Aihe: Uusi ride hakusessa
1 2 3 4 5 6
Kailis
07.10.2012 15:57:21

Ei mitään asiaa iivölkerhoon. Jos tollaisen jälkeen ei korvat soi pitäis saada rahat takaisin.
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
Kefiiri
08.10.2012 09:00:44
Kailis: Ei mitään asiaa iivölkerhoon. Jos tollaisen jälkeen ei korvat soi pitäis saada rahat takaisin.

On niin lamaannuttavan johdonmukainen heviasenteen kiteytys, että en saa edes plussaa annetuksi vaikka mieli tekisi.
Kailis
08.10.2012 09:48:51

Kefiiri: On niin lamaannuttavan johdonmukainen heviasenteen kiteytys, että en saa edes plussaa annetuksi vaikka mieli tekisi.

Ei haittaa, mulla on niitä jo nelisen sataa =D
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
marktark
08.10.2012 12:55:42
Joku laskee. Hih.
Play that song, not the instrument.
Kailis
08.10.2012 14:59:54

marktark: Joku laskee. Hih.

Mene omille sivuille. Siellä näkyy ihan suoraan monta niitä on. Hih.
statistiÖ
17.08.2013 16:30:23

Käytin rideihin tutustumiseen puoli vuotta, vaikkei alunperin pitänyt sellaista edes hankkia. Kopistelin enemmän ja vähemmän perusteellisesti pääosan muutaman valmistajan rideistä ja rässeistä sekä muutaman hajakappaleen muilta valmistajilta. Suosittelen tekemään saman.

Hain sellaista, missä on selkeä erottuva kapulasaundi, toimii kevyelläkin kapsuttelulla, on persoonallinen-vahvaluonteinen ja silti hallittavissa, eikä ole kirkas, tumma, sohjo tai pingi. Ja päädyin kiukuttelemaan kaikkien peltitelineiden ääreen, kuka näitä suunnittelee! Alle viisi peltiä meni ärsyttävän läheltä: tämä se on, melkein.

Intuiitiokin voi olla oikea. Paljon mielenkiintoista vaivaa sekä monta peltien tarjoamaa musiikki- ja metallinkilkutteluelämystä olisin säästänyt, kun olisin luottanut siihen. Paras edellämainituista viidestä pellistä oli Paiste RIDE thin crash 17", Paiste-testailu merkkinä jäi vähiin. Kaikkea sitä, mitä hain ja vieläkin parempaa, se on hyvin herkkä, eli antaa hyvää saundia ihan kevyesti. Saundin intensiivisyys kasvaa suorassa suhteessa lyöntivoimaan. Saundin luonnetta kuvaa kaiketi parhaiten valmistajan käyttämä kompleksinen, mun sanoin soi, kalkkaa, pärisee ja pöhisee.

Tätä en tiedä, mutta epäilemättä myös krässääntyy hyvin ja samalla tavalla kuin ridettyykin, suorassa suhteessa voimankäyttöön. Voimakkaampaa minkäänsortin peltiä tuskin tulen kaipaamaan, reserviä riittää.
Huom! Olet kirjoittamassa yli 305 päivää vanhaan aiheeseen!
I RLRR LRLR RLRR LRLR I Jos ei soi hiljaa, soi kovaa II
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)