moderndrummer88 01.10.2012 14:30:33 (muokattu 01.10.2012 14:31:30) | |
---|
Voi hitto mitä voittokulkua on taas meikän rumpalintouhut. Viime viikosta asti ollu semmonen ikävä kipu häntäluun seudulla ja eilen se äityi niin pahaksi, että päätin lähteä käymään lääkärissä. Selvisi että siellä häntäluun seudulla oli aika iso paise täynnä märkää ja se piti sitten tyhjentää. No onneksi ei ollu ton isompi juttu, mutta operaatio oli varsin kivulias, puudutusaineet ei tehoa niin hyvin tolla alueella. Itse pelkäsin jo pahinta, että onko mulla joku välilevy posahtanu selästä tjsp, mutta onneks nyt selvittiin pienellä operaatiolla. Mitään varsinaista syytä tolle ei kuulemma ole, niitä vain saaattaa ilmaantua. Eniten tässä nyt harmittaa, että ainakin tän päivän oppilaat pitää perua, varmaan myös huomisen. Ja keskiviikolle kaavailtua duokeikka yhden DJ:n kanssa taitaa mennä kanssa puihin, prkl.... |
Kailis 01.10.2012 14:41:08 | |
---|
Itse asiassa toi alue on aika herkkä, mutta tulehtuneelle alueelle puudutus ei tehoa. Mulla oli sellainen pingispallon kokoinen paise reidessä ja lääkäri leikkasi sen auki ilman puudutusta työterveysasemalla. Hikoilin kuin sika kun sattui niin paljon, eikä asiaa auttanut se että lääkäri ihasteli miten paljon sieltä tulee mätää. Sellaisella jäätelökauhan näköisellä instrumentilla lappoi. Ihanaa. Niitä samoja bakteereja on kaikilla iholla, mutta joskus jostain syystä koteloituvat eikä immuniteettimekanismi pääse hoitamaan hommiaan. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
ferodoz 01.10.2012 17:15:27 | |
---|
moderndrummer88: duokeikka yhden DJ:n kanssa... Minkäs tyyppistä settiä piti olla? Ja ootko tehnyt paljonkin näitä? Mä oon pari kertaa päässyt koittamaan tätä samaa hommaa, ja kerran oikein livenäkin isohkolle yleisölle. Siis mä vedin rumpuja ja DJ soitti sellasta teknohenkiseen sävyn re-miksattua vanhahkoa rokkenrollia. Dioa, Rainbowta, Mötley Crueta ja Motörheadia pääasiassa. Oli ihan törkeen hauskaa! :) www.suhdelukucoverband.fi www.re-va.net |
jazzmies 01.10.2012 18:12:16 | |
---|
Kailis: Mulla oli sellainen pingispallon kokoinen paise reidessä ja lääkäri leikkasi sen auki ilman puudutusta työterveysasemalla. Mulla on taas sellainen avomaan kurkun kokoinen paise tuossa navasta noin 20 cm alaspäin. Olen yrittänyt saada vaimoani tyhjentämään sen huonolla menestyksellä. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
ferodoz 01.10.2012 18:48:11 | |
---|
jazzmies: Mulla on taas sellainen avomaan kurkun kokoinen paise tuossa navasta noin 20 cm alaspäin. Olen yrittänyt saada vaimoani tyhjentämään sen huonolla menestyksellä. No NYT on otsikonmukaista tavaraa. :D Todella vapaamielistä. www.suhdelukucoverband.fi www.re-va.net |
moderndrummer88 01.10.2012 18:49:03 | |
---|
|
ferodoz 01.10.2012 18:54:27 | |
---|
www.suhdelukucoverband.fi www.re-va.net |
Strumbali 01.10.2012 19:01:49 (muokattu 01.10.2012 19:03:46) | |
---|
Mähän sanoin, että sä sanoit. |
Vallu-Veke 01.10.2012 19:11:42 | |
---|
jazzmies: Mulla on taas sellainen avomaan kurkun kokoinen paise tuossa navasta noin 20 cm alaspäin. Olen yrittänyt saada vaimoani tyhjentämään sen huonolla menestyksellä. Puristaa vahingossa vielä sen ison finnin siitä sun hartioiden välistä, jos et oo kunnolla :) |
OPJ1974 01.10.2012 19:28:24 | |
---|
ferodoz: Seuraavaksi ne vois ottaa esim Jipun hönkimään sinne. Sitte välillähän vois käydä vaikka Samuli Edelman fiittaamassa, ja alasti kuten asiaan kuuluu. Et taida olla Nightwish-tyylisen musiikin perään? Minusta Annette sopi viimeisimmälle albumille aivan loistavasti, kuten Holopaisen visioon ilmeisesti kuuluikin. Levy itsessään on kokonaisuutena loistava. Musa siis toimii, on toiminut mulle joka levyllä. Oli solistina sitten vaikka Jippu, jos niikseen tulee. Mutta Floor Jansen on kyllä hyvä, mitä ääninäytettä kuuntelin... en usko, että Nightwishilla tulee taaskaan olemaan hyvistä ehdokkaista pulaa. Kunhan vain Tarja takaisin -huutelijat tajuisivat olla hiljaa - hän on aivan liian "yksipuolinen" ääneltään Tuomaksen visioihin. |
Kailis 02.10.2012 01:36:36 | |
---|
Vallu-Veke: Puristaa vahingossa vielä sen ison finnin siitä sun hartioiden välistä, jos et oo kunnolla :) Mistäköhän tulee mieleen vitsi; Suomalainen käveli Tukholmassa ja vastaan tulee paikallinen mies jolla kasvaa rotta otsassa. Suomalainen kysyy "Mitä ihmettä sulle on tapahtunut?" johon rotta vastaa; "En ymmärrä. Se alkoi ihan tavallisista peräpukamista". pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
ferodoz 02.10.2012 06:42:15 | |
---|
OPJ1974: Et taida olla Nightwish-tyylisen musiikin perään? Minusta Annette sopi viimeisimmälle albumille aivan loistavasti, kuten Holopaisen visioon ilmeisesti kuuluikin. Levy itsessään on kokonaisuutena loistava. Musa siis toimii, on toiminut mulle joka levyllä. Oli solistina sitten vaikka Jippu, jos niikseen tulee. Mutta Floor Jansen on kyllä hyvä, mitä ääninäytettä kuuntelin... en usko, että Nightwishilla tulee taaskaan olemaan hyvistä ehdokkaista pulaa. Kunhan vain Tarja takaisin -huutelijat tajuisivat olla hiljaa - hän on aivan liian "yksipuolinen" ääneltään Tuomaksen visioihin. A) Mä diggailen Anetten aikaista Nightwishia ihan oikeasti B) Mä en oo TODELLAKAAN sitä mieltä että Tarjan pitäis tulla takaisin. Mä vähän pahaa pelkään että tää solistin jatkuva vaihtuvuus saattaa vaikuttaa negatiivisesti moneenkin asiaan.. www.suhdelukucoverband.fi www.re-va.net |
ostany 02.10.2012 10:00:39 | |
---|
ferodoz: Mä vähän pahaa pelkään että tää solistin jatkuva vaihtuvuus saattaa vaikuttaa negatiivisesti moneenkin asiaan.. Kolme sanaa: Van Halen. |
ferodoz: Mä vähän pahaa pelkään että tää solistin jatkuva vaihtuvuus saattaa vaikuttaa negatiivisesti moneenkin asiaan.. Öhh? Eiks turunen ollu jotain 1996-2005 ja anette 2007-2012, vajaassa kahdessakymmenessä vuodessa kaksi eri laulajaa... |
ferodoz 02.10.2012 10:40:42 (muokattu 02.10.2012 10:40:59) | |
---|
moderndrummer88: Öhh? Eiks turunen ollu jotain 1996-2005 ja anette 2007-2012, vajaassa kahdessakymmenessä vuodessa kaksi eri laulajaa... Öhh. Puhutaan nyt kuitenkin bändistä missä laulusolisti todellakin on bändin keulakuva, ja tyylisuunta ainakin Tarjan jälkeen muuttui aika radikaalisti. Jos se tapahtuu taas, niin niitä "Tarja takaisin! ja "Anette takaisin" itkijöitä on jo tuplasti siihen nähden mitä Tarjan jälkeen oli. Sitä lähinnä hain takaa. www.suhdelukucoverband.fi www.re-va.net |
Weetoz 02.10.2012 11:17:00 | |
---|
En oo mikään NW-fani, mutta kommentoin kuitenkin vähäsen. Miusta on hassua että Nightwishin jäsenvaihdoksia puidaan täällä uutisissa asti. Ihan niinku se olis jotenkin erikoista että laulaja joskus vaihtuu. Eikä se kyllä todellakaan oo mitenkään useesti siellä vaihtunut. ferodoz: Öhh. Puhutaan nyt kuitenkin bändistä missä laulusolisti todellakin on bändin keulakuva En oo kyl ikinä kokenut että Tarja ja Anette olis olleet keulakuvia. Se on ihan tavallinen bändi, joka nyt vaan sattuu olemaan "vähän" keskimääräistä paremmin menestynyt, ja ne laulajat on bändin jäseniä siinä missä muutkin. Jos sieltä olis joku pakko valita keulakuvaksi, niin se olis T. Holopainen. RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll |
ferodoz 02.10.2012 11:29:10 | |
---|
Weetoz: En oo kyl ikinä kokenut että Tarja ja Anette olis olleet keulakuvia. Se on ihan tavallinen bändi, Jännä homma kuinka eri tavalla ihmiset näkee asioita. :) www.suhdelukucoverband.fi www.re-va.net |
Epämuusikko 02.10.2012 11:34:37 | |
---|
Eniten rumpujensoittoa on tällä sivulla sivunnut MD:n persemätä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
ferodoz 02.10.2012 11:36:16 | |
---|
Epämuusikko: Eniten rumpujensoittoa on tällä sivulla sivunnut MD:n persemätä. Etkä sinäkään nyt sitä hirveästi lisää tuonut. Miksi itket aina jokapaikassa ja jokaikisessä threadissa? www.suhdelukucoverband.fi www.re-va.net |
moderndrummer88 02.10.2012 12:00:10 | |
---|
Joo ei Nightwishissä laulaja mikään keulakuva ole, Holopaiseen toi homma kulminoituu. |