Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mac book pro ja Presonus firestudio projekt ONGELMA!!
1
Savis73
30.09.2012 18:53:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yritän kuumeisesti saada toimimaan Presonusta Mac book pron kanssa. Ostin Firewire 400-800 kaapelin,mutta Presonuksen valo vaan vilkuttaa eikä kone tunnista äänikorttia, vaikka asensin presonuksen sivuilta ajureita.Mikä avuksi? Voiko minulla vielä olla väärä kaapeli, jossa on väärät kytkennät tai jotain. Kertokaa viisaammat!
 
Jaava
01.10.2012 01:03:46 (muokattu 01.10.2012 01:07:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun jokin laite ei toimi kuten pitäisi, aletaan tarkistaa ketjua. Eli ensin kokeilet, toimiiko laite jonkin toisen tietokoneen kanssa ja tarkastat piuhat. Sen jälkeen voidaan arvailla, mikäköhän ongelma sun tietokoneen kanssa olisi.
 
Edit: ja jos noi ekat askeleet on tehty, poista manuaalisesti kokonaan ajurit ja kontrollerisoftat ja asenna ne uudestaan.
 
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
ardelius
03.10.2012 14:39:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä asenna ajureita, toimii paremmin ilman! Mac tunnistaa laitteen ilman ajureitakin.
Näin ainakin minä sain toimimaan ongelmitta!
 
ardelius
03.10.2012 14:39:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä asenna ajureita, toimii paremmin ilman! Mac tunnistaa laitteen ilman ajureitakin.
Näin ainakin minä sain toimimaan ongelmitta!
 
ardelius
03.10.2012 14:40:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..tanan hiiri..... =-)
 
Savis73
03.10.2012 20:24:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vinkeistä. Presonuksen firewire 1-portti rikki.Siirsin piuhan kakkoseen.Kakkonen tässä tapauksessa ykkönen. Nyt pelittää, jes!!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «