Haullakin löytyy, mutta.. Onko tosta polkimesta mihinkään? Mulla on lojunut tossa lattialla CS-3 pari kuukautta, enkä ole saanut aikaiseksi viedä kämpille saati sitten testata ;) Kompressoiko se oikeasti mitään, aiheuttaako kiertoa jne? Mites levelit? Voiko käyttää sooloissa boostaamassa? |
Zammy 25.04.2004 11:53:26 | |
---|
Haullakin löytyy, mutta.. Onko tosta polkimesta mihinkään? Mulla on lojunut tossa lattialla CS-3 pari kuukautta, enkä ole saanut aikaiseksi viedä kämpille saati sitten testata ;) Kompressoiko se oikeasti mitään, aiheuttaako kiertoa jne? Mites levelit? Voiko käyttää sooloissa boostaamassa? Siis mitä hyötyä sulle on kertoa mitään tuosta polkimesta, jos et edes jaksa kytkeä sitä käyttöön? Laiskuuden ja turhuuden huipentuma tuommosia kysellä. |
Ben_D 25.04.2004 12:23:19 (muokattu 26.04.2004 08:12:55) | |
---|
Siis mitä hyötyä sulle on kertoa mitään tuosta polkimesta, jos et edes jaksa kytkeä sitä käyttöön? Laiskuuden ja turhuuden huipentuma tuommosia kysellä. Kiitos hyvästä vastauksesta. Voisit jättää vastaamatta jos ei ole muuta asiaa kun puhua paskaa. Niin olikos jollain mun kysymykseen kommentteja? |
Härski 25.04.2004 14:00:29 | |
---|
Ite käytin tuota soolojen buustaamiseen. Olihan siinä se etu, että siitä katosi ikäänkuin dynamiikka, joten miten tahansa soitatkaan, niin aina kuuluu. Kliineissähän tuo on jees, kun laittaa sustainia ja atakkia reilusti. Ja rautalanka soiiiiii.... |
kunnasja 25.04.2004 17:03:57 | |
---|
Toimii myös säröillä, mutta vaatii peräänsä noisegaten. Esim Boss NS-2 toimii. Visit http://www.helionprog.com |
Ben_D 25.04.2004 19:17:45 | |
---|
Toimii myös säröillä, mutta vaatii peräänsä noisegaten. Esim Boss NS-2 toimii. Jep, testattiin tänään kämpillä ja ihan ok se toimi. NS-2 oli perässä. |