Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Outoa tavaraa myynnissä
1 2
Tomppa
08.10.2012 21:28:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torille on tänään tullut todella arvokkaita kitaroita myyntiin sekä Studer 980 tiski.
Täällä ilmot:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=683218
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=683216
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=683214
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=683211
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=683210
 
Oudoksi homman tekee kuitenkin se, että myyjä on tänään saanut mnetin tunnuksen ja tavaroiden kuvaukset on jotain google translate-osastoa. Myöskään sähköpostin lisäksi mitään muita yhteystietoja ei ole.
Studerin kuva on otettu evilbaysta mutta noiden kitaroiden kuvia en noin nopeesti etsittynä löytänyt.
kuva täältä:
http://www.ebay.com/itm/Studer-980- … els-Top-Condition-900-/260938122356
 
Suosittelen olemaan varovainen
 
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Jälleen yksi lausahdus joka todistaa Matin puhuvan myös ulkomaankieliä.
Juho L
08.10.2012 21:34:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, on kyllä vähän hämärä. Mutta toisaalta saa kyllä itseään syyttää jos ihan sokkona ostaa tuon hintaista kamaa.
 
Rennosti elän elämäni tään, lemmin jos missä heiloja nään. Surra ompi suotta, elän sata vuotta, jollen sitä ennen kuole
Mad-Mike
08.10.2012 21:39:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näyttää muutenkin niinkuin olisi jollain google-kääntäjällä tehty noita kuvauksia :D
 
"Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi." -Tobias Sammet, Edguy
Tomppa
08.10.2012 21:56:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juho L: Joo, on kyllä vähän hämärä. Mutta toisaalta saa kyllä itseään syyttää jos ihan sokkona ostaa tuon hintaista kamaa.
 
Joo tuskin kukaan 8000€ ihan sokkona alkaa mihinkään makselemaan mutta ajattelin nyt kuitenkin ottaa asian puheeks. Ja jos joku sen tosiaan maksaa niin siitä sitten vaan... ;)
 
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Jälleen yksi lausahdus joka todistaa Matin puhuvan myös ulkomaankieliä.
Antti1
08.10.2012 22:02:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noi kitaratkin löytyy Ebaysta, muistaakseni Irlannissa ainakin oli joku myynnissä.
 
"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
Miikss
08.10.2012 22:24:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eeppisiä käännöksiä on kyllä :D Jos joku tauno onnistuu menemään noihin huijauksiin niin huh huh.
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
carmake
08.10.2012 22:24:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivottavasti kaikille on jo tänä päivänä selvää että tuollaisia ilmoituksia ei kannata noteerata millään tavalla.
 
Rotuvaari
08.10.2012 22:54:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maksoin Fenderin mutta myyjästä ei kuulu. Jos ei ole huomiseen aamuun mennessä ottanut yhteyttä, ostan Telenkin.
 
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
fox
09.10.2012 00:18:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Noi kitaratkin löytyy Ebaysta, muistaakseni Irlannissa ainakin oli joku myynnissä.
 
Minä niin kovin mielelläni omistaisin palan hallituksen historiaa..
 
"2002 PRS Archtop Taiteilija 12-kieliset viimeistelty Tigers Eye yli kauniin Quilt alkuun. Brasilian ruusupuuta Kaula ja hallituksen. Gold Hardware.
 
Tämä on loistava tilaisuus keräilijä omistaa palan PRS historiaa.
 
Mukana Original musta nahka Hardshell Case, Case Candy, ja paperityötä"
 
Paperityötä ei nykyään ehkä arvosteta riittävästi?
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
JCM
09.10.2012 00:23:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luotettavia ilmoituksia. Pitäisköhän laittaa kyselyä piruuttaan?
Ronttimus
09.10.2012 01:25:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitoin rahat etukäteen tilille, nyt sitten odottelemaan. Kuulemma jostain nigeriasta lähettää kitaran ja käsittelykuluja pyysi pari tonnia mutta saan ne kuulemma myöhemmin takaisin. Halvalla lähtee.
 
Kailis
09.10.2012 15:23:44 (muokattu 09.10.2012 15:24:13)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ostin nää kaikki kun sain könttäalennuksen, siksi ilmoitukset poistettiin. Sovittiin että toimittaa tavarat sitten kun käy Suomessa joskus. Lupasin auttaa ton suamenkielenkin kanssa.
 
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
joku muu sikko
09.10.2012 19:02:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Te tiedä kunnon bisneksestä mittään. Minä odottelen Nigeriasta miljoonaa dollaria. Saan ne varaisiirtopalkkiona kun siellä paikallinen miljonääriprinssi kuoli ja tarvittiin apua hänen perintövarojen siirtämisessä Eurooppaan. Ja kaikki mitä piti tehdä oli maksaa 10 tonnia heille etumaksua jolla saa hommat liikkeelle. Uskon että kannattaa maksaa vielä toinenkin kymppitonni. Kyllä tuo miljoona on sentään niin iso raha.
 
There is no school like "old school".
Miikss
09.10.2012 19:04:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Mä ostin nää kaikki kun sain könttäalennuksen, siksi ilmoitukset poistettiin. Sovittiin että toimittaa tavarat sitten kun käy Suomessa joskus. Lupasin auttaa ton suamenkielenkin kanssa.
 
Kyllä sinua nyt kusetettii, se toimitti nuo tavarat jo mulle.
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Kailis
09.10.2012 20:40:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikss: Kyllä sinua nyt kusetettii, se toimitti nuo tavarat jo mulle.
 
Aha? Siis Ikean pöytä ja tuolit?
 
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
belarusman
10.10.2012 01:45:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joku muu sikko: Te tiedä kunnon bisneksestä mittään. Minä odottelen Nigeriasta miljoonaa dollaria. Saan ne varaisiirtopalkkiona kun siellä paikallinen miljonääriprinssi kuoli ja tarvittiin apua hänen perintövarojen siirtämisessä Eurooppaan. Ja kaikki mitä piti tehdä oli maksaa 10 tonnia heille etumaksua jolla saa hommat liikkeelle. Uskon että kannattaa maksaa vielä toinenkin kymppitonni. Kyllä tuo miljoona on sentään niin iso raha.
 
hahahahaaa! Määpäs on melki lähteny tollaseen samantyyppiseen sydeemiin missä joku nainen pakolaisleiriltä lähetti pastorin tietsikalla mulle viestiä jossa todettiin että suvun perintörahat (useita miljoonia) pitäisi siirtää Eurooppaan turvaan ja siinä meikäläinen astuisi kuvaan...no joo-o--hohohohohoho!
 
Crossroads calling...
Kailis
10.10.2012 02:06:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

belarusman: hahahahaaa! Määpäs on melki lähteny tollaseen samantyyppiseen sydeemiin missä joku nainen pakolaisleiriltä lähetti pastorin tietsikalla mulle viestiä jossa todettiin että suvun perintörahat (useita miljoonia) pitäisi siirtää Eurooppaan turvaan ja siinä meikäläinen astuisi kuvaan...no joo-o--hohohohohoho!
 
Kaikille ei löysä raha kelpaa. Melkein ihmiset ei rikastu.
 
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
Rotuvaari
10.10.2012 08:01:27 (muokattu 10.10.2012 08:14:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen tuli Stratocaster matkahuollon kautta. Ei tarvinnut sentään Teleä ruveta ostamaan, vaikka myyjää sillä uhkailinkin. Näyttäisi olevan ok, paitsi väri vähän hämää. Alkuperäisen väri ei tainnut olla musta, kuten tämän, ja muutenkin lavassa lukeva - ilmeisesti Leo Fenderin siskonpoika tms. - Harley Benton hämäsi alkuun. Pikkuvikojahan nuo, kun soundaa niin saatanan hyvälle! Kaupanpäällisiksi sain vielä alkuperäisen plektrankin, joka on ihan toista maata kuin nykyisen kaupan plekut. Sillä lähtee nimittäin bluussit ja rokkenrollit melkein itsestään.
 
Kiitokset kauppakumppanille ja olen iloinen.
 
E: Matkustelikohan Fender paljon silloin aikanaan. Näyttäisi olevan Kiinan-matkalla tehty tämä. Pitääkin kysyä myyjältä vielä tuosta...
 
E2: Myyjä vastasi onneksi nopeasti. Hetken jo kylmäsi:
 
Leo Fender tapana syödä paljon kiinalaista ruokaa ja hän meni Kiinaan hänen veneellä raaka. Takaisin päivää Harley Benton todella oli hänen veljenpoikansa ja he soittivat välineitä ullakolla yhdessä kun Leon äiti paistetaan kiinalaista ruokaa.
 
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Lennu
10.10.2012 10:11:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä arvaan mitä on tapahtunut. Joku noheva jackson on lupautunut laajentamaan myyjien myyntisegmenttiä ja mulla on kato aateekoolla kaikki maailman suurimmat markkina-alueet ja nettisaitit. Anna mä kato hoidan viidelläkympillä sulle ostajat. Ei sen oo ollu tarkotuskaan myydä niitä, eikä huijata niillä myynneillä. Vaan kusettaa niitä myyjiä.
 
no is any good musics maked anymore...
JuhaHo
10.10.2012 11:11:41 (muokattu 10.10.2012 11:12:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulle taas muutama minuutti sitten lähetti sähköpostia tohtori xxx xx, joka laitta 32.000.000.00 usd minun pankki kun olemme yhteisen käsityksen ja keskinäisen yhteistyön toteuttamisen yksityiskohtaisista säännöistä.
 
Sitten näitä soittelee Singaporesta ja Hong Kongista siihen tahtiin, että lopetin tuntemattomiin numeroihin vastaamisen jo vuosia sitten.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «