Aihe: Slash
1 2 3 4 517 18 19 20 21
inflames
22.04.2004 23:53:24
Ilman Appetite-levyä en ois kyllä ikinä vaivautunu kitaraa käteeni ottamaan. Slash rokkaa!
skinkarde
23.04.2004 00:50:56
minä ainakin tykkään axl rosen äänestä. ja slash on kova soittaja.
"Siitä puhe mistä puhutaan"
mie
23.04.2004 10:13:53

Slash on jumala.
Minun kirjootuskistani et löydäkirotus virhe itä ,etkä kieli oppi etkä yhdysja väli, merkki virheet. IHKK #10
Jäsen X
23.04.2004 10:53:29
vaikka mulla on vaan 1 G'nr:n levy.. Tykkään kyllä sen soitosta, ja kyllä gunnarit aina iskee. En nyt kuitenkaan mikään iso

Toivottavasti se ainut levy on "Appetite For Destruction"
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Peoplez
23.04.2004 11:05:31
minä ainakin tykkään axl rosen äänestä. ja slash on kova soittaja.

Jep kyllähän se noilla ekoilla levillä oli aivan mainio. Ja se oli hauskaa että äijältä irtosi monta erilaista ääntä. Vähän matalampaa(It's So Easy esim.), "normaalia" ja sitten kunnon huutoa Axlmaiseen tyyliin :)
Vaikka kyllä Izzyn laulua oli kiva kuunnella myös joillain gunnnaribiiseillä.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
sirdickyj
23.04.2004 16:34:44
Yks juttu kuitenkin pitää sanoa; Slashilla ei itse asiassa ollut kovinkaan paljoa tekemistä itse sävellystyön kanssa Gunnareissa soittaessaan, vaan biisienteko oli ihan muiden harteilla. Siis sehän ei himmennä sen arvoa kitaristina, mutta semmoisiakin kommentteja on kuultu lausuttavan, kuin että "ilman Slashia ei hommasta tule mitään". Tulee kyllä, paitsi kitarat tulee kyllä taatusti kuulostamaan erilaisilta.

Ei välttämättä maailman taitavin soittaja, mutta "Mr. rock´n´roll" sopii kyllä titteliksi niin soiton kuin ulkoisten avujenkin puolesta!
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Peoplez
23.04.2004 18:22:57
Yks juttu kuitenkin pitää sanoa; Slashilla ei itse asiassa ollut kovinkaan paljoa tekemistä itse sävellystyön kanssa Gunnareissa soittaessaan, vaan biisienteko oli ihan muiden harteilla. Siis sehän ei himmennä sen arvoa kitaristina, mutta semmoisiakin kommentteja on kuultu lausuttavan, kuin että "ilman Slashia ei hommasta tule mitään". Tulee kyllä, paitsi kitarat tulee kyllä taatusti kuulostamaan erilaisilta.

No rohkenen olla hieman eri mieltä. Gunnarit tekivät noita biisejä aika paljon yhdessä ja jammailupohjalta. Kyllä Slash osallistui siinä missä muutkin, keksien kitarariffejä sun muita mutta eihän tietenkään mitään laulumelodioita tai sanoja kirjoittanut. Mun mielestä tuon bändin tärkein yksittäinen säveltäjä oli Izzy ja kun se lähti niin homma alkoi luisumaan alas. Mutta toisaalta ei Izzykään yksin oikein tahdo riittää. Kun kuuntelee herran soololevyjä niin kyllä koko ajan on sellainen tunne että jotain puuttuu :(
Eli kokonaisuus oli gunnareiden kohdalla enemmän kuin osiensa summa.
sirdickyj
23.04.2004 19:47:19
No rohkenen olla hieman eri mieltä. Gunnarit tekivät noita biisejä aika paljon yhdessä ja jammailupohjalta. Kyllä Slash osallistui siinä missä muutkin, keksien kitarariffejä sun muita mutta eihän tietenkään mitään laulumelodioita tai sanoja kirjoittanut. .

Ai, no ehkä ne sit vaan huvikseen merkkas noi biisit pääosin Izzyn ja Axlin sekä lukuisten (?) ulkopuolisten biisintekijöiden nimiin. Hyvä kun olit paikalla seuraamassa kun herrat jammailivat!
Imper
23.04.2004 19:58:14

Ai, no ehkä ne sit vaan huvikseen merkkas noi biisit pääosin Izzyn ja Axlin sekä lukuisten (?) ulkopuolisten biisintekijöiden nimiin. Hyvä kun olit paikalla seuraamassa kun herrat jammailivat!

No kyllä se vain noin tapahtu ainakin Life in the fastline -kirjan mukaan. Suurin osa biiseistä syntyi nimenomaan jammailupohjalta ja Izzy teki pääasiassa soinnut Axlin tekemiin sanoihin ja melodioihin ja Slash keksi pääasiassa riffit.
Everyone is a per-son
sirdickyj
23.04.2004 22:40:12
No kyllä se vain noin tapahtu ainakin Life in the fastline -kirjan mukaan. Suurin osa biiseistä syntyi nimenomaan jammailupohjalta ja Izzy teki pääasiassa soinnut Axlin tekemiin sanoihin ja melodioihin ja Slash keksi pääasiassa riffit.

Uskon, näin varmaan etenkin Appetiten kohdalla. Onks muuten hyvä tuo kirja? Mist sait?
Imper
24.04.2004 13:15:42

Uskon, näin varmaan etenkin Appetiten kohdalla. Onks muuten hyvä tuo kirja? Mist sait?

Joo, on hyvä kirja. Vähän samoja juttuja kun tossa suomennetussa "Guns N' Roses - Omin sanoin", mutta tossa Life in the fastlinessä on enemmän juttua ja kuvia ja se on siis englannin kielinen. Löysin Tampereelta jostain divarista joskus.
Everyone is a per-son
Peoplez
24.04.2004 15:42:29
Ainakin Appetiten kansien mukaan kaikki ovat säveltäneet biisit yhdessä. Laskin vielä huvikseni Use Your Illusion kakkosen kansilehdestä monenko biisin kohdalla lukee kenenkin nimi:

Axl: 11
Izzy: 4
Slash: 3
Duff: 3

Tuo on ehkä vähän huono mittari tuo pelkkä kakkonen koska siinä on yksi coveri ja sitten yksi höpöhöpö-biisi(My world).
Mutta perkele kun Illusion ykkösen kannet mulla tuhoutui kerran vahingossa ja netistä löytää varsin ristiriitaisia tietoja.

Jaksaisko joku laskee nuo samat jutut ykkösestä?
sirdickyj
24.04.2004 16:51:27
Jaksaisko joku laskee nuo samat jutut ykkösestä?

No helvetti, johan on aikuisella miehellä ajanviettotavat...no, tässä tulee;

Axl;11
Izzy;8
Slash;6
Duff;2

Lisäksi vierailevina biisintekijöinä mm. Wes Arkeen ja Suomen Timo Caltio, hyvä Suomi! Tuossa siis vaan se, montako kertaa k.o. herrojen nimi on mainittu crediittien yhteydessä, Axl ja Izzy ovat molemmat tehneet yksin kaksi biisiä mieheen, ja Slash näyttäisi tehneen Axlin kanssa kahestaan kaksi biisiä. Myös Izzy on tehnyt Axlin kanssa pari biisiä, toinen (=Right next door to Hell) tosin juuri Caltion avustuksella. Nyt enää Bad Apples-biisi on merkattu kaikkien "perusjäsenten" nimiin, kun vielä Appetitella siis kaikki oli yhteistä.

Muuten; Use your illusion 1&2 on mielestäni kokonaisuutena noin 1000 kertaa parempi paketti kuin Appetite. Nyt varmaan tulee turpaan, mutta kyllä biisit ja hieno tuotanto/soitanta- paketti puhuu puolestaan!
lxi
24.04.2004 16:53:15
Laskin vielä huvikseni Use Your Illusion kakkosen kansilehdestä monenko biisin kohdalla lukee kenenkin nimi

Onko tuossa kyseessä pelkkä säv. vai säv. & san.?
"Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan
Gypsy
24.04.2004 17:55:14
Onko tuossa kyseessä pelkkä säv. vai säv. & san.?

Kaikkihan tohon on taidettu laskee.

Lisäksi vierailevina biisintekijöinä mm. Wes Arkeen ja Suomen Timo Caltio, hyvä Suomi!

Ja tää se sitten on aina yhtä perseestä enkä koskaan sitä ymmärrä. "HYVÄ SUOMI!". Mikä vitun Suomi?

Hanoi Rocksin kanssa aina sama juttu, HYVÄ SUOMI!!.

Andy ja Mike ei edes tykkää suomesta. Kuhan persaukisuuksissaan joutuu täällä asuun. Sitäpaitsi itehän ne on sanonu olevansa maailman kansalaisia eikä mitään suomalaisia. Ja jokatapauksessa, ei siinä mitään suomee edusteta kun biisejä tehään.
sirdickyj
24.04.2004 18:46:42
Ja tää se sitten on aina yhtä perseestä enkä koskaan sitä ymmärrä. "HYVÄ SUOMI!". Mikä vitun Suomi?

No tää Suomi missä me asutaan, herra T. Kaltio (kyllä, oikeasti K:lla) kun on suomalainen, niin saa sanoa hyvä Suomi!

Hanoi Rocksin kanssa aina sama juttu, HYVÄ SUOMI!!.

Vittuako se Hanoi Rocks tähän liittyy?

Andy ja Mike ei edes tykkää suomesta. Kuhan persaukisuuksissaan joutuu täällä asuun. Sitäpaitsi itehän ne on sanonu olevansa maailman kansalaisia eikä mitään suomalaisia.

Voinhan mäkin sanoo et oon maailmankansalainen, mut eihän sille mitään mahda, että oon suomalainen. Andy-ressