Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korpi Instruments kokemuksia
1 2
Gabe
09.10.2012 15:25:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemuksia kyseisen lafkan kitaroista? Custom kitaraa suunnittelen ja tuo vaikuttaa noin muuten sopivalta. Sanokaa kokemuksianne.
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
McNulty
09.10.2012 15:36:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan vain vinkkinä jos haluat tutustua Korpi Instrumentsiin, niin Turenki Tonefest 2012 onpi kohta ja siellä pääsisit tapaamaan tekijän ja mahdollisesti tsekata hänen tuotteitaan.
 
http://www.turenkitonefest.com/
 
Gabe
09.10.2012 15:39:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McNulty: Ihan vain vinkkinä jos haluat tutustua Korpi Instrumentsiin, niin Turenki Tonefest 2012 onpi kohta ja siellä pääsisit tapaamaan tekijän ja mahdollisesti tsekata hänen tuotteitaan.
 
http://www.turenkitonefest.com/

 
Kiitos vinkistä. Saatanpa hyvinkin raahata itseni tuonne. Aika hyvä kattaus muutenkin.
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Gabe
10.10.2012 00:39:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielipiteitä saa myöskin sanoa firmasta :) Ilmeisesti kenelläkään ei ole ainakaan kovin palavasti mitään pahaa sanottavaa...
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Vladi
10.10.2012 09:52:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon tällä hetkellä Korpi Instrumentsin tekijän vetämällä kitaranrakennuskurssilla ja vaikka kokemuksia itse soittimista ei ole kuin yhden telen rämpyttelemisen verran, niin hyvin positiivinen kuva on jäänyt. Taitava kaveri joka osaa myös opettaa noita rakennushommia hyvin. Suosittelen ottamaan yhteyttä ja käymään vaikka pajalla, eiköhän sieltä edes muutama valmis soitin löydy katseltavaksi. :)
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Gabe
10.10.2012 10:29:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Mä oon tällä hetkellä Korpi Instrumentsin tekijän vetämällä kitaranrakennuskurssilla ja vaikka kokemuksia itse soittimista ei ole kuin yhden telen rämpyttelemisen verran, niin hyvin positiivinen kuva on jäänyt. Taitava kaveri joka osaa myös opettaa noita rakennushommia hyvin. Suosittelen ottamaan yhteyttä ja käymään vaikka pajalla, eiköhän sieltä edes muutama valmis soitin löydy katseltavaksi. :)
 
Kiitos :) Ajattelin hakeutua tuonne tonefesteille ainakin. Juttelin jo tänään tuossa tyypin kanssa ja hyvin asialliselta vaikutti. Hyvää ja nopeaa asiakaspalvelua saa aika harvoin enää :)
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Decadetroll
10.10.2012 10:35:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole kokemusta hepun tekemistä soittimista, mutta todella hyvää asiakaspalvelua saa ainakin sähköpostitse, tuotteet ovat olleet sitä mitä pitää ja välillä on jopa saanut hieman listahintoja halvemmalla puuta. :)
 
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
Gabe
10.10.2012 10:45:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Ei ole kokemusta hepun tekemistä soittimista, mutta todella hyvää asiakaspalvelua saa ainakin sähköpostitse, tuotteet ovat olleet sitä mitä pitää ja välillä on jopa saanut hieman listahintoja halvemmalla puuta. :)
 
Okei, kuullostaa hyvältä :) Minäkin tiedän ihmisiä jotka puuta ovat tilanneet ja se on ainakin ollut laadukasta tavaraa.
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Imper
10.10.2012 16:50:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parina vuonna oon Petrin kitaranrakennuskurssilla ollut ja joitain jyrsimistöitä teettänyt hänellä kurssien ulkopuolella ja pelkästään hyvä maku on jäännyt. Olen myös tilannut Petriltä puut kitaroihini ja ne ovat olleet mielestäni tosi hyvää tavaraa!
 
Everyone is a per-son
Gabe
10.10.2012 19:51:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Imper: Parina vuonna oon Petrin kitaranrakennuskurssilla ollut ja joitain jyrsimistöitä teettänyt hänellä kurssien ulkopuolella ja pelkästään hyvä maku on jäännyt. Olen myös tilannut Petriltä puut kitaroihini ja ne ovat olleet mielestäni tosi hyvää tavaraa!
 
Ok, aina paranee :) Olen myös tuota puutavaraa nähnyt eikä siinä ole valittamista ollut todellakaan. Tämä lähinnä johti myös ajatukseen teettää koko kitara hänellä.
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Kivijalka
11.10.2012 19:41:33 (muokattu 11.10.2012 19:51:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ei ole dada tämä. :)
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Gabe
11.10.2012 22:26:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivijalka: No ei ole dada tämä. :)
 
Mikä on dada? :)
 
Tuskin sentään: Dada, joskus myös dadaismi, oli ensimmäisen maailmansodan aikana Zürichissä, Sveitsissä kehittynyt taidesuuntaus, joka vaikutti kuvataiteessa, kirjallisuudessa (lähinnä runoudessa), teatterissa ja graafisessa suunnittelussa. Liike oli ennen kaikkea, muiden syiden ohella, protesti sodan barbaarisuutta ja dadaistien kokemaa taiteen ja jokapäiväisen yhteiskunnan painostavaa älyllistä jäykkyyttä vastaan. Dada-töille on tyypillistä tahallinen irrationalismi ja vallitsevien taiteen standardien hylkääminen. :S
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Gabe
12.03.2013 19:39:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisinpas muuten laittaa palautetta tänne jos joku sattuu haulla etsimään/löytämään. Eli kokemus oli vähintäänkin erinomainen, asiakaspalvelu toimi koko projektin ajan nopeasti ja moitteetta. Sain rakentajalta itseltään paljon apua toimivan kokonaisuuden hahmottamiseen ja suunnitteluun. Tilattu tuote on laadukas ja juuri sitä mitä tilasinkin. Eli voin hyvillä mielin suositella Korpi Instrumentisin Petriä omaa custom kitaraa havittelevalle.
mitja
12.03.2013 20:38:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Voisinpas muuten laittaa palautetta tänne jos joku sattuu haulla etsimään/löytämään. Eli kokemus oli vähintäänkin erinomainen, asiakaspalvelu toimi koko projektin ajan nopeasti ja moitteetta. Sain rakentajalta itseltään paljon apua toimivan kokonaisuuden hahmottamiseen ja suunnitteluun. Tilattu tuote on laadukas ja juuri sitä mitä tilasinkin. Eli voin hyvillä mielin suositella Korpi Instrumentisin Petriä omaa custom kitaraa havittelevalle.
 
Kuvia kehiin!
 
Gabe
12.03.2013 21:03:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitja: Kuvia kehiin!
 
Tuommoinen: http://muusikoiden.net/dyn/users/109889.jpg
 
Eli Jazzmaster tyylinen yksipalainen mahonkirunko (reunat Telecaster tyyliin pyörretyt), Telecaster tyyliset säätimet, tuhti vaahterakaula ruusupuuotelaudalla, messinkinen satula, sähkö- ja rautaosissa käytettiin laatumerkkejä (Schaller, Gotoh, CTS, Switchcraft jne. ), mikeiksi valikoitui Seymour Duncanin Phat Catit.
Fat Masterson
12.03.2013 21:05:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kahteen soittimeen olen tilannut puut ja kokemukset (ja puut) ovat erittäin hyviä.
 
mpekkanen
12.03.2013 23:58:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Tuommoinen: http://muusikoiden.net/dyn/users/109889.jpg
 
Eli Jazzmaster tyylinen yksipalainen mahonkirunko (reunat Telecaster tyyliin pyörretyt), Telecaster tyyliset säätimet, tuhti vaahterakaula ruusupuuotelaudalla, messinkinen satula, sähkö- ja rautaosissa käytettiin laatumerkkejä (Schaller, Gotoh, CTS, Switchcraft jne. ), mikeiksi valikoitui Seymour Duncanin Phat Catit.

 

Tuntuisi olevan ainakin sellainen peli ettei ole mitään ylimääräistä,jotain tuon tyylistä voisi itsekkin joskus harkita. Hieno kitara. Onko kaula millaisella radiuksella?
 
Ilmeisesti ne osat mitkä multa hommasit meni tähän kitaraan :)
 
Gabe
13.03.2013 00:12:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: Tuntuisi olevan ainakin sellainen peli ettei ole mitään ylimääräistä,jotain tuon tyylistä voisi itsekkin joskus harkita. Hieno kitara. Onko kaula millaisella radiuksella?
 
Ilmeisesti ne osat mitkä multa hommasit meni tähän kitaraan :)

 
Kiitos :) Yksinkertaiselle miehellä yksinkertainen soitin. Meikäläisen kitaroissa ja vahvistimissa tuo säätimien määrä näyttää olevan aina vain vähenemään päin. Radius tässä on 7.25. Suurin osa niistä meni tähän, osa odottaa pääsyään Telecasterini sisuksiin. Kiitos vielä hyvistä osista. :)
mpekkanen
13.03.2013 00:30:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Kiitos :) Yksinkertaiselle miehellä yksinkertainen soitin. Meikäläisen kitaroissa ja vahvistimissa tuo säätimien määrä näyttää olevan aina vain vähenemään päin. Radius tässä on 7.25. Suurin osa niistä meni tähän, osa odottaa pääsyään Telecasterini sisuksiin. Kiitos vielä hyvistä osista. :)
 
Itse olen kanssa sitä mieltä,että niin kitaroissa,vahvistimissa ja efekteissä on parempi,että on vähemmän juttuja mutta ne kaikki toimii kuin että olisi paljon kaikenlaista turhaa joilla ei tee käytännössä mitään.
 
Mukava juttu että sain olla mukana onnistuneessa projektissa :)
 
Laulava Kylätohtori
13.03.2013 09:57:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mpekkanen: Itse olen kanssa sitä mieltä,että niin kitaroissa,vahvistimissa ja efekteissä on parempi,että on vähemmän juttuja mutta ne kaikki toimii kuin että olisi paljon kaikenlaista turhaa joilla ei tee käytännössä mitään.
 
Tämä on juuri se syy, miksi mallintavat eivät kiinnosta. Toisaalta, kyllä siinäkin aikaa menee, että opettelee oikeasti käyttämään vähän vähempisäätöistäkin vehjettä niin, että todella tietää, miten mikäkin soundi löytyy... Näin ainakin Dusty Roadissa, jossa hyvää soundia löytyy muutenkin kuin vain nappulat yhdessä tietyssä asennossa...
 
En todella ymmärrä, mitä tekisin 60 erilaisella vahvistinmallinnuksella ja 50 erilaisella kaappimallinnuksella. Siihen vielä erilaisia moodeja ja valintoja, niin ollaan 10000 eri vaihtoehdossa... Sopii jollain, mutta itse sanon, ei kiitos...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «