Prophet 04.10.2012 23:11:58 | |
---|
|
Thomas Häggblom 05.10.2012 13:20:56 | |
---|
tepposal: Kohtuuhintaisia... ehkä, mut hintataso on kyllä aika kova nykyään. Niin no tottahan se on.. Itse olen aloittanut analogien keräilyn vasta viime vuonna joten en osaa sanoa mitään niistä ajoista kun sai parilla sadalla melkein mitä vain. :/ Olen kuitenkin pyrkinyt tekemään suht. hyviä kauppoja perustuen nykyiseen hintatasoon. Kirpputoreilla yms olen vieraillut välillä, mutta aina huonolla menestyksellä. Ehkä paras löytöni on ollut minttikuntoinen CS-10 hintaan 350€+pk, ainakin jos esim. tähän vertaa: http://muusikoiden.net/tori/nayta.p … koiden.net/tori/nayta.php?id=682038 Loistava Polku: www.soundcloud.com/loistava-polku // The Modulation Wheel:
www.facebook.com/themodulationwheel |
pekka montin 05.10.2012 19:52:03 | |
---|
Undying Dreams: Niin no tottahan se on.. Itse olen aloittanut analogien keräilyn vasta viime vuonna joten en osaa sanoa mitään niistä ajoista kun sai parilla sadalla melkein mitä vain. :/ Olen kuitenkin pyrkinyt tekemään suht. hyviä kauppoja perustuen nykyiseen hintatasoon. Kirpputoreilla yms olen vieraillut välillä, mutta aina huonolla menestyksellä. Ehkä paras löytöni on ollut minttikuntoinen CS-10 hintaan 350€+pk, ainakin jos esim. tähän vertaa: http://muusikoiden.net/tori/nayta.p … koiden.net/tori/nayta.php?id=682038 Mutta eikö se ollut Ebaysta? Siis se sun oma? |
Thomas Häggblom 06.10.2012 12:56:03 | |
---|
pekka montin: Mutta eikö se ollut Ebaysta? Siis se sun oma? Joo oli se. Loistava Polku: www.soundcloud.com/loistava-polku // The Modulation Wheel:
www.facebook.com/themodulationwheel |
R0IST0 07.10.2012 17:02:44 | |
---|
Wolf Rami: Mulla on monasti käynyt ns. flaksi Turun ja lähiseutujen kirppareilla ja ekotoreilla.. turun lähiseutuja ja kirppareita ei voi ohittaa mainitsematta wolframia, suuremmalla todennäköisyydellä törmäät ko. herran viiksiin kuin minkäänlaiseen löytöön.. |
R0IST0 07.10.2012 17:06:58 (muokattu 07.10.2012 17:08:46) | |
---|
cyberiad2001: ehkäpä uskomattomin kaappaus viime ajoilta; Turussa yksi synamies löysi pari päivää sitten mintin Juno 106:n ekotorilta hintaan 56 euroa...varmaan joku kuolinpesäjuttu tms. Uskomaton säkä :) tiukka toi 56, "ehkä 60 on sittenki liikaa, otetaan neljä pois niin ei olla kamalan röyhkeitä" ekotorilla tuli rampattua kun asuin turussa.. eipä näkyny junoja ei.. sieltä yhestä divarista tosin lähti @juno-2 160€ |
karuus 09.10.2012 20:15:51 | |
---|
|
Matti 10.10.2012 12:39:39 | |
---|
|
Leikari 10.10.2012 13:59:38 | |
---|
Matti: Ja ehti olla tuolla puolitoista vuorokautta... Muusikoiden.netin torilla olen huomannut, että "hyvät" ostokset eivät viihdy välttämättä tuntiakaan. Itsellekin on joskus sattunut hyvä munkki kun on toiminut ripeästi. Onneksi en enää tarvitse mitään (!), joten voin jättää houkuttelevatkin kohteet muiden iloksi... (ja miksiköhän niitä kuitenkin seuraan ... no, ostanut en enää ole pitkiin aikoihin..) |
Leikari: Muusikoiden.netin torilla olen huomannut, että "hyvät" ostokset eivät viihdy välttämättä tuntiakaan. Tuli hiljattain poistettua XK3C alamanuaalilla leslie 3300:n, volaspedun, jalkion ja puolikuukytkimen kera edulliseen hintaan (4.000 euroa). Soitto heti ilmoituksen laittamisen jälkeen oli valttia, seuraavana aamuna laitetta hakiessani kyselyitä oli tullut jo useampia... Sinänsä edullinen ostos, mutta jos olisi ollut kalliimpi, en olisi ostanut. Toivottavasti molemmat kaupan osapuolista jäi tyytyväiseksi. |
Oktoklooppi 10.10.2012 16:36:53 | |
---|
pekka montin: Mutta eikö se ollut Ebaysta? Siis se sun oma? Miten muuten tuo kansainvälinen kaupankäynti Ebayn kautta, onko kokemuksia isompien laitteiden ostosta? Jenkeissä ja Japanissa esim. noita vanhoja Yamahoita näyttäisi olevan enemmänkin varsin edullisesti (postikuluineenkin), mutta tuleeko tullista vielä paljonkin ylimääräistä maksettavaa päälle, tms.? |
Leikari 10.10.2012 17:49:50 | |
---|
Oktoklooppi: Miten muuten tuo kansainvälinen kaupankäynti Ebayn kautta, onko kokemuksia isompien laitteiden ostosta? Jenkeissä ja Japanissa esim. noita vanhoja Yamahoita näyttäisi olevan enemmänkin varsin edullisesti (postikuluineenkin), mutta tuleeko tullista vielä paljonkin ylimääräistä maksettavaa päälle, tms.? ikuisuusaihe... -- lataapa tuolta ohje internetistä ostamisesta ja katso sivu 5 eli tulli ja alv maksettava http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/netista_ostaminen/index.jsp |
Oktoklooppi 10.10.2012 18:27:44 (muokattu 10.10.2012 18:28:22) | |
---|
Leikari: ikuisuusaihe... -- lataapa tuolta ohje internetistä ostamisesta ja katso sivu 5 No kiitti. Kysyin tosin kokemuksia, eikä aiheesta omaa ketjuakaan löytynyt (ainakaan kiippariosiosta). |
Bronks 10.10.2012 21:06:41 | |
---|
tarmo: Tuli hiljattain poistettua XK3C alamanuaalilla leslie 3300:n, volaspedun, jalkion ja puolikuukytkimen kera edulliseen hintaan (4.000 euroa). Soitto heti ilmoituksen laittamisen jälkeen oli valttia, seuraavana aamuna laitetta hakiessani kyselyitä oli tullut jo useampia... Sinänsä edullinen ostos, mutta jos olisi ollut kalliimpi, en olisi ostanut. Toivottavasti molemmat kaupan osapuolista jäi tyytyväiseksi. Sori offtopic, mutta sunhan piti olla lopettanut... Onnea kuitenkin ostoksesta! Don't take me serious, I'm just playing. |
tarmo 10.10.2012 22:06:00 (muokattu 10.10.2012 22:06:31) | |
---|
Bronks: Sori offtopic, mutta sunhan piti olla lopettanut... Äh, mä vaan vaihdoin sarjaa. Keikkasoitinten kerääminen on niin tylsää, että päätin siirtyä järeämpiin vehkeisiin. Ei ne nordit ja motifit kovin paljoa kummoisemmiksi muutu. Josko joku päivä saisi flyygelin laitettua... Onnea kuitenkin ostoksesta! Kiitti :) |
Bronks 11.10.2012 12:15:58 | |
---|
tarmo: päätin siirtyä järeämpiin vehkeisiin... Joko olet tsekannut, onko 3300:n putki vaihdettu. Säröä saa parannettua vaihtamalla alkuperäisen vintageen. Don't take me serious, I'm just playing. |
R0IST0 13.10.2012 00:51:29 (muokattu 13.10.2012 00:57:20) | |
---|
mutta tuleeko tullista vielä paljonkin ylimääräistä maksettavaa päälle, tms.? kanttii ostaa romua "Tuontitullittomuus myönnetään, jos lähetyksen sisältämien tavaroiden kokonaisarvo on enintään 150 euroa" siitä arvokkaammasta tulee se 23% alv lisä |
ptpt88 13.10.2012 18:03:07 | |
---|
R0IST0: kanttii ostaa romua "Tuontitullittomuus myönnetään, jos lähetyksen sisältämien tavaroiden kokonaisarvo on enintään 150 euroa" siitä arvokkaammasta tulee se 23% alv lisä Viimeksi mitä olin kauppaa tehnyt EU:n ulkopuolelta niin silloin oli vielä ainakin niin että tuontitavaran maksimiarvo sai olla 45 euroa postikuluineen(!) tai lähetettynä lahjana, ja sitä kalliimmasta tavarasta sai pulittaa sen 23% arvonlisäveron. Onko tosiaan niin että nykyään voi hankkia tavaraa jo 150 euron edestä ilman arvonlisäveroa??? One thing that I would like to see happen with films is for music not to be treated as just one more ingredient, but as an integral and fundamental part, due to its fatal capacity to affect the mood of the movie. -- Vangelis |
juhabuha 13.10.2012 19:28:35 | |
---|
ptpt88: Viimeksi mitä olin kauppaa tehnyt EU:n ulkopuolelta niin silloin oli vielä ainakin niin että tuontitavaran maksimiarvo sai olla 45 euroa postikuluineen(!) tai lähetettynä lahjana, ja sitä kalliimmasta tavarasta sai pulittaa sen 23% arvonlisäveron. Onko tosiaan niin että nykyään voi hankkia tavaraa jo 150 euron edestä ilman arvonlisäveroa??? Ilmeisesti tuo 150e on ainoastaan tullittomuuden raja. Alvittomuuden raja on niinkin pieni kuin 22 euroa. Ja toi alvin osuushan on kuitenkin aina paljon isompi kuin tullimaksu. |
ptpt88 13.10.2012 21:25:09 | |
---|
juhabuha: Ilmeisesti tuo 150e on ainoastaan tullittomuuden raja. Alvittomuuden raja on niinkin pieni kuin 22 euroa. Ja toi alvin osuushan on kuitenkin aina paljon isompi kuin tullimaksu. No mä oon kylläkin ebaystä aina ostellut kaikkea juuri sillä 45e rajalla ettei tule alvia. Suurin osa noin 30-40 euron arvosta eikä tähän mennessä ole vaadittu alvin maksamista ja tulleet suoraan postiini. One thing that I would like to see happen with films is for music not to be treated as just one more ingredient, but as an integral and fundamental part, due to its fatal capacity to affect the mood of the movie. -- Vangelis |