KoskPaavo 06.10.2012 22:33:26 (muokattu 06.10.2012 22:38:19) | |
---|
Ääh, esim. EP ei tiedä miten paljon löytyy autenttisesti "ihannoivia" ja tyylin osaavia humppabasisteja. Niitä on paljon, minäkin tunnen yhden hyvän. Niin, kriittisyys tope2 :sen juttuun : hänellä saattaa olla enemmän kontaktia kenttään eli on jopa saattanut ihan rahakeikkaa soittaa. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
EP 06.10.2012 22:38:34 | |
---|
huilu: Tope 2 Oletko soittanut Umossa?Johanssonin Markku johti sitä sai tänä vuonna taiteilijaeläkkeen. Johansson on kyllä hyvä esimerkki miten lahjakas muusikko kehittää itseään koko uran ajan. Lähtien Paradise orkesterista ja Umo:n kautta Vantaan viihdeorkesterin johtajaksi. |
jajuhani 06.10.2012 22:40:26 | |
---|
KoskPaavo: tope2:lle kolme pistettä. Edit Kolme on maksimi. Nyt en Paavo ymmärrä pisteiden skaalaasi. Aloitus oli kerrassaan hieno. Ei tarvi välttämättä tykätä Korsuorkasta - en minäkään sinänsä tykkää - mutta aloitusteksti oli hyvä! Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle. |
KoskPaavo 06.10.2012 22:47:21 | |
---|
jajuhani: Nyt en Paavo ymmärrä pisteiden skaalaasi. Aloitus oli kerrassaan hieno. Ei tarvi välttämättä tykätä Korsuorkasta - en minäkään sinänsä tykkää - mutta aloitusteksti oli hyvä! Huh, unohdetaankin kaikki aloituspisteet, vitsiähän ne olikin. ( minä muuten tykkään sun kahdesta viimeisestä lauseesta) "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
tope2 06.10.2012 22:51:34 | |
---|
EP: Johansson on kyllä hyvä esimerkki miten lahjakas muusikko kehittää itseään koko uran ajan. Lähtien Paradise orkesterista ja Umo:n kautta Vantaan viihdeorkesterin johtajaksi. Johanssonin Markku on hyvä esimerkki tyypistä joka ei tiedä keikkailusta hevon vittua. Vantaan viihdeorkesterin suurin saavutus on ollu Anna Eriksonin säestys. Seinähullut sai tehdä suojatyökeikkoja monta vuotta, rupes sekin oleen aika epävireistä skeidaa viimeset 20 vuotta. Korsun musiikkityyliin ois sopinu paremmin akustinen skitta & basso mut ei tainnu taittua!? ; ) |
EP 06.10.2012 22:55:54 | |
---|
KoskPaavo: Huh, unohdetaankin kaikki aloituspisteet, vitsiähän ne olikin. ( minä muuten tykkään sun kahdesta viimeisestä lauseesta) Tais olla kaikki kirjoituksesi yhtä vitsiä tähän aiheeseen! :D |
|
pekkajau 07.10.2012 00:06:41 | |
---|
No eipä tuolla musiikkirintamalla ole enää nykyään mitään marssijärjestystä. Kunnon uudet biisit on harvassa... joita soitetaan vielä 50-vuoden päästä. No Beatlesien biisejä soitetaan vielä 300:n vuoden päästäkin. Nämä taiteilijaeläkekuviot on ihan ok! Tavan tollikat eivät tajua että se raha jonka taiteellaa saa... on todella "ansaittua" rahaa täällä Suomessa. |
KoskPaavo 07.10.2012 00:13:02 | |
---|
pekkajau: No eipä tuolla musiikkirintamalla ole enää nykyään mitään marssijärjestystä. Kunnon uudet biisit on harvassa... joita soitetaan vielä 50-vuoden päästä. No Beatlesien biisejä soitetaan vielä 300:n vuoden päästäkin. Nämä taiteilijaeläkekuviot on ihan ok! Tavan tollikat eivät tajua että se raha jonka taiteellaa saa... on todella "ansaittua" rahaa täällä Suomessa. pekkajau kiteytti hyvin. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
jakeni 07.10.2012 05:49:55 | |
---|
Tope2 ,eli huanompi Mattila (Sakun veli) on vauhdissa,epäilen että ei selvänä? Ja samaa epäilen Huilu,eli Seinähullu Purhonen... (Mikkelin ihmetys)...ei selvänä?? Tunnen molemmat ja olen soittanut heidän kanssaan.(onneksi ei yhtäaikaa). Voin kertoa, että eivät ole kummoisiakaan muusikoita,lähinnä huumorimiehiä ! Todelliset keikkismiähet ei poraa....vaan ajaa, roudaa ja wetää,vaikka läpi kiven. Kattellaan sitten taivaan portilla,kuka saa paikan ja mistä? Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
mack the knife 07.10.2012 12:59:24 | |
---|
tope on loppujen lopuksi oikeassa. Jos olis keksitty armeijapukuja päälle niin mitä olis jääny. Tavallista tanssimusiikkia, ei edes kovin hyvin sovitettua eli ihan perusbändi. Se on kyllä ihan ok, että jätkät pystyy soittamaan niin kauan, että on oikeassa eläkeiässä. COVS n:o 1. |
Tankero 07.10.2012 13:05:27 | |
---|
mack the knife: tope on loppujen lopuksi oikeassa. Jos olis keksitty armeijapukuja päälle niin mitä olis jääny. Tavallista tanssimusiikkia, ei edes kovin hyvin sovitettua eli ihan perusbändi. Se on kyllä ihan ok, että jätkät pystyy soittamaan niin kauan, että on oikeassa eläkeiässä. Tottapa totta. Humppajyrä |
EP 07.10.2012 13:35:10 | |
---|
mack the knife: tope on loppujen lopuksi oikeassa. Jos olis keksitty armeijapukuja päälle niin mitä olis jääny. Tavallista tanssimusiikkia, ei edes kovin hyvin sovitettua eli ihan perusbändi. Se on kyllä ihan ok, että jätkät pystyy soittamaan niin kauan, että on oikeassa eläkeiässä. No olishan se toiminu ilman pukujakin, ihan varmasti! Mun mielestä sovitusta riittävästi ottaen huomioon bändin tyylin, enempi olis menny liian "akateemiseksi" (..olis klasu sanonu) : ) |
mack the knife 07.10.2012 13:50:09 | |
---|
EP: No olishan se toiminu ilman pukujakin, ihan varmasti! Mun mielestä sovitusta riittävästi ottaen huomioon bändin tyylin, enempi olis menny liian "akateemiseksi" (..olis klasu sanonu) : ) En mä sitä tarkottanu ettei olis toiminu. Mutta ei olis ollu sen kummempi ku muutkaan perushaitaribändit jotka toimii. COVS n:o 1. |
huilu 07.10.2012 14:49:02 | |
---|
Voi Jakeni minkä teit minulle ja Tope 2 nimimerkille.Paljastit soittotaitomme muusikkona.Siis emme ole oiken mitään.Jakeni miten tästä mennään eteenpäin.Ajattele kaikki nämä vuodet milloin kirkossa ,milloin konsertissa, milloin missäkin tilaisuudessa.milloin smokki ,milloin mikäkkin vaate ja sinä muserrat ajatuksen ,että olen hyvä,olen hyvä.Me tiedämme Tope 2 ja minä Sinä tiedät ,turha pullikoida vastaan.Ei muuta kuin pää pystyyn tälläisellä hetkellä.Lähden vielä kiertueelle... Ja Korsuorkesteri lopettaa En mä nukkunut...vähän vaan torkuin! |
tope2 07.10.2012 15:28:54 (muokattu 07.10.2012 15:31:18) | |
---|
jakeni: Tope2 ,eli huanompi Mattila (Sakun veli) on vauhdissa,epäilen että ei selvänä? Ja samaa epäilen Huilu,eli Seinähullu Purhonen... (Mikkelin ihmetys)...ei selvänä?? Kuuleppa Jakedo min olin eilen selvinpäin kirjoitellessani, ku olin iltavuorossa töissä, oli vaan niin hiljasta että ehti oleen koneella. Tunnen molemmat ja olen soittanut heidän kanssaan.(onneksi ei yhtäaikaa). Voin kertoa, että eivät ole kummoisiakaan muusikoita,lähinnä huumorimiehiä ! Ei sullakaan toiminu ku virvelikomppi, peltikomppi alkoi jo hyytymään. Laulupuolella toiset biisit sopi ihan ok. Kovalla työllä ja kantapään kautta oot säkin asemasi saavuttanu, ei oo lahjoja syntymässä luotu! heko heko.. ;) Todelliset keikkismiähet ei poraa....vaan ajaa, roudaa ja wetää,vaikka läpi kiven. Ite olit aina ekana poraamassa milloin mistäkin asiasta. Mikään ei ollu koskaan hyvin! ;) Röönari ja Samppa sen sijaan osoittivat taisteluhenkeä kovissakin tilanteissa.. Mitä tulee mun soittotaitoon ni täs yx päivä taas pitkästä aikaa tiluttelin stratolla ja kuulosti ihan witun hyvältä! ;) |
tope2 07.10.2012 15:34:29 | |
---|
huilu: Voi Jakeni minkä teit minulle ja Tope 2 nimimerkille.Paljastit soittotaitomme muusikkona.Siis emme ole oiken mitään.Jakeni miten tästä mennään eteenpäin.Ajattele kaikki nämä vuodet Tähän on tultu, Jake on nostanut kissan pöydälle! Miten tästä eteenpäin? Nyt saat Jake ottaa vastuun sanoistas, kerrankin.. ;) Lähden vielä kiertueelle... Ja Korsuorkesteri lopettaa Lopetetaan kaikki, ei meitin hommista oo ikinä mitään tullu. Parhaat kaverit ja äiti on lopulta ainoita, jotka on vilpittömästi digannut, osittain sekin säälistä. |
Ukko 07.10.2012 18:05:13 | |
---|
tope2: Tähän on tultu, Jake on nostanut kissan pöydälle! Miten tästä eteenpäin? Nyt saat Jake ottaa vastuun sanoistas, kerrankin.. ;)
Lopetetaan kaikki, ei meitin hommista oo ikinä mitään tullu. Parhaat kaverit ja äiti on lopulta ainoita, jotka on vilpittömästi digannut, osittain sekin säälistä. Provoa vai karua....? COVS jäsen nro 6 |
jakeni 07.10.2012 19:32:42 | |
---|
Hyvä jätkät!!! Ei muuta kuin turaamaan vaan epävireisesti ja päätä seinään. Ja kandee muistaa myös valitusten sekä puheista vastuunoton suhteen kaiken maailman höpinät itseltä sekä ekonomian puolelta ...mä vaan sanon. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
jakeni 07.10.2012 19:33:15 | |
---|
Korsulle hatun nosto! Kiitos. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)