Illu 29.09.2012 16:33:30 | |
---|
blues guitar: Yleensä tasoa tulee verrattua omaan tasoon.
Joskus olen saanut pisteen myös pallinaamalta. : ) Joo, mä kanssa, se on kehyksissä olohuoneen seinällä... :D |
Tuomo_ 29.09.2012 17:28:57 | |
---|
Laskeskelin, että nämäkin karkelot saattaisi kuivua kokoon, jos ei meitä divareita täällä pyörisi. Tai sitten olemme karkoittaneet pallinaamat. Anyway, let's rock. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues, sillä "joka aamu armo uus." |
blues guitar 29.09.2012 17:45:50 | |
---|
Bluestumppi: Laskeskelin, että nämäkin karkelot saattaisi kuivua kokoon, jos ei meitä divareita täällä pyörisi. Tai sitten olemme karkoittaneet pallinaamat. Anyway, let's rock. "Kaikki Roots-musiikista aidosti pitävät". Soittotaidosta riippumatta ovat tervetulleita skabaan. Ainakin näin olen itse ymmärtänyt. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Tuomo_ 29.09.2012 18:57:22 | |
---|
ja kaikkien soitinten taitajat (eli saa vetää millä haluaa) saavat osallistua, Mut, jos ei jonkun mielestä taida. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues, sillä "joka aamu armo uus." |
blues guitar 29.09.2012 19:11:42 | |
---|
Bluestumppi: Mut, jos ei jonkun mielestä taida. Riittää jos taitaa edes yhtä soitinta. Ei varmaankaan tarvitse " KAIKKIA" soittimia taitaa? : ) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 29.09.2012 19:18:49 | |
---|
Bluestumppi: Mut, jos ei jonkun mielestä taida. Mikäs ihmeen nillitys täällä on menossa, pitäiskö sääntöjä sun mielestä rukata vai mistä on kyse. Eiks se näy pointseissa, jos ei joku taida. Tällä kertaa sun mielestähän mä en taida, ja sit lisäks vielä toi erään Chuck Berry -suunsoitto vähän hämmentää meikäläisen mieltä, enkä kyseisen hemmon mielestäkään tällä kertaa taida. Onkohan se joillakin divarimiehillä pistänyt horisonttia kallelleen, kun ilman alaleukaa divarissa kehuskellaan keskinäisesti välillä melko kyseenalaisiakin vetoja. Se sumentaa ilmeisesti kuulokenttää. Eihän tähän skabaan osallistumista säännöt estä keneltäkään, joka rootsia diggailee, eikä tunnu estävän välillä diggailemattomiakaan, ja se ei ole edes mielipidekysymys vaan fakta. Pitäiskö tulla divariskabaan kommentoimaan, tä? |
BigPapa 29.09.2012 19:23:59 (muokattu 29.09.2012 19:24:30) | |
---|
blues guitar: Riittää jos taitaa edes yhtä soitinta. Ei varmaankaan tarvitse " KAIKKIA" soittimia taitaa? : ) Voihan siihen muuttaa "kaikenlaisten soittimien taitajat", oisko se okei. |
blues guitar 29.09.2012 19:27:21 | |
---|
BigPapa: Voihan siihen muuttaa "kaikenlaisten soittimien taitajat", oisko se okei. Ei tarvitse muuttaa. Huomasithan että siinä oli hymiö perässä. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 29.09.2012 19:28:12 | |
---|
blues guitar: Ei tarvitse muuttaa. Huomasithan että siinä oli hymiö perässä. Toki huomasin. |
blues guitar 29.09.2012 19:35:58 (muokattu 29.09.2012 19:38:10) | |
---|
BigPapa: Voihan siihen muuttaa "kaikenlaisten soittimien taitajat", oisko se okei. Tuonkin voi vielä ymmärtää väärin jos ihan välttämättä tahtoo. Miten olisi "minkä tahansa soittimen taitaja"? Vaikeaa tämä suomenkieli. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 29.09.2012 19:40:32 | |
---|
blues guitar: Tuonkin voi vielä ymmärtää väärin jos ihan välttämättä tahtoo. Miten olisi "minkä tahansa soittimen taitaja"? Vaikeaa tämä suomenkieli. Kaiken voi ymmärtää väärin mikäli tahtoa riittää, ja välillähän sitä tuntuu riittävän. |
blues guitar 29.09.2012 19:43:53 | |
---|
BigPapa: Kaiken voi ymmärtää väärin mikäli tahtoa riittää, ja välillähän sitä tuntuu riittävän. Joo...Tää nyt on tällaista turhanpäiväistä löpinää. Oliskohan sauna jo lämmin? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 29.09.2012 19:45:14 | |
---|
blues guitar: Joo...Tää nyt on tällaista turhanpäiväistä löpinää. Oliskohan sauna jo lämmin? Mellä ei oo vielä sauna lämmin, parin tunnin päästä on. |
blues guitar 29.09.2012 19:47:39 | |
---|
BigPapa: Mellä ei oo vielä sauna lämmin, parin tunnin päästä on. 70 astetta on. Mä lähen saunaan. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 29.09.2012 19:48:19 (muokattu 29.09.2012 19:48:30) | |
---|
blues guitar: 70 astetta on. Mä lähen saunaan. Nonnii hyviä saunomisia ja kylmiä saunaoluita. |
krk 29.09.2012 21:55:35 | |
---|
Bluestumppi: Hieno kommentti. Kiitos, kiitos samoin! "This guy makes me sick. He waits until I'm 90..."
