ferodoz 07.10.2012 06:41:32 | |
---|
moderndrummer88: Kyllä vain, mutta nykyään kun netistä löytää kaiken tiedon niin miksi sitä ei hyödyntäisi sitten? Etenkin drummerboyn tapauksessa, kun hän on varsin kova kyselijä tällä palstalla... Juu, samoja ajatuksia heräsi itsellekkin. Mutta jos tolla on kivempi soittaa, ja se kuulostaa siltä kuin soittaja haluaa, niin vilpittömästi hieno homma. :) www.suhdelukucoverband.fi www.re-va.net |
Kailis 07.10.2012 06:57:05 | |
---|
Kyllä se siellä armeijassa sitten oppii sitä tasapäistämistä. Ai niin. En käynyt. En oppinut. Nykyinen pomokin sivari. Luuseri. Totaali se olla pitää. jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida. |
Epämuusikko 07.10.2012 12:33:56 | |
---|
Hakki: Nyt alkaa olla kaikki kohdillaan. Jos vielä 8" ja 16" tomit jostain löytyisi niin se olisi siinä, mutta kolmella pärjää kaiken tarpeellisen. Symbaalipuolella ei oo enää hirveesti valitettavaa. Vielä kun olisi kunnon kamera ja tilaa ottaa kunnon kuvia. http://muusikoiden.net/dyn/users/104106.jpg Hoho. en muistanut että kalvo oli NOIN kulunut :D:D:D "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
quicgr 07.10.2012 13:35:30 (muokattu 07.10.2012 13:36:04) | |
---|
Epämuusikko: Hoho. en muistanut että kalvo oli NOIN kulunut :D:D:D Ja vieläpä väärinpäin. Horizontaalisesti ei vertikaalisti. Joibenkin mielestä d on b |
Lucky 7 07.10.2012 15:18:16 (muokattu 07.10.2012 15:45:52) | |
---|
TÄ? |
BanZai88 07.10.2012 20:21:02 | |
---|
|
Duro 07.10.2012 20:37:47 | |
---|
Tilipitappituppitappi |
jazzmies 07.10.2012 20:50:11 | |
---|
Duro: Seksikästä. Saakeli kun pidän tuosta väristä. Punainen kyllä tekee mut kuumaksi. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Duro 07.10.2012 20:53:36 (muokattu 07.10.2012 20:53:50) | |
---|
jazzmies: Punainen kyllä tekee mut kuumaksi. Hyvä tietää :D Ootas kuhan saan jamahat Kumulle :) Tilipitappituppitappi |
marktark 08.10.2012 00:05:13 (muokattu 08.10.2012 00:08:07) | |
---|
BanZai88: Uutta kuvaa uudelta reenikseltä. http://muusikoiden.net/dyn/users/104286.jpg Rumpujenkin väri on kyllä kiva, ja jos ois mulla tuommoiset, niin yrittäisin ehdottomasti ottaa selvää, saako tuon ruman kiskovirityksen pois basarin päältä. No, tosin mun set-upilla kisko ois ehkä käytössä. Edit. näyttää setti olevankin jo varatun. Play that song, not the instrument. |
BanZai88 08.10.2012 00:31:24 | |
---|
marktark: Rumpujenkin väri on kyllä kiva, ja jos ois mulla tuommoiset, niin yrittäisin ehdottomasti ottaa selvää, saako tuon ruman kiskovirityksen pois basarin päältä. No, tosin mun set-upilla kisko ois ehkä käytössä. Edit. näyttää setti olevankin jo varatun. Juu, tuon kiskon saa tosiaan irti jos haluaa. Se on kelluva systeemi noiden lugien päällä. Lugit irti ja kisko pois välistä, niin homma pelittää. Tuo punainen messumatto pompsahtaa melkosesti tuolta silmille. Livenä se ei ihan niin kirkkaan värinen ole :) |
Kailis 08.10.2012 09:54:55 | |
---|
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida. |
Hakki 08.10.2012 10:16:06 | |
---|
Epämuusikko: Hoho. en muistanut että kalvo oli NOIN kulunut :D:D:D Olihan se, tuota noin, hieman kulahtanut. Yllättävän hyvä oli silloinkin, mutta uudella Ambassadorilla toimii tosi kivasti. while(true) {play(metal);} |
Sa(n)kari 09.10.2012 18:26:34 | |
---|
Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni. |
-Dr.DW- 09.10.2012 18:38:16 | |
---|
"ADHD:ni ei anna miun nukkua... "Yksi lammas, kaksi kilpikonnaa, kolme hevosta, Piippolan vaarilla oli talo... Eeey, Macarena!" |
Pantsaille muuten kiitos, nyt tiedän minne ängen kakkoshaikan seuraavaksi! Tilipitappituppitappi |
-Dr.DW- 09.10.2012 18:53:08 | |
---|
Duro: Pantsaille muuten kiitos, nyt tiedän minne ängen kakkoshaikan seuraavaksi! Eläs nyt, hieno se oli siunki setuppi, tuossa oli vaan väritki loistavina. Siis, itsehän en välttämättä vihreänä -jos maksaa pitäisi. Mutta nuo oli hienot. Siullakin ois pitäny ottaa muualtakin kuvia, ku vanteista ja kalvoista. Tai ainakin ne kuvat oli niistä, mitä näin. Saattaa olla, että on menny ohikin, ihan vaan yleisen paskan fiiliksen takia. "ADHD:ni ei anna miun nukkua... "Yksi lammas, kaksi kilpikonnaa, kolme hevosta, Piippolan vaarilla oli talo... Eeey, Macarena!" |
Duro 09.10.2012 19:26:48 | |
---|
-Dr.DW-:Siullakin ois pitäny ottaa muualtakin kuvia, ku vanteista ja kalvoista. Joom, vähän huono valaistus reeniksellä. Ens kerralla räpellän kamera-asetuksia valoherkemmäksi. Tilipitappituppitappi |
BanZai88 10.10.2012 03:05:07 | |
---|
Kiitoksia vain kaikille ihan tasapuolisesti! Itsekkin tuosta väristä tykkään kovasti. Hyvässä valaistuksessa tuo Sonorin käyttämä pintaviilu pääsee vielä paljon paremmin esille. Tämmöistä kuvioita sieltä löytyy: https://dl.dropbox.com/u/9072957/Kuvat/Sonor10.JPG Durolle suosituksena, että kannattaa kokeilla kyseistä setuppia. Itsellä ennen kakkoshaitsu oli osakseen 12" tomin ja riden päällä, mutta tuli huomattua, että se aiheuttaa turhaa jännitystä hartian seudulle ja yläkroppaan, mikä taas aiheutti oikean käden puutumista ja kapulan turhaa puristusta. Haitsu oli tosiaan turhan ylhäällä. Lisäksi joskus mulla oli aiemmin haitsu riden oikealla puolella, mutta omaan soittoon se oli turhan sivussa. Nyt kun sain haitsun tuonne riden alle (vaati hiukan ständin modaamista), niin homma pelittää. Siinä musassa missä mulla on kaksi haitsua käytössä, niin about 80% haitsuista tulee soitettua oikean puolen haitsuun, joten itselle oli varsin perusteltua, että sille oli "raivattava" tilaa, jotta sai soittoergonomian kuntoon. Ainiin, mitä tulee tuohon mikkisetuppiin, niin mulla on melkolailla aina äänitysvermeet kiinni treeniksellä ja noin 90% treeneistä menee nauhalle. Syynä se, että olen todennut omalla kohdalla soiton nauhoittamisen ja analysoinnin olevan parasta treeniä. Heti kuulee miten homma toimii ja pystyy tekemään tarvittavia muutoksia. Lisäksi kun sessiot säilyttää ja palaa niihin myöhemmin, niin niistä löytyy uusia puolia / huomioita, mitä ei välttämättä heti alkuun osannut bongata / kuunnella. |
keitiiem 10.10.2012 04:29:30 | |
---|
BanZai88: Uutta kuvaa uudelta reenikseltä. http://muusikoiden.net/dyn/users/104286.jpg Nättiä! Mutta yks juttu mua vaan häiritsee ja pyydän anteeksi sen sanomista jo etukäteen.. Mutta pliis siirrä noi overimikit silleen ettei tuu vaihevirhettä virpan kanssa. Sit kaikilla on kivempaa. Ja vielä tän jälkeen: sorry! |