Speedy 02.10.2012 23:52:34 | |
---|
markkuliini: Aika peruskulma, ehkä 3 cm irti. Mikä kalvo, onko reikä ja onko fylliä? Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
markkuliini 03.10.2012 00:03:29 | |
---|
Speedy: Mikä kalvo, onko reikä ja onko fylliä? Coated emperor, ja edessä reiätön coated amb. med.löysällä. Dw:n tyyny sisällä. Olin yllättynyt kuinka hyvin nuija pomppi vaikka tuossa löysemmässä versiossa oli kuusi ylintä ruuvia niin löysällä että kourat liikkuivat sivusuunnassa ja kalvo oli ihan löperö. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Speedy 03.10.2012 00:38:42 | |
---|
markkuliini: Coated emperor, ja edessä reiätön coated amb. med.löysällä. Dw:n tyyny sisällä. Olin yllättynyt kuinka hyvin nuija pomppi vaikka tuossa löysemmässä versiossa oli kuusi ylintä ruuvia niin löysällä että kourat liikkuivat sivusuunnassa ja kalvo oli ihan löperö. :) No ei tuolla vielä mitään todisteta ceississä 24" sormitiukkuudella, jos nyt oli tarkoituskaan.. Reiällisellä resolla ja paksulla kalvolla kimmoisuus vähenee Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
markkuliini 03.10.2012 01:02:06 (muokattu 03.10.2012 01:05:39) | |
---|
Speedy: No ei tuolla vielä mitään todisteta ceississä 24" sormitiukkuudella, jos nyt oli tarkoituskaan.. Reiällisellä resolla ja paksulla kalvolla kimmoisuus vähenee En ihan tiedä mitä yrität todistella tässä. Kaikkihan tietävät että paksu kalvo ja reikä jne. vähentävät reboundia. Mutta muistaakseni puhuit vaikuksista 18" bassarilla ja PS3-kalvolla ja kuinka mahdotonta homma on ellei olla jazz-vireessä. Ja tämä 20" löperölöysä emperorkaan ei nyt sitten riitä sulle? :D Varmaan kohta sanotaan että tuosta reenistä ei ole mihinkään ellei sitä voi tehdä säkkituoliin soittaen. Kyllä tuossakin treenissä tulee varmasti raja vastaan. Mutta mitä sitten? En ymmärrä pointtia... Tässä kohtaa peräänkuuluttaisin jotain kohtuutta ja sanoisin itse että kiitti, eihän se nyt niin mahdotonta olekaan. ;) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini: En ihan tiedä mitä yrität todistella tässä. Enkä minäkään ihan tiedä, mitä yritit todistaa tuolla videollasi.. Ei olekkaan mahdotonta.. sain minäkin sen onnistumaan, kun kiristin kalvoa. Pitäskkö minun sitten kuvata video jossa se ei pomppaa.. E: niin ja puhuin PS3:sta, lätkällä, mikä falami se onkaan Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
markkuliini 03.10.2012 01:10:00 (muokattu 03.10.2012 01:14:20) | |
---|
Speedy: Enkä minäkään ihan tiedä, mitä yritit todistaa tuolla videollasi.. Ei olekkaan mahdotonta.. sain minäkin sen onnistumaan, kun kiristin kalvoa. Pitäskkö minun sitten kuvata video jossa se ei pomppaa.. E: niin ja puhuin PS3:sta, lätkällä, mikä falami se onkaan Juu, kalvo korjattu. Todistin videolla väitteesi "Pomputus on varmasti helppoa verkkokalvolla 10" pädiin, mutta 18" phonicin lätkälliseen power stroke 3:een normaalilla vireellä ei mitään toivoa.. Kyllä se onnistuu, kun kiristää kalvoa tarpeeksi. Ehä siitä on sitten hyötyä siellä jazz keikalla.." vääräksi, ihan jo senkin takia ettei kukaan, joka ei ole asiaa testannut, jätä testaamatta moisen potaskan takia. Edit: Enhän mä kuitenkaan kun isontanut rumpua, paksuntanu kalvoa ja otin vielä vireen ihan löysäksi verrattuna sun esimerkkiin. Tottakai mä halusin myös sulle, sinä herttainen jäärä, vähän näyttää. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Speedy 03.10.2012 01:23:47 | |
---|
markkuliini: Enhän mä kuitenkaan kun isontanut rumpua, paksuntanu kalvoa ja otin vielä vireen ihan löysäksi verrattuna sun esimerkkiin. Tottakai mä halusin myös sulle, sinä herttainen jäärä, vähän näyttää. :) No kiitos.. Onko Emperor paksumpi kun PS3? Noh aina jotain oppii muutakin.. No se on sitten minun jalasta kiinni.. pahoitteluni tästä..=I Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Kefiiri 03.10.2012 08:24:26 (muokattu 03.10.2012 08:25:42) | |
---|
Mä kokeilin tuota kanssa vielä 20" rummulla jossa kalvo oli niin löysällä kuin sen saa. Hyvin sujui :) Ei siinä tarvita mitään ajatusta nopeampia jalkarefleksejä, vaan vitsi on siinä, että päkiä irrotetaan polkimesta jo ennen kuin nuija osuu kalvoon. Kantapää saa olla tukevasti alhaalla kaiken aikaa. Sitten vaan töytäistään nuijalle uutta vauhtia kun pedaalilauta on nousemassa takaisin. Isommalla rummulla onnistuisi vielä helpommin, kun nuijassa olisi varsi säädettynä pitemmäksi. Mutta siis ei kai kukaan tuolla lailla normaalisti soita? |
Epämuusikko 03.10.2012 08:50:54 (muokattu 03.10.2012 09:11:02) | |
---|
Kefiiri: Mutta siis ei kai kukaan tuolla lailla normaalisti soita? Toivottavasti ei. Penikkataudinhan sillä itselleen kutsuu. Mutta hyvä että jengi testaa. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
tomboarmageddon 03.10.2012 09:48:04 | |
---|
Kefiiri: Mä kokeilin tuota kanssa vielä 20" rummulla jossa kalvo oli niin löysällä kuin sen saa. Hyvin sujui :) Ei siinä tarvita mitään ajatusta nopeampia jalkarefleksejä, vaan vitsi on siinä, että päkiä irrotetaan polkimesta jo ennen kuin nuija osuu kalvoon. Kantapää saa olla tukevasti alhaalla kaiken aikaa. Sitten vaan töytäistään nuijalle uutta vauhtia kun pedaalilauta on nousemassa takaisin. Isommalla rummulla onnistuisi vielä helpommin, kun nuijassa olisi varsi säädettynä pitemmäksi. Mutta siis ei kai kukaan tuolla lailla normaalisti soita? Joo mä aattelim samanlailla ton. Kahdella eri pedaalilla 22 bassariin ja dw harjoituspädiin meni ihan helposti. Ei tarvii kimmota paljookaan, että saa tehtyä. Mä soitan normisti kantapää vähän ylhäällä, mutta silti annan nuijan aina pompata. Ehkä tää helpottaa valmiiks. |
markkuliini 03.10.2012 09:50:29 | |
---|
Speedy: Onko Emperor paksumpi kun PS3? On, PS3 = 10 mil, Emperor = 14 mil. tomboarmageddon: Mä soitan normisti kantapää vähän ylhäällä, mutta silti annan nuijan aina pompata. Ehkä tää helpottaa valmiiks. Mulla sama juttu, luulen että auttaa paljonkin. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Speedy 03.10.2012 11:10:54 (muokattu 03.10.2012 11:16:22) | |
---|
markkuliini: On, PS3 = 10 mil, Emperor = 14 mil. Jaa, minä olen aina luullu PS3:sta suosituksi basarikalvoksi juuri siksi että on paksumpi kun "perinteiset" emperor (ja ambassador).. Noh, pitääpä ensi kerran kokeilla emperoria myös lyöntipuolelle.. Ja tomeihin emperorien tilalle powerstroket..=) E: Kato joo, pinstripekin on vaan 14 mil, eli ohuempi kun vintage emperor, mitä ne kaikki niille sitten nauraa. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
markkuliini 03.10.2012 11:23:51 (muokattu 03.10.2012 11:25:18) | |
---|
Speedy: Jaa, minä olen aina luullu PS3:sta suosituksi basarikalvoksi juuri siksi että on paksumpi kun "perinteiset" emperor (ja ambassador).. Noh, pitääpä ensi kerran kokeilla emperoria myös lyöntipuolelle.. Ja tomeihin emperorien tilalle powerstroket..=) E: Kato joo, pinstripekin on vaan 14 mil, eli ohuempi kun vintage emperor, mitä ne kaikki niille sitten nauraa. Joo, PS3:han on "vain" ambassadorin paksuinen kalvo. Pinstripe on oikein passeli rock-tomikalvo. Toissa kesän vedin niillä ja hyvältä soundas. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Vallu-Veke 03.10.2012 12:03:55 | |
---|
markkuliini: Pinstripe on oikein passeli rock-tomikalvo. Toissa kesän vedin niillä ja hyvältä soundas. :) Kyllä vain. Soiva, helposti viritettävä ja hyvä soundinen kalvo. Ihan turhaan pidetään jonain hevijantterien kalvoina. Ainakin omat pamahat pötisee ja soi ihan passelisti noilla ja ei ole aikomusta vaihtaa. |