Aihe: Vapaamielistä keskustelua rumpujen soittamisesta II?
1 2 3 4 5105 106 107 108 109244 245 246 247 248
markkuliini
02.10.2012 12:13:47

Miksi NW:n laulajavaihdoksesta puhutaa uutisissa asti? Eihän se mikään ihme ole. NW:hän on Suomen menestyneimpiä bändejä, maailmanlaajuisesti tunnettu, ja edellisen laulajavaihdoksen jälkipyykkejä pestiin oikeudessa asti. Ilmeisen jännitteinen pesti ja paljon mahdollista että asiasta saadaan kuulla vielä lisääkin uutisissa.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
OPJ1974
02.10.2012 12:45:41

markkuliini: Miksi NW:n laulajavaihdoksesta puhutaa uutisissa asti? Eihän se mikään ihme ole. NW:hän on Suomen menestyneimpiä bändejä, maailmanlaajuisesti tunnettu, ja edellisen laulajavaihdoksen jälkipyykkejä pestiin oikeudessa asti. Ilmeisen jännitteinen pesti ja paljon mahdollista että asiasta saadaan kuulla vielä lisääkin uutisissa.

Jotta muuten tulee tässä rumpuihin liittyvää asiaa, niin todettakoon, että Nevalaisen Jukka rumpusetin takana on kautta aikain hoitanut NW:n talousasiat. Mikä todistaa, että rumpalit ovat keskimäärin bändin älykkäimpiä jätkiä :)
OPJ1974
02.10.2012 12:48:12

ferodoz: Jännä homma kuinka eri tavalla ihmiset näkee asioita. :)

Tai ymmärtää - kuten minä alkuperäisen viestisi. Aukenipa sitten se pointti sieltä, kun vähän potki :)
ferodoz
02.10.2012 13:06:21

moderndrummer88: Joo ei Nightwishissä laulaja mikään keulakuva ole, Holopaiseen toi homma kulminoituu.

Ai, kiitti. Nyt on tämäkin absoluuttinen totuus tullut mulle asti selville.
www.suhdelukucoverband.fi www.re-va.net
Strumbali
02.10.2012 15:16:15
OPJ1974: Mutta Floor Jansen on kyllä kova , mitä ääninäytettä kuuntelin...

http://www.youtube.com/watch?v=VRAWcDUS8Lc

Devin Townsend käytti tuota oopperaosaamista Deconstruction levyn Pandemia kappaleella ja Ayreon levyillä Floor on esitellyt rokimpaa osaamistaan. Voi olla, että Holopainen on sovittanut hyvän levyn Anettelle, mutta en ensimäisen NW levyn jälkeen jaksanut olla enään kiinnostunut heidän yhteistyöstään. Minulle Holopaisen tuotoksien sovitukset on muutenkin olleet vähän kysymysmerkki. En tajua pitääkö ne kuulla metallibiisinä vai orkesteriesityksenä. Mutta naisia on kiva säestää rummuilla! : ) Se pakollinen rumpuosuus....
Mähän sanoin, että sä sanoit.
moderndrummer88
02.10.2012 16:22:12
ferodoz: Ai, kiitti. Nyt on tämäkin absoluuttinen totuus tullut mulle asti selville.

Eiks oo hyvä, että sullekkin raukalle joku kertoo miten asiat on...
ferodoz
02.10.2012 16:28:06 (muokattu 02.10.2012 16:31:02)

moderndrummer88: Eiks oo hyvä, että sullekkin raukalle joku kertoo miten asiat on...

Sä oot kyllä ihme mies. :) jos sulta koittaa asiallisesti kysyä jotain asiaanliittyvää, niin vastausta ei kuulu, mutta tälläsissä tapauksissa sitten sitten aletaan alentavia termejä käyttäen heittelemään paskaa ilmoille. Mutta jos oot valinnut sen tien niin jatka sillä, ei se toivottavasti koskaan ole multa pois. Ehkä mä sitten oon raukka, kypsy siihen.

Edit: Asiavirheen korjaus.
Kailis
02.10.2012 16:29:45

ferodoz: Sä oot kyllä ihme mies. :) jos sulta koittaa asiallisesti kysyä jotain asiaanliittyvää, niin vastausta ei kuulu, mutta tälläsissä tapauksissa sitten heitellään mielipiteitä faktana ilmoille. Mutta jos oot valinnut sen tien niin jatka sillä, ei se toivottavasti koskaan ole multa pois.

Se vaan hermoilee sitä basaripedaalipomputusvideota =D
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
ferodoz
02.10.2012 16:31:27

Kailis: Se vaan hermoilee sitä basaripedaalipomputusvideota =D

Kai sekin on sitten mun syy. :)
ltg
02.10.2012 20:39:22 (muokattu 02.10.2012 20:39:49)
Aika säälittävällä tatsilla opettelin Opethin The grand conjurationia tänään. Saa nähdä, kuinka toimii treeneissä. Olisihan tässä ollut kaksi viikkoa aikaa treenata, mutta jätinpä viimeiseen päivään.
Harri Holkeri on läski (väärin luettua).
Linnunlaulupuu
02.10.2012 21:00:08
Epämuusikko: Eniten rumpujensoittoa on tällä sivulla sivunnut MD:n persemätä.

Tässä on lauseessa on alkuvoimaa!
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
moderndrummer88
02.10.2012 21:44:34
ltg: Aika säälittävällä tatsilla opettelin Opethin The grand conjurationia tänään. Saa nähdä, kuinka toimii treeneissä. Olisihan tässä ollut kaksi viikkoa aikaa treenata, mutta jätinpä viimeiseen päivään.

Itse olen hyväksi keinoksi havainnu jos nopeasti pitää biisejä omaksua, niin kirjoittaa niistä biiseistä tarkasti rakenteen ylös, tällöin siihen biisiin joutuu paneutumaan tarkemmin, kuin pelkästään läpi soittamalla.

Ei sillä että niitä lappuja tarviis välttämättä treeneissä käyttää, mutta toi auttaa niissä rakenteiden ja juttujen omaksumisessa
ferodoz
03.10.2012 13:10:10 (muokattu 03.10.2012 16:01:46)

Linnunlaulupuu: Tässä on lauseessa on alkuvoimaa!

Elättekö te jossain symbioosissa, ja oksennatte sateenkaaria toistenne päälle?

Olet vain kateellinen.

En ole. srsly.
Epämuusikko
03.10.2012 15:29:45
ferodoz: Elättekö te jossain symbioosissa, ja oksennatte sateenkaaria toistenne päälle?

Olet vain kateellinen.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Linnunlaulupuu
03.10.2012 17:17:07
ferodoz: Elättekö te jossain symbioosissa, ja oksennatte sateenkaaria toistenne päälle?

Mä haluaisin uskoa niin. Sen lisäksi me tavataan aina salaa puussa ja tirskutaan siellä sun kustannuksella.
Vallu-Veke
03.10.2012 18:44:59
moderndrummer88: Itse olen hyväksi keinoksi havainnu jos nopeasti pitää biisejä omaksua, niin kirjoittaa niistä biiseistä tarkasti rakenteen ylös, tällöin siihen biisiin joutuu paneutumaan tarkemmin, kuin pelkästään läpi soittamalla.

Näin toimii osuuskaupanväki ja homma pelittää.

PS. tuo yläpuolinen "porukka" on tupluuri-nikki ihan saletisti.
ferodoz
03.10.2012 18:58:38

Linnunlaulupuu: Mä haluaisin uskoa niin. Sen lisäksi me tavataan aina salaa puussa ja tirskutaan siellä sun kustannuksella.

Oletteko yksi ja sama henkilö? Varokaa ettei tuu tirskuessa maidot nenästä pihalle.
Linnunlaulupuu
03.10.2012 19:36:23
ferodoz: Oletteko yksi ja sama henkilö? Varokaa ettei tuu tirskuessa maidot nenästä pihalle.

Miestä kiinnostaa pään eri aukoista purkautuvat nesteet. Se on hyvä.
Epämuusikko
03.10.2012 19:53:31
Vallu-Veke: Näin toimii osuuskaupanväki ja homma pelittää.

PS. tuo yläpuolinen "porukka" on tupluuri-nikki ihan saletisti.

Seuraan teorianne kehitystä äärimmäisellä mielenkiinnolla.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)