Terry Pantheras 25.04.2012 22:04:31 | |
---|
Hard Pakarock Cafe *kvarts* |
Funkånaut 25.04.2012 22:16:17 | |
---|
Terry Pantheras: Mitä tuossa tapahtuu? Forssan kovin rocktähti jammailee. Haki aikanaa bändiä taustalleen tuolla wanted-osastolla. Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
Jormaz 26.04.2012 01:17:41 | |
---|
Funkonaut: Forssan kovin rocktähti jammailee. Haki aikanaa bändiä taustalleen tuolla wanted-osastolla. Forssan Tone King!! No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Kailis 26.04.2012 22:35:08 | |
---|
Forssalle ääni täältäkin. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
Terry Pantheras 26.04.2012 22:44:41 | |
---|
Funkonaut: Forssan kovin rocktähti jammailee. Haki aikanaa bändiä taustalleen tuolla wanted-osastolla. Huikeaa! Bändi epäilemättä löytyi. *kvarts* |
reaper666 27.04.2012 00:03:10 | |
---|
Kailis: Forssalle ääni täältäkin. Hei sul äsken mun repliikki tästä topikista signaturena. Siistiä :D |
Kailis 28.04.2012 22:09:08 | |
---|
reaper666: Hei sul äsken mun repliikki tästä topikista signaturena. Siistiä :D Jotain teit siis oikein? pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
Terry Pantheras 28.04.2012 22:16:50 | |
---|
Kailis: Jotain teit siis oikein? Mutta kyllä tuo eeppisen ambientproge-ketjun rumpaliana(ali)lyysi by pekka montin ansaitsee paikkansa. *kvarts* |
Kimmo72 29.04.2012 23:51:03 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Kailis 30.04.2012 00:35:02 | |
---|
Terry Pantheras: Mutta kyllä tuo eeppisen ambientproge-ketjun rumpaliana(ali)lyysi by pekka montin ansaitsee paikkansa. Äläpä kaveri! Hienoin grid mihin olen törmännyt. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
Kailis 30.04.2012 00:37:26 | |
---|
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
Kimmo72 06.10.2012 13:32:07 (muokattu 06.10.2012 13:32:30) | |
---|
Uuden ravintolan seinillä nähdään esimerkiksi Michael Jacksonin kasvoista tehty maski, joka teetettiin aikoinaan Thriller-kiertueelle. Seinillä on esillä myös esimerkiksi KISS-yhtyeen Crazy Nights -kiertueella käytetyt Gene Simmonsin käyttämät saappaat, Eddie Van Halenin Charvel-kitara, Bob Dylanin paita, The Who -yhtyeen John Entwistlen Vox Sidewinder -basso, The Black Eyed Peas -yhtyeen Fergien hattu ja Rihannan shaali. http://www.stara.fi/2012/10/06/hard … ssa-nama-aarteet-loytyvat-seinalta/ Whooo... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Jussiman 06.10.2012 14:28:26 | |
---|
Dream_eater: Uuden ravintolan seinillä nähdään esimerkiksi Michael Jacksonin kasvoista tehty maski, joka teetettiin aikoinaan Thriller-kiertueelle. Seinillä on esillä myös esimerkiksi KISS-yhtyeen Crazy Nights -kiertueella käytetyt Gene Simmonsin käyttämät saappaat, Eddie Van Halenin Charvel-kitara, Bob Dylanin paita, The Who -yhtyeen John Entwistlen Vox Sidewinder -basso, The Black Eyed Peas -yhtyeen Fergien hattu ja Rihannan shaali. http://www.stara.fi/2012/10/06/hard … ssa-nama-aarteet-loytyvat-seinalta/ Whooo... Ja sitten siellä soi takuulla Radio Rock 24/7... |
joku muu sikko 06.10.2012 20:55:16 | |
---|
Mä oon kyllä niistä sapuskoista tykännyt kaikissa HRC:ssä missä olen käynyt.Parempaa on kuin keskimäärin mäkkärillä. There is no school like "old school". |
joku muu sikko: Mä oon kyllä niistä sapuskoista tykännyt kaikissa HRC:ssä missä olen käynyt.Parempaa on kuin keskimäärin mäkkärillä. Ja törkeän kallista... |
Seba 06.10.2012 21:08:56 | |
---|
Jussiman: Ja törkeän kallista... Koska kaikki mistä siellä pitää ruoka ym valmistaa on lisensoitu, ja niitä tuotteita on brändin velvoittamana käytettävä jne jne.. Siihen se planet hollywoodkin kaatui kun menot oli niin karmeat lisenssien takia että oli pakko hinnoitella itsensä ulos. Saas nähdä riittääkö hrc:lle tässä maassa asiakaskuntaa alun jälkeen. Vähän epäilen ettei tuo kauaa pyöri. Mies, joka teki Munkerosta toimitusjohtajan. |
blaekie 06.10.2012 21:58:25 | |
---|
joku muu sikko: Mä oon kyllä niistä sapuskoista tykännyt kaikissa HRC:ssä missä olen käynyt.Parempaa on kuin keskimäärin mäkkärillä. Se että ruoka on keskinmäärin parempaa kuin mäkkärillä, ei ole vielä kovin hyvä argumentti todellakaan. Mäkkärin sapuska on "keskinmäärin" sen verran paskaa. Mutta lopullinen tuomio sitten kun tuo mesta käydään testaamassa. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Dull Finn 07.10.2012 13:35:44 | |
---|
turistireissuilla on ollut kiva hieman tuhlata HRC:n mac & cheese-annokseen jos mesta on sattunut kaupungissa olemaan, erinomaista roskaruokaa. Ylihintaista tietysti, mutta kun on jäänyt tuo suurempi ryyppääminen niin eipä tuo nyt paljon missään tunnu. Ihan kiva kitsch sisustus niissä. Tykkäsin myös Lontoossa Sticky Fingersistä, ehkä vielä ylihintaisempi, mutta turistikohteena mainio. Eli kotikaupungissa en ehkä viitsisi vaivautua. |
sticky fingers 07.10.2012 19:14:07 | |
---|
Dull Finn: turistireissuilla on ollut kiva hieman tuhlata HRC:n mac & cheese-annokseen jos mesta on sattunut kaupungissa olemaan, erinomaista roskaruokaa. Ylihintaista tietysti, mutta kun on jäänyt tuo suurempi ryyppääminen niin eipä tuo nyt paljon missään tunnu. Ihan kiva kitsch sisustus niissä. Tykkäsin myös Lontoossa Sticky Fingersistä, ehkä vielä ylihintaisempi, mutta turistikohteena mainio. Eli kotikaupungissa en ehkä viitsisi vaivautua. Turistipaikkojahan nuo ovat. Itse luultavasti käyn ihmettelemässä ja testaamassa jossain välissä sitten, kunhan aukeaa... ... |