miän vain 20.04.2004 10:30:14 | |
---|
On mulla selaiset. Ei siis aheadit, vaan silkkaa hiilikuitua. Carbosticks-merkkiset, 18e. Siitä kätevät, etteivät hajoa ikinä. On nimittäin niin huono soittotuntuma ja ikävä soundi, etten suostu soittamaan niillä. Kokeilla piti kuitenkin. Halvalla lähtee, jos jotakuta kiinnostaa. |
Suicider 21.04.2004 11:50:19 | |
---|
juu kävin just Kullaksella ja kysäsin hiilikuitukapuloita niin sano että ei niillä miktään tee.Se oli "tuttu" myyjä jolta mä aina ostan kaikki niin ei aikonu myydä mulle semmosia joten otin ihan puukapulat:) Pääasia että on hauskaa!!!!perskele |
Buusteri 21.04.2004 12:03:42 (muokattu 21.04.2004 12:04:04) | |
---|
juu kävin just Kullaksella ja kysäsin hiilikuitukapuloita niin sano että ei niillä miktään tee.Se oli "tuttu" myyjä jolta mä aina ostan kaikki niin ei aikonu myydä mulle semmosia joten otin ihan puukapulat:) Kerran itsekin kysäisin Aheadeja samasta liikkeestä. No sieltähän tuli sellasta huutamista niin röytämällä että sanoin vieväni rahani toiseen liikkeeseen ja lähdin. Muutenkin aika epäilyttävää siellä se myyjien toiminta. Nimim. Nykyinen Oulun soitin & tarvike-asiakas laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Alpha 21.04.2004 13:12:34 | |
---|
Nimim. Nykyinen Oulun soitin & tarvike-asiakas Oikein...Kullaksella on vaan niitä "PRO tyyppejä"...kokee tulleensa väärään paikkaan, kun sinne menee... |
finntrolli 21.04.2004 20:45:05 | |
---|
Puukapulat ne olla pitää!! |
Groovi 21.04.2004 22:55:12 | |
---|
Puukapulat ne olla pitää!! tästä aiheesta löytyy tasan 2 koulukuntaa. mä edustan just sitä toista. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Groovi 21.04.2004 22:58:56 | |
---|
Kerran itsekin kysäisin Aheadeja samasta liikkeestä. No sieltähän tuli sellasta huutamista niin röytämällä että sanoin vieväni rahani toiseen liikkeeseen ja lähdin. Muutenkin aika epäilyttävää siellä se myyjien toiminta. Nimim. Nykyinen Oulun soitin & tarvike-asiakas Tästä on monesti ollut keskustelua jo, mutta edelleen muistutan että Aheadit ei oo hiilikuitua. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
finntrolli 22.04.2004 07:51:51 | |
---|
tästä aiheesta löytyy tasan 2 koulukuntaa. mä edustan just sitä toista. Elikkäs mikä se toinen "koulukunta"on? |
Suicider 22.04.2004 11:29:30 | |
---|
Oikein...Kullaksella on vaan niitä "PRO tyyppejä"...kokee tulleensa väärään paikkaan, kun sinne menee... juu kerran menin kysäseen viritysmittaria(en tiiä tekeekö sillä oikiastikkaan mitään),se myyjä alako meuhkaan että et sinä sillä mitään tee hyvä ettei kimppuun käyny:) myi sitte uudet kalvot???emmä mitään kalvoja halunnu mutta joo..ja vielä pinstripet...no juuu tämmöstä __ Pääasia että on hauskaa!!!!perskele |
Groovi 22.04.2004 19:01:59 | |
---|
Elikkäs mikä se toinen "koulukunta"on? koulukunta 1: ei koskaan hiilareita, vaan aina puukepit. koulukunta 2: ei koskaan puuta, aina hiilarit. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
finntrolli 23.04.2004 13:43:57 | |
---|
koulukunta 1: ei koskaan hiilareita, vaan aina puukepit. koulukunta 2: ei koskaan puuta, aina hiilarit. Ok...Täytyy sanoa että kyllä aion joskus hommata hiilarit...=) |
Alpha 23.04.2004 13:46:11 | |
---|
Ok...Täytyy sanoa että kyllä aion joskus hommata hiilarit...=) Öhöm...Vic Firth American Classic 5B... |
Youni 23.04.2004 14:53:16 | |
---|
Öhöm...Vic Firth American Classic 5B... ...on ihan helskutin huippu kapula!! |
Mikko A 23.04.2004 21:23:50 | |
---|
juu kerran menin kysäseen viritysmittaria(en tiiä tekeekö sillä oikiastikkaan mitään),se myyjä alako meuhkaan että et sinä sillä mitään tee hyvä ettei kimppuun käyny:) myi sitte uudet kalvot??? Hohhoh!! Päivän, tai viikon, paras =D "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Öhöm...Vic Firth American Classic 5B... OOkkei täytyypi ruveta kattelemmaan tommossia...:) |