Aihe: Kaverille käytetty rumpusetti etsinnässä
1 2 3 4 5 6
My_Last_Battle
03.10.2012 11:22:05 (muokattu 03.10.2012 11:24:13)

Laakstr: Eikun tuo http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=681332 ja sit lisäksi tuosta: http://mercurystore.fi/802878q1-phantom-black-spraymaali-musta

Hahaha tota mäki ehdotin rumpalille, ei vaa jostain syystä lämmennyt! :D
Miten on, laskeeko rumpujen jälleenmyyntiarvo pahastikkin jos ne sprayaaa täysin mustaksi?

Nottis: Jos on varaa ottaa toi Jukka Saaren setti, niin iskekää kiinni.

Ei oo vielä mutta parin viikon päästä on. Onkohan tuota settiä mahdollista varata?

Kumpi rumpusetti olisi järkevämpi hankkia? Sprayatut Sonorit vai Starclassic performerit kokonaisuudessaan?
markkuliini
03.10.2012 11:28:17

My_Last_Battle: Hahaha tota mäki ehdotin rumpalille, ei vaa jostain syystä lämmennyt! :D
Miten on, laskeeko rumpujen jälleenmyyntiarvo pahastikkin jos ne sprayaaa täysin mustaksi?

Laskee.
Eikö valkoinen setti oo tarpeeksi iivöl? :D
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Weetoz
03.10.2012 12:21:04 (muokattu 03.10.2012 12:32:40)
My_Last_Battle: Ei oo vielä mutta parin viikon päästä on. Onkohan tuota settiä mahdollista varata?

Se on ihan siitä kiinni miten saat asian neuvoteltua. Eli kysy myyjältä.

Kumpi rumpusetti olisi järkevämpi hankkia? Sprayatut Sonorit vai Starclassic performerit kokonaisuudessaan?

Ite ottasin Starclassicit, mutta ei nuo Sonoritkaan huonot ole. Nyt noi molemmat ehdokkaat on jo semmosia vaihtoehtoja, että pärjää hyvin niin keikalla kuin studiossakin, eikä tarvii olla heti päivittämässä settiä uuteen. Eli oikea suunta!

Edit: Ja tosiaan, kuten markkuliini tossa mainitsikin, se jälleenmyyntiarvo kyllä laskee jos sprayailee. Jos se väri on oikeesti kynnyskysymys, niin kehottaisin kyllä ottamaan noi Tamat. Peltejä ehkä vielä miettisin tosin. Parempiakin on torilla tarjolla, mutta kyllähän noillakin saa jo homman rullaamaan.
RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll
marktark
03.10.2012 13:39:34
Nottis: Jos on varaa ottaa toi Jukka Saaren setti, niin iskekää kiinni.

Se on nyt näin. Että saadaan tää ketju ihan kelpo päätökseen. Ostaja selailkoon ketjua myöhemmin, oppiakseen itse mitä teksti pitää sisällään ja miksi.

Toivottavasti noi vanteet ei häikäise silmiä, kun ollaan niin pahoja ja rankkoja. Hih.
Play that song, not the instrument.
My_Last_Battle
03.10.2012 22:23:44

Weetoz: Se on ihan siitä kiinni miten saat asian neuvoteltua. Eli kysy myyjältä.

Ite ottasin Starclassicit, mutta ei nuo Sonoritkaan huonot ole. Nyt noi molemmat ehdokkaat on jo semmosia vaihtoehtoja, että pärjää hyvin niin keikalla kuin studiossakin, eikä tarvii olla heti päivittämässä settiä uuteen. Eli oikea suunta!

Edit: Ja tosiaan, kuten markkuliini tossa mainitsikin, se jälleenmyyntiarvo kyllä laskee jos sprayailee. Jos se väri on oikeesti kynnyskysymys, niin kehottaisin kyllä ottamaan noi Tamat. Peltejä ehkä vielä miettisin tosin. Parempiakin on torilla tarjolla, mutta kyllähän noillakin saa jo homman rullaamaan.

Tuli tehtyä aika lailla tähän suuntaan. Rumpali soitti vähän aikaa sitten ja tilasi kannut + hardiksen! :D Nyt vielä pitäisi löytää sopivat pellit...
EJ84
04.10.2012 17:16:11

My_Last_Battle: Tuli tehtyä aika lailla tähän suuntaan. Rumpali soitti vähän aikaa sitten ja tilasi kannut + hardiksen! :D Nyt vielä pitäisi löytää sopivat pellit...

Ilmeisesti menny ohi teiltä tämä vaihtoehto niin linkataanpa uusiks. http://www.rusto-osiris.com/impression/sets_accessories.php
My_Last_Battle
04.10.2012 22:13:57

EJ84: Ilmeisesti menny ohi teiltä tämä vaihtoehto niin linkataanpa uusiks. http://www.rusto-osiris.com/impression/sets_accessories.php

Vaikuttaa hyvältä. Ilmeisesti tollainen peltisetti voi valita joko traditional tai rock vaihtoehdoista. Onko tuo rock sitten parempi heavy metallia varten?

Toinen kysymys koskee bassorummun pedaalia. Rumpali ei ottanut Taman mukana tullutta pedaalia mukaan koska halusi ostaa tuplapedaalin. Mistä kannattaa lähteä tälläistä etsimään? Kannattaako vieläkin ostaa käytettynä vai siirtyä kivijalkakauppoihin?
keitiiem
05.10.2012 01:01:23

My_Last_Battle: Vaikuttaa hyvältä. Ilmeisesti tollainen peltisetti voi valita joko traditional tai rock vaihtoehdoista. Onko tuo rock sitten parempi heavy metallia varten?

Toinen kysymys koskee bassorummun pedaalia. Rumpali ei ottanut Taman mukana tullutta pedaalia mukaan koska halusi ostaa tuplapedaalin. Mistä kannattaa lähteä tälläistä etsimään? Kannattaako vieläkin ostaa käytettynä vai siirtyä kivijalkakauppoihin?

Jos ihan vimpan päälle haluu niin liikkeeseen testailee kaikki eri vaihtoehdot ja pohtimaan mikä tuntuu parhaalle. Tosiasiassa kaikki noi "laatupedaalit" on hyviä ja varmasti sellasia että niihin tottuu ja useimmiten niissä on niin hyvät säätömahollisuudetkin ettei homma kyllä siihenkään kaadu. Koittakaa vaikka tinkiä tästä hyvät polkimet asialliselta myyjältä:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=677559
EJ84
05.10.2012 19:11:08

My_Last_Battle: Vaikuttaa hyvältä. Ilmeisesti tollainen peltisetti voi valita joko traditional tai rock vaihtoehdoista. Onko tuo rock sitten parempi heavy metallia varten?

Joko kuuntelitte symbaaleja? Traditional sarjasta mulla on hyviä kokemuksia ainakin. Rock sarja on varmaan myös ihan pätevä. Korvalla kannattaa valita. Tuolta voitte kuunnella noita eri sarjojen yksilöitä. http://www.rusto-osiris.com/impression/cymbals.php
Anytime I use muusikoiden.net more than 30 minutes, I know I'm wasting my life away! I should be trying to accomplish something.
Muovinen
05.10.2012 22:09:27

Tässähän on vielä tsäänssit, että tälle ketjulle saadaan hyvä lopetus, kaikki on onnellisia ja mnet rulettaa! Ei nyt kusta tätä hommaa...
-General Petrovsky
My_Last_Battle
13.10.2012 21:50:19

Noniin nostellaas taas vähän ketjua ylöspäin!

Käytiin tänään rumpalin kanssa DLX kokeilemassa vähän Pearlin p-2002c eliminaattoria. Hän tykästyi niihin niin paljon että osti nämä tuplapedaalit.

Ensi viikolla olisi sitten tarkoitus käydä hakemassa ne taman rumpusetti ja mahdollisesti myös Impressionin symbaalisetti.

Oliko eliminaattorit hyvä ostos tähän meidän kokoonpanoon?
Sa(n)kari
13.10.2012 22:09:53
My_Last_Battle: Noniin nostellaas taas vähän ketjua ylöspäin!

Käytiin tänään rumpalin kanssa DLX kokeilemassa vähän Pearlin p-2002c eliminaattoria. Hän tykästyi niihin niin paljon että osti nämä tuplapedaalit.

Ensi viikolla olisi sitten tarkoitus käydä hakemassa ne taman rumpusetti ja mahdollisesti myös Impressionin symbaalisetti.

No mikä ettei. Itse nyt muutaman kuukauden polkemisen jälkeen olen vielä omiin Elluihini tyytyväinen, cameja vaihtamalla saa varmasti joka jalalle sopivan tatsin. Itse olen sinisiin cameihin tykästynyt.
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni.
Nottis
14.10.2012 18:49:46
My_Last_Battle: Noniin nostellaas taas vähän ketjua ylöspäin!

Joo juu! Tää menee näköjään tosi hyvin ja järkevästi tää shoppailu. Eliminatorit on ihan just jees spedut. Erivärisillä cameilla pystyy suht paljon muuttamaan tuntumaa nopeesti.

Impressionit on kans vissiin ihan hyviä, et senkin suhteen kaikki jees.

Go for it : )
minä olen maapallo.
My_Last_Battle
18.10.2012 23:42:27 (muokattu 18.10.2012 23:43:02)

Sa(n)kari: No mikä ettei. Itse nyt muutaman kuukauden polkemisen jälkeen olen vielä omiin Elluihini tyytyväinen, cameja vaihtamalla saa varmasti joka jalalle sopivan tatsin. Itse olen sinisiin cameihin tykästynyt.

Nottis: Joo juu! Tää menee näköjään tosi hyvin ja järkevästi tää shoppailu. Eliminatorit on ihan just jees spedut. Erivärisillä cameilla pystyy suht paljon muuttamaan tuntumaa nopeesti.

Impressionit on kans vissiin ihan hyviä, et senkin suhteen kaikki jees.

Go for it : )

Noni ei mennyt sitten ihan metsään se hankinta! :)

Hmmh noissa Taman kannuissa jäi vain vähä mietityttämään se että kun niissä on yhteesä 4 tomia ja lattiatomi niin onko se liikaa? Eikö perussetissä ole yleensä 2 tomia ja lattiatomi?

Kannattaako ostaa setti sellaisenaan vai jättää muutama tomi pois? Myyjä sanoi että se laskisi setin yleistä arvoa jos sitä ei osta kokonaisena? Mitä mieltä olette?
Strumbali
19.10.2012 08:00:05
En ole ihan kärryillä (koko keskustelusta), että mistä Taman setistä puhutaan, mutta yleensä enemmän tomeja antaa mahdollisuuden varioida settiä. Ei niitä kaikkia tarvitse kokoajan käyttää. Saa toki, jos tykkää. Minulla on pari settiä neljällä tomilla, mutta käytössä tälläkin hetkellä kahden tomin setti. Jos on jostain vanhemmasta ja vähän harvinaisemmasta setistä kyse, niin silloin kaikkien tomien ostamisessa on pointtinsa. Niitä voi olla vaikea hankkia jälkikäteen (hyvä kuntoisina).
Mähän sanoin, että sä sanoit.
Kailis
19.10.2012 13:24:48

Myyjä sanoi että se laskisi setin yleistä arvoa jos sitä ei osta kokonaisena?

Ei se kai laske jos ei ole joku limited edition setti tähän tapaan;
http://www.soitinlaine.fi/sumuCMS/s … tuote_id/5832&kategoria_id=1027
Mitkä koot siinä setissä on?
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
moderndrummer88
19.10.2012 13:40:41
Kailis: Ei se kai laske jos ei ole joku limited edition setti tähän tapaan;
http://www.soitinlaine.fi/sumuCMS/s … tuote_id/5832&kategoria_id=1027
Mitkä koot siinä setissä on?

No laskeehan se setin arvoa jos siinä on vähemmän tomeja. Tottakai jollain isolla monsterisetillä on enemmän arvoa kuin samaa sarjaa olevalla moposetillä.
Kailis
19.10.2012 13:44:22

moderndrummer88: No laskeehan se setin arvoa jos siinä on vähemmän tomeja. Tottakai jollain isolla monsterisetillä on enemmän arvoa kuin samaa sarjaa olevalla moposetillä.

Ihanks totta???
jazzmies: Minua aina ahdistaa arvailu ja spekulointi asioista mitä ei voi kuin arvailla ja spekuloida.
EJ84
19.10.2012 13:47:11

Mutta kannattaa miettiä tarvitseeko niitä oikeasti. Enemmän vie tilaa ja enemmän viritettävää ja roudattavaa keikoille jne. 2-3 tomia setissä riittää kyllä todella pitkälle ja niillä pystyy treenaamaan kaiken tarvittavan musassa kuin musassa.
Anytime I use muusikoiden.net more than 30 minutes, I know I'm wasting my life away! I should be trying to accomplish something.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)