Aihe: Ihmisparka
1
Incarnation
23.04.2004 21:59:38
Taas tuli suollettua tällaista teinipojan ahdistukseksi luokiteltavaa paskaa. Toivottavasti en ole ihan näin epätoivoinen kuin sanojen heebo.
Onkohan tuo nimi kelvollinen? Ajattelin kun en meinannut keksiä tälle oikeen kunnon nimeä.
Palautetta ja kehitysideoita kehiin siis!

1
Silmät sokeina kaikesta pimeästä
Haparoin päämäärääni entisestä elämästä
Jalkani eivät enää eteenpäin kävele
Sanovat, eivät minua enää palvele
Hylättynä pelkotilaani turvaudun
ja pahaa sisältäni ulos karjun

KERTSI
Käytävän pään häämöttäessä
Täytyy jäljellä olevaan tyytyä
Siihen tyhjään mitättömyyteen
jonka tämä ihmisparka sai osakseen

2
Tämä on saavutuksistani suurin
kun opin puhumaan pelon kielin
Ei enää sekään minua ylös auta
varmasti kohta allani on hauta
Jos olisi en sieltäkään pääsisi
kaiken joutuisin jättämään käsiisi

KERTSI

3
Kädetkin nyt täysin tunnottomina
Olen tyhjyyden armoilla avuttomana
Ainoa pieni valo jäljellä oleva
on nyt jo niin nopeasti kuoleva
Viimeinen täällä kantava voima
hautasaattuen kädet on oleva

KERTSI
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
Zarmo
24.04.2004 11:02:13

Ihan hyvä nimi. Kuten sanoit: teinipojan ahdistusta. Kai se kuuluu elämään jossain vaiheessa. Vanhempana teinitekstit eivät ehkä enää tunnu niin hyviltä, mutta kai niiden kirjoittaminen on tärkeää. Niin, en minä tuosta tekstistä oikein osaa mitään sanoa. Aikansa tuote ja puoltaa varmaan paikkansa ja kirjoittajan itsetutkiskeluna.
Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö. Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä.
Incarnation
24.04.2004 11:46:01
Ihan hyvä nimi. Kuten sanoit: teinipojan ahdistusta. Kai se kuuluu elämään jossain vaiheessa. Vanhempana teinitekstit eivät ehkä enää tunnu niin hyviltä, mutta kai niiden kirjoittaminen on tärkeää. Niin, en minä tuosta tekstistä oikein osaa mitään sanoa. Aikansa tuote ja puoltaa varmaan paikkansa ja kirjoittajan itsetutkiskeluna.

Ehkä jäi sanomatta se, etten varsinaisesti "seiso tämän tekstin takana". Eli tuli kirjoitettu ikään kuin jonkun toisen näkökulmasta.
Joka tapauksessa toivon, että tämä jää viimeiseksi tällaiseksi tekstikseni. Näitä saman tapaisia alkaa olemaan jo pari kolme kappaletta...
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
ganesha
24.04.2004 18:01:43
riimit menee kyl metsään koko ajan. tarkoituksellista tai ei niin henk.koht. olen sitä mieltä että niitä pitäis vielä vähän fiksata.
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Schnowotski
24.04.2004 19:35:33
Perushyvä angsti-sanoitus. Ja minun mielestä riimejä ei tarvitse alkaa fiksailemaan. se on hyvä siittä mistä mennee.
Kaunista on elää, mut' hauska on kuolla.
Ruosteinen vesuri on tylsä
Esko Piirimäki
03.05.2004 17:19:58
Taasko sä oot täällä? Pistä tää sille yhdelle herralle mieluummin kuin se toinen.
Ei auta ei selittelyt minulle.
jerboa
04.05.2004 09:13:46
Perushyvä, kuten jo mainittiin. Ei mitään valittamista, kyllä tästä hyvän angstailu-hemppistely-biisin sais!
" Ikinä ei voi olla aina hauskaa. "
Esko Piirimäki
14.05.2004 09:23:18
Eli tuli kirjoitettu ikään kuin jonkun toisen näkökulmasta.

Elämäni on kunnossa, turhaan köttäilet. Pistäis trash-beatin jauhamaan niin kaikki on okaeri.
Ei auta ei selittelyt minulle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)