Aihe: santana-mikki
1
kid ego
09.11.2002 00:49:56
ajattelin tässä alkaa hankkia osia ja koota uuden kitaran. mulla on muutama eri mikkimalli harkinnassa ja äsken keksin, et olis makeeta saada tollanen prs:n santana-kaulamikki.

mitäköhän maksais ja mistä saa? en löytäny prs:n sivuilta.
vaimoni on oikea käteni. kun hän ei ole paikalla, oikea käteni on vaimoni.
Juzzu
09.11.2002 14:48:09
PRS:n mikit maksaa jenkeissä jotain viehättävät 120$.

Ainakin PRS-forumilla monet, kauankin PRS:n kanssa tekemisissä olleet, ovat vaihtaneet Duncaneita omiiin PRS:iin. Tykkäävät enemmän.
Kjukka
09.11.2002 15:31:00

Mulla on stratossa PRS:n standard treble-mikki, jota ei enää tietääkseni valmisteta. Saundi on kyllä loistava; sopivasti bassoa ja middleä, yläpää pehmeä mutta tarpeeks läpitunkeva. Tyytyväisempi oon tähän ku duncanin customiin joka oli edesmenneessä ibassani.

-juki
Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic
askomiko
09.11.2002 16:38:11
Tyytyväisempi oon tähän ku duncanin customiin joka oli edesmenneessä ibassani.

-juki

Niinno, rato ja ipanös kuulostavat muutenkin aika erilaisilta.

Kaverin Prs:n HFS-mikki kuulosti aivan hirveältä, duncanilla parani hieman, mutta aika kauhea vieläkin. Nyt se on kyllä vaan kitaran vika...
Röh.
Juzzu
10.11.2002 12:46:23
Onhan noissa kitaroissa eroja, ja HFS:iäkin on tehty vuosien saatossa eri mallisia, vaikka samallla nimellä kulkeekin.

Kyllä itse olen melkein tyytyväisempi HFS:n, kuin JB:n omassani. Seuraavaksi voisi kyllä testata jotain pienempitehoista ja tummempaa, kenteis vaikka sitä uutta 3xcustomia.
SiwamieS
10.11.2002 15:17:17
Tyytyväisempi oon tähän ku duncanin customiin joka oli edesmenneessä ibassani.

Mihinkäs sä sen ibas oot hukannu? Perkele... Sehän oli hieno.
...He is always bugging me / it's too hard for him to see / that I don't really care about / what he wants to be -Olympic 8)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)