sahkuifk 05.10.2012 16:49:31 | |
---|
Kävelin sumussa koulun ohitse. |
Kailis 05.10.2012 17:15:52 (muokattu 07.10.2012 07:15:49) | |
---|
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
jazzmies 05.10.2012 18:13:52 | |
---|
Kailis: Pienissä pöllyissä on vedelty ainakin -50 luvulta lähtien. Heroiini oli aika yleistä jazz-piireissä, Beatlesit tais aloittaa amfetamiinilla Hampurissa ja sitten tulikin Kalifornia ja hipit. http://everything2.com/user/kozmund/writeups/Heroin+and+jazz Olen soittanut liikaa keikkoja, jolloin bändikavereitani on ollut hirveässä pöllyssä. Se oli ihan hirveää niin hyviä soittajia kuin olivatkaan - eivät tosin Gaddin tasoa. Hirveässä pöllyssä hyväkään soittaja ei saa parasta tai edes hyvääkään aikaan, jos ei nyt ole harjoitellutkin hirveässä pöllyssä tai ole muuten vain ihan ilmiömäinen. Gaddin soittaminen tuossa klipissä on lahja ihmiskunnalle, sisällöltään ja kaareltaan nerokas ja aistillista musiikkia dramaattisine käänteineen - flow'n ja kontrastien huipentuma. Siihen kukaan ei pysty hirveässä pöllyssä. Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida. Ikään kuin yritettäisiin ampua alas taidekappale kateuksissaan tai en tiedä millä verukkeilla. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Stoalainen 05.10.2012 18:36:32 | |
---|
Too weird to live, too rare to die |
Kailis 05.10.2012 18:45:37 (muokattu 05.10.2012 18:49:42) | |
---|
Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida. No. Jos se ahdistaa niin ajattele mitä haluat. Vähän niin kuin suomalaisten doping-käry. Ei siihenkään halua moni uskoa, koska se ahdistaa. Siihen kukaan ei pysty hirveässä pöllyssä. Joo. Kokkeli on kuulemma silleen hassua kamaa, että sitä käytti jenkeissä joskus lääkärit, urheilijat, poliitikot ym. Mitä se hirveä pölly sitten on, muuta kuin sitä ettei sun mielestä voi vetää noin? pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
Deino 05.10.2012 18:51:29 | |
---|
jazzmies: Hirveässä pöllyssä hyväkään soittaja ei saa parasta tai edes hyvääkään aikaan, jos ei nyt ole harjoitellutkin hirveässä pöllyssä Riippuu aineesta. Gaddin soittaminen tuossa klipissä on lahja ihmiskunnalle, sisällöltään ja kaareltaan nerokas ja aistillista musiikkia dramaattisine käänteineen - flow'n ja kontrastien huipentuma Täysin samaa mieltä, mutta... Siihen kukaan ei pysty hirveässä pöllyssä. En tiedä "hirveästä" pöllystä, mutta 99% todennäköisyydellä Gaddilla on tuossa edes jonkun tasoinen päihtymys jollain aineella... todennäkösesti sillä valkosella. |
Tankero 05.10.2012 19:14:48 | |
---|
jazzmies: Olen soittanut liikaa keikkoja, jolloin bändikavereitani on ollut hirveässä pöllyssä. Se oli ihan hirveää niin hyviä soittajia kuin olivatkaan - eivät tosin Gaddin tasoa. Hirveässä pöllyssä hyväkään soittaja ei saa parasta tai edes hyvääkään aikaan, jos ei nyt ole harjoitellutkin hirveässä pöllyssä tai ole muuten vain ihan ilmiömäinen. Gaddin soittaminen tuossa klipissä on lahja ihmiskunnalle, sisällöltään ja kaareltaan nerokas ja aistillista musiikkia dramaattisine käänteineen - flow'n ja kontrastien huipentuma. Siihen kukaan ei pysty hirveässä pöllyssä. Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida. Ikään kuin yritettäisiin ampua alas taidekappale kateuksissaan tai en tiedä millä verukkeilla. Ohan se aika pitkälle noin. Tiedossahan on, että Gadd käytti aineita ja saattoi olla pikkuisen ottanut tuossakin klipissä. Tahtoo jutut vaan paisua hirveessä pölyssä oloksi, jos pikkuisenkin ottaa. Pikkuisen lisää juoruilua. Gaddin pöllyyttelykaverihan oli noihin aikoihin näyttelijä Chevy Chase. Kertoi muuan rumpupedagoki. Liekkö perrää. Humppajyrä |
tomboarmageddon 05.10.2012 19:27:06 | |
---|
