vaurio 15.04.2004 12:38:08 | |
---|
ensi kerran ihmemaassa pienet silmät jäässä me tutistiin ja vapistiin pelon tunne päässä oli kuin ei koskaan oltais nähty suurempaa mut kusetusta kaikki taisi olla silti vaan ja kun kovat luukuttajat ensi kerran katoo mietittiin et minkä voimal ajatukset patoo me saatiin aamupalaks pahaa jälkkärii oli melkein mahdollista pitää jostain kii me syötiin aamupalaks pahaa jälkkärii ei menny monta tuntii että jäätiin kii kahden maissa aamuyöllä revittiin jo pahvii joku kysyy nurkasta jos keitettäisiin kahvii makuaistin turruttavat pienet sivulauseet ei nähty minne mentiin ajatukset katkenneet ja kun kovat luukuttajat ensi kerran katoo mietittiin et minkä voimal ajatukset patoo me saatiin aamupalaks pahaa jälkkärii oli melkein mahdollista pitää jostain kii me syötiin aamupalaks pahaa jälkkärii ei menny monta tuntii että jäätiin kii ---- onks täs mitään järkee? missä mun sulakkeet on? |
Dunga 15.04.2004 14:20:33 | |
---|
Pahaa jälkkärii, hehe :) Ainakin hymy tuli kasvoille kun luki tuota ja se on aina hyvä. "Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
ganesha 23.04.2004 17:52:14 | |
---|
en tiedä mitä päihteitä käytät, mutta mitä ilmeisemmin ne eivät ole sinulle hyväksi. Pahat jälkeiset ovat vain kehosi keino viestittää sinulle, että se mitä teet kannattaisi lopettaa hyvän sään aikana. hah hah haa... "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
en tiedä mitä päihteitä käytät, mutta mitä ilmeisemmin ne eivät ole sinulle hyväksi. Pahat jälkeiset ovat vain kehosi keino viestittää sinulle, että se mitä teet kannattaisi lopettaa hyvän sään aikana. hah hah haa... ganesha, kaksi asiaa. 1) pyysin kommentteja lyriikoistani, en elämäntilanteestani, josta et - ei pahalla - tiedä hevon vittuakaan. 2) olen täysin kykeneväinen kirjoittamaan runoutta/lyriikoita muustakin kuin tämänhetkisestä elämästäni, esim. asioista joita olen kokenut menneisyydessä. Jos arvostelet ihmisiä heidän menneisyytensä vuoksi, olet aika pieni ihminen. ei muuta, hyvää vappua. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
lxi 25.04.2004 22:45:19 | |
---|
onks täs mitään järkee? En ole varma, mutta tykkään tekstistä silti. Siinä on juuri sopivasti huurupäisyyttä, oivallisia sanavalintoja ja kielikuvia, toimivia riimejä sekä hyvin eheä ja vahva yleistunnelma. "Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan |
vaurio 26.04.2004 01:27:43 | |
---|
En ole varma, mutta tykkään tekstistä silti. Siinä on juuri sopivasti huurupäisyyttä, oivallisia sanavalintoja ja kielikuvia, toimivia riimejä sekä hyvin eheä ja vahva yleistunnelma. kiitoksia palautteesta, olen muuten aloittanut tämän työstämisen biisiksi.. saatan laittaa jotain yhden miehen demoa jossain vaiheessa (kunhan löydän mikrofonin jostain että saa laulutkin äänitettyä) hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
leka 26.04.2004 07:52:09 | |
---|
tämä oli oikein hyvä Minut lukittiin vahingossa galleriaan |