, mutta ainakin raivostunut mieli ottaa tuota materiaalia hyvin vastaan.

Olisi melkein pitänyt ostaa (saakelin hieno) paita sieltä keikalta, mutta mukana oli muutama euro liian vähän jotta olisin kyennyt investoimaan. Ehkä hieman harmittaa nyt jälkeen, mutta säästyivätpähän nekin rahat jotka sai tuhlata johonkin turhanpäiväiseen hetken iloon.
I have something against you.
halodrummer
26.08.2004 13:06:18
Oli pakko kaivaa tämä esille.

Tänä vuonna Karmarockissa uskomattoman kova. Taide todellakin kutsuu meitä...
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
Dunga
26.08.2004 15:27:15
Tänä vuonna Karmarockissa uskomattoman kova. Taide todellakin kutsuu meitä...

Todellakin. Valkonaamat vetivät Karmassa aika kovan keikan, itsekin yllätyin positiivisesti.
Knick knack paddywhack and give your dog a bone, baby! IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Rad Child
26.08.2004 16:09:42

Komppaan kahta edellistä kirjoittajaa, Kuolleet Intiaanit veti hienon keikan Karmassa. Ja niin, naurettiin kaverin kanssa miten he muistuttivat pukeutumisellaan King Diamondia, silinterit, tummat vaatteet ja pingviinimaskit.
Ue ue fhay goouuhf o lltt chteee, Huucgcgudoo wuad! Chugaouh!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)