Joo tosiaan riippuu hyvin paljon käytetystä "pöllystä". Metallimiehet tykkää piristävistä=up lifters ja jazarit ja stonerirokkarit hitaista ja trippimömmöistä, jos nyt näin voi edes karkeasti yleistää. Kaikista huonoin päihde soittohommiin ja mihin vaan on ihan selvästi alkoholi, mikä muutenkin aiheuttaa aika paljon harmia ja häiriökäyttäytymistä ja terveys ongelmia, sekä fyysisiä,että psyykkisiä. Aika harva muu aine saa ihmistä niin edesvastuuttomaan tilaan. Oon ollut töiden puolesta tekemisissä paljon näiden asioiden kanssa ja myönnän rehellisesti omakohtaistakin historiaa olevan tällä puolen. Sanon tämän sen takia, että tiedän mistä puhun ja ärsyttää suunnattomasti valistajat, jotka eivät oikeasti tiedä muutakuin mitä kirjassa lukee... |
Vallu-Veke 05.10.2012 20:15:00 | |
---|
Deino: En tiedä "hirveästä" pöllystä, mutta 99% todennäköisyydellä Gaddilla on tuossa edes jonkun tasoinen päihtymys jollain aineella... todennäkösesti sillä valkosella. En tunne tapausta, mutta nyt saa sen käsityksen, että ko. elämänvaiheessa aineet on ollut kuvioissa, jossain määrin? Viekääpä pöllit pössyttelijöiltä, niin eihän siitä tule ihan mitään siitä soittamisesta. Röökistäkin tulee sellaiset nikkikset, että oksat pois, niin mitenhän näistä isojen poikien aineista? Pössyttelykaudella ei kukaan soita yhtikäs mitään ilman pikku pössyttelyä. Sen verran ainakin pitää saada, että nikkikset lähtee reissuun vähäksi aikaa? (Itse olen raitis urheilija. Tuo yllä perustuu kuulopuheisiin. Kovan urheilun jälkeiseen hyvänolontunteeseen olen koukussa. Viikon kuumeilu, kuten nyt oli, vetää kireäksi, pään pyörälle ja mielen vittumaiseksi. Tämä vain sen takia, kun ei pääse rääkkäämään kroppaa. On menemässä ohi onneksi. ) |
arse 05.10.2012 23:20:11 (muokattu 05.10.2012 23:25:34) | |
---|
molemmat soittaa samaa mutta toinen enemmän oikein kun toinen... sisältä on kuitenkin sama..=I -Speedy |
Funkånaut 05.10.2012 23:22:54 | |
---|
arse: Kertokaa nyt ihmeessä asiantuntijat lisää. Ei kokkelista tule niinkään niksoja. Fyysisiä nimittäin. Alitajusesti sitä kyl ajattelee, ku tuohan se mukavan olon. Näin olen siis kuullut. Miehet jotka menevät, tekevät ja näkevät, vetävät ne väkevät.
Kuuntelen tämmöist |
|
Vallu-Veke 06.10.2012 10:16:17 | |
---|
|
EJ84 06.10.2012 13:53:35 (muokattu 06.10.2012 13:54:51) | |
---|
Rajuissa endorfiinikikseissä läjähti Feed the fire -biisi soimaan päässä, joten jaot. Mun mielestä paras progremetallialbumi, vaikka en nykyisin juuri koko genreä kuuntele. Vuodelta 2001 tämä Burn the sun-levy. Kuunnelkaapa poijjaat levy läpi ja kertokaa millasta paskaa on! http://open.spotify.com/track/1WRuvmdKnRQuLYrss3V2bw Muoks. ei ehkä oikein ketju tälle, mutta tehdään uus jonnekin jos tarvii! Anytime I use muusikoiden.net more than 30 minutes, I know I'm wasting my life away! I should be trying to accomplish something. |
Hoo_ 06.10.2012 19:22:34 | |
---|
On se jännä... En ole täyttänyt vuosia kuukausiin. |
Epämuusikko 06.10.2012 20:11:46 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
EJ84 06.10.2012 20:18:27 | |
---|
Hoo_: Jeah! http://youtube.com/watch?v=ZUH2CAro4Wg Kohta tota livenä. :)) Pari kertaa käynyt mielessä pääkaupunkiseudulle muutto, ihan vaan keikkojen takia. Mageen näkönen ludarisetti Tepolla tuossa pätkässä ja soitto vaan toimii totuttuun tapaan. :) Anytime I use muusikoiden.net more than 30 minutes, I know I'm wasting my life away! I should be trying to accomplish something. |
-Dr.DW- 06.10.2012 23:26:33 | |
---|
"ADHD:ni ei anna miun nukkua... "Yksi lammas, kaksi kilpikonnaa, kolme hevosta, Piippolan vaarilla oli talo... Eeey, Macarena!" |
Hoo_ 07.10.2012 00:56:13 | |
---|
EJ84: Pari kertaa käynyt mielessä pääkaupunkiseudulle muutto, ihan vaan keikkojen takia. Mageen näkönen ludarisetti Tepolla tuossa pätkässä ja soitto vaan toimii totuttuun tapaan. :) Tän illan perusteella oon kovasti sitä mieltä, että Mäkynen on Jumalasta seuraava...ylöspäin... On se jännä... En ole täyttänyt vuosia kuukausiin. |
-Dr.DW- 07.10.2012 01:08:26 | |
---|
"ADHD:ni ei anna miun nukkua... "Yksi lammas, kaksi kilpikonnaa, kolme hevosta, Piippolan vaarilla oli talo... Eeey, Macarena!" |