- Les Paul Tommy Emmanuelista |
krk 29.09.2012 21:56:37 (muokattu 29.09.2012 21:58:11) | |
---|
blues guitar: Yleensä tasoa tulee verrattua omaan tasoon. Näinpä, mutta minkähänlainen se taso on sitten kun niitä pallinaamoja on enemmän mukana, kun se taso jo nyt on ihan helevetin kova ? Se on silloin jo varmaan niin hirmuinen ettei divarijätkien pisteitä riitä enää muille kuin "omille"... :) "This guy makes me sick. He waits until I'm 90..."
Urmas Potkuri 29.09.2012 21:58:55 | |
---|
Tulinpa sauasta ja hyvät oli löylyt. Olutkin oli suun mukaista ja kyytipoikana nautittu Ardbeg taivaallista. blues guitar oli oikeassa tuon Ardbergin suhteen silloin aikoinaan. Juu, täälläkin on tunnelma lämmennyt ainakin hiukan ja mikäs siinä. Keskustelu on yleensä aina hyvästä. Olen enemmän tai vähemmän pyörinyt täällä jo visiin enemmän kuin viisi vuotta ja sinä aikana olen nähnyt, kuinka nuoret miehet kasvavat "divarista pääsarjaan" ja sen seuraaminen on ollut todella mukavaa. Itse en ole kehittynyt vastaavasti ja eipä tuo ole mikään ihme, kun en ole nuori enkä viitsi reenata. Kuitenkin pidän ihan aidosti rootsmusiikista ja minusta on mukavaa kuunnella sitä teidän kaikkien esittämänä. Tottahan se on, että täällä on kovat erot tasossa ja valmiuksissa, mutta niinhän se on elämässä vähän jokaisella alueella. Jos nyt kuitenkin haluan kommentoinissa ja pisteiden antamisessa painottaa tätä nousevaa polvea, niin odotan tosi-kovien-jätkien ymmärtävän, että se ei ole teiltä pois. Te tiedätte oman osaamisenne muutenkin. Että semmoinen avautumien tuli nyt. Pahoillani olen kovin, jos joku tästä suuttuu, mutta loukkaantuja voi lohduttautua sillä, että olen kädettömyyteni lisäksi vielä tyhmä mutta yksinkertainenkin. :) Jokainen tuo jotakin uutta ja omaa tähänkin genreen, kaiulla tahi ilman. En mie...
Kuitenkaan. |
krk 29.09.2012 22:43:54 (muokattu 29.09.2012 22:44:32) | |
---|
Urmas Potkuri: Tottahan se on, että täällä on kovat erot tasossa ja valmiuksissa, mutta niinhän se on elämässä vähän jokaisella alueella. Jos nyt kuitenkin haluan kommentoinissa ja pisteiden antamisessa painottaa tätä nousevaa polvea, niin odotan tosi-kovien-jätkien ymmärtävän, että se ei ole teiltä pois. Te tiedätte oman osaamisenne muutenkin. Kiitoksia rehellisestä motiivien tunnustamisesta. Toihan on ihan jaloa ajattelua - mutta olisko se mielestäsi hyvä juttu tällaiselle skaballe tai näille nouseville kyvyille jos me alkaisimme kaikki painottaa pisteytyksiä ja kommentointia kertomallasi tavalla? En lue itseäni noihin "tosi-koviin", mutta olen sitä mieltä että rehellinen palaute ilman "painotuksia" on parasta palautetta sekä yksittäisten harrastajien kehittymisen että skabahengen kannalta. "This guy makes me sick. He waits until I'm 90..."
krk: En lue itseäni noihin "tosi-koviin", mutta olen sitä mieltä että rehellinen palaute ilman "painotuksia" on parasta palautetta sekä yksittäisten harrastajien kehittymisen että skabahengen kannalta. Mikä on rehellinen palaute? |