Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ihonmyötäisiä t-paitoja
1
Shadow Dragon
25.09.2012 22:19:00 (muokattu 25.09.2012 22:21:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietäisikö joku mistä löytyisi tämän mallisia ihonmyötäisiä t-paitoja: http://www.emi.fi/kuvat/artistit/u_jussi69_.jpg
Bändipaidat varsinkin ovat yleensä sellaisia telttoja(lyhyitä ja leveitä) s-kokoisenakin ja kaventaminenkin on vaikeaa hihojen takia. En etsi yksivärisiä eli mielellään jotain kuviotakin saisi olla.
 
sticky fingers
25.09.2012 22:33:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shadow Dragon: Tietäisikö joku mistä löytyisi tämän mallisia ihonmyötäisiä t-paitoja: http://www.emi.fi/kuvat/artistit/u_jussi69_.jpg
Bändipaidat varsinkin ovat yleensä sellaisia telttoja(lyhyitä ja leveitä) s-kokoisenakin ja kaventaminenkin on vaikeaa hihojen takia. En etsi yksivärisiä eli mielellään jotain kuviotakin saisi olla.

 
Kyllähän noita on ihan perus Jack&Joneseissa yms. mestoissa. Maksavat vaan vähän enemmän kuin perusteltat,
 
...
Heissask
26.09.2012 21:26:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käy salilla.
 
"Yksi huono puoli pitkissä vahatuissa viiksissä on se että ne menevät vinoon kun soittaa kitaraa hampailla." -Sakmongkol
Jussiman
27.09.2012 00:20:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heissask: Käy salilla.
 
No melko kauan täytyisi ainakin mun käydä... ehkä 3 vuotta?
 
-Lassi-
27.09.2012 10:07:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ota ladyfit tai käy rohkeesti vaan naistenkin vaatehyllyt läpi. Onhan se ehkä vähän kyseenalaisia mutta niin ovat kyllä kireät t-paidatkin.
 
-It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it.
Jussiman
27.09.2012 15:48:41 (muokattu 27.09.2012 15:49:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Lassi-: Ota ladyfit tai käy rohkeesti vaan naistenkin vaatehyllyt läpi. Onhan se ehkä vähän kyseenalaisia mutta niin ovat kyllä kireät t-paidatkin.
 
Naisten ja miesten t-paidoissa ei nyt välttämättä ole juurikaan eroa kuin muoto, naisten paidat on kapeampia ja lyhyempiä. Kyseenalaisuus on vaan ihmisen omassa mielessä.
 
-Lassi-
27.09.2012 18:51:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: Naisten ja miesten t-paidoissa ei nyt välttämättä ole juurikaan eroa kuin muoto, naisten paidat on kapeampia ja lyhyempiä. Kyseenalaisuus on vaan ihmisen omassa mielessä.
 
Näinhän se on :) Mut oon kyllä sitä mieltä että kireempiä vaatteita tuut kyllä löytään naisten puolelta. Ja kyllä kai ne paidat tuppaa pikemminkin olemaan pidempiä siihen leveyteen nähden.. En tiijä, kaippa niitä on monenlaisia. Ite pukeudun lähestulkoon aina naisten farkkuihin kun miesten puolelta ei löydy tarpeeks kireetä, mutta naisten paitoja en oo kyllä koskaan käyttänyt muutakun kännissä läpällä.
 
Alottajalle vinkiks että vaatekauppoja vaan grindaamaan läpitte ja kokoa-kahta normaalia pienempää kokeileen päälle.
 
-It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it.
Mirrinsane
30.09.2012 00:35:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seppälästä löytyy niitä pahvilaatikoissa myytäviä paitoja, hyvin istuvia ja kivoja. Ja ihan siis miesten puolella :)
 
kalamies#52 >-)))> Nälkänen kissa on kiukkunen. Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu
Skywriter
30.09.2012 07:37:55 (muokattu 30.09.2012 08:02:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Lassi-: Näinhän se on :) Mut oon kyllä sitä mieltä että kireempiä vaatteita tuut kyllä löytään naisten puolelta. Ja kyllä kai ne paidat tuppaa pikemminkin olemaan pidempiä siihen leveyteen nähden.. En tiijä, kaippa niitä on monenlaisia. Ite pukeudun lähestulkoon aina naisten farkkuihin kun miesten puolelta ei löydy tarpeeks kireetä, mutta naisten paitoja en oo kyllä koskaan käyttänyt muutakun kännissä läpällä.
 
Kuulostaa kyllä nyt aika jännältä. Ennemminkin pitäisin itse naisten farkkuja kännissä ja läpällä. Joskus kokeilin erästä unisex-mallia ja persehän niissä oli täysin käymätön. Toisaalta miesten osastolta olen löytänyt rapulassa niin tiukat farkut, että niiden käyttäminen on epämukavaa.
 
Todella tiukkoja paitoja löytää etenkin urheiluosastolta. Hankala vaan jos niitten tarvii olla bändipaitoja. Tosin jos on kokoa M tai isompi, niin löytäähän tiukkoja paitoja muualtakin. Ottaa vaan liian pientä kokoa. Parhaita perus-t-paitoja ovat mielestäni Selectedin paidat, joita ainakin Stockmannilta saa. Slim-fit istuu meikäläiselle täydellisesti. Hintakaan ei ole järjetön. Harmi vaan, että valikoima on tyyliin musta.
 
En muuten omista yhtään bändipaitaa.
 
Kuin nakki silmään.
JPQ
30.09.2012 15:47:59 (muokattu 30.09.2012 15:49:36)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanoisin että istuva paita aina pitäjästä kiinni. sääli kun yhdet parhaista (materliaalia katsoen) t-paidat on täysin kieroja. ja materiaalikin samaksi merkitty kuin eräissä ei niin mukavissa tarkoitan siis puuvilla on vaikea uskoa että miten samalla nimellä myydään niin monia erilaadun aineita.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
sticky fingers
30.09.2012 15:53:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Sanoisin että istuva paita aina pitäjästä kiinni. sääli kun yhdet parhaista (materliaalia katsoen) t-paidat on täysin kieroja. ja materiaalikin samaksi merkitty kuin eräissä ei niin mukavissa tarkoitan siis puuvilla on vaikea uskoa että miten samalla nimellä myydään niin monia erilaadun aineita.
 
Miten se nyt niin vaikeaa on uskoa? Puuvilla on puuvillaa, vaikka olisi paskempaakin. Toisaalta esim. t-paidoissa se materiaali ei tietenkään kerro käyttömukavuudesta tai "laadun tunnusta" yksin mitään, vaan esim. kankaan vahvuus on myös merkittävä tekjiä.
 
Itseäni ärsyttää hyvien t-paitojen hinnat.
 
...
Skywriter
30.09.2012 19:04:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin tässä juuri hihattomia paitoja urheilupaidoiksi. Puuvillaa ja elastaania lienevät. 6,50 euroa kappale, ja parhaita paitoja mitä löytyy. Ohuita, niin eivät ala heti haista, tiukkoja, niin pysyvät paikallaan, mutta kuitenkin venyviä. Vielä kun samaan mallistoon kuuluisi t-paitoja.
 
Kuin nakki silmään.
Shadow Dragon
30.09.2012 23:46:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyviä ja tarpeeksi kireitä hihattomia löytyy kyllä melko helposti, mutta t-paidat tuppaavat olemaan niitä ongelmallisia. Idea siitä että käyttää pari kokoa pienempiä vaatteita on kyllä hyvä mutta kun koko sattuu vakionakin jo olemaan xs-s niin se ei oikeastaan ole mahdollista. :D Nuo jack n jonesin paidat on kyllä hyviä mutta etsisin hieman eriaisia kuvioltaan. Mielessä on käynyt joskus kyllä kokeilla noita naistenpaitoja mutta mielelläni kävisin muut mahdollisuudet ensin läpi :p
 
JPQ
01.10.2012 09:25:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Miten se nyt niin vaikeaa on uskoa? Puuvilla on puuvillaa, vaikka olisi paskempaakin. Toisaalta esim. t-paidoissa se materiaali ei tietenkään kerro käyttömukavuudesta tai "laadun tunnusta" yksin mitään, vaan esim. kankaan vahvuus on myös merkittävä tekjiä.
 
Itseäni ärsyttää hyvien t-paitojen hinnat.

 
Tietysti ja tiedän sen mutta silti omalla tavalla hyvin yllättävää.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
-Lassi-
01.10.2012 11:28:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Skywriter: Kuulostaa kyllä nyt aika jännältä. Ennemminkin pitäisin itse naisten farkkuja kännissä ja läpällä. Joskus kokeilin erästä unisex-mallia ja persehän niissä oli täysin käymätön. Toisaalta miesten osastolta olen löytänyt rapulassa niin tiukat farkut, että niiden käyttäminen on epämukavaa.
 
Minulla on naisen sääret. Pukeudun matalavyötäröisiin pillifarkkuihin niin se perseosuus ei korostu niin paljoa ja muutenkin käy mukavammin jalkaan.
 
Kyllä varmasti löytyy miestenkin osastolta mutta itse asioin kovin usein JCssä niin siellä kireimmätkin miesten farkut ovat liian löysiä tai sitten maksaa sen 120e. Muijien puolelta saa riittävän kireät neljällä kymppiä eikä varmastikaan kukaan pysty sanomaan että onkos mulla nyt väärän sukupuolen farkut.
 
Ns normaalit farkut ja muut housut tottakai aina miesten puolelta. Pillit ihan toinen juttu. Ja paidat käytännössä aina miesten, mutta en näe syytä miksen pitäisi naisten paitaa jos miesten puolelta ei kelpo paitaa löydy.
 
-It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it.
Jussiman
01.10.2012 11:32:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Lassi-: Minulla on naisen sääret. Pukeudun matalavyötäröisiin pillifarkkuihin niin se perseosuus ei korostu niin paljoa ja muutenkin käy mukavammin jalkaan.
 
Kyllä varmasti löytyy miestenkin osastolta mutta itse asioin kovin usein JCssä niin siellä kireimmätkin miesten farkut ovat liian löysiä tai sitten maksaa sen 120e. Muijien puolelta saa riittävän kireät neljällä kymppiä eikä varmastikaan kukaan pysty sanomaan että onkos mulla nyt väärän sukupuolen farkut.
 
Ns normaalit farkut ja muut housut tottakai aina miesten puolelta. Pillit ihan toinen juttu. Ja paidat käytännössä aina miesten, mutta en näe syytä miksen pitäisi naisten paitaa jos miesten puolelta ei kelpo paitaa löydy.

 
Jos haluu hyviä kireämpiä farkkuja, niin kannattaa käydä Carlingsilla, itellä on useammat pillit Dr.Denim-farkut, hintakin on aika huokea eli n. 50 e. On kestäneet hyvin. Unisex-malleja taitavat olla
 
Skywriter
01.10.2012 19:00:11 (muokattu 01.10.2012 19:00:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jimm & Jillistä löytyy myös, vai mikä se lie nykyään. Noi meikäläisen tiukimmat farkut on kyllä sen verran tiukat, että jos ne jollekin naiselle mahtuu, niin ihmettelen.
 
Kuin nakki silmään.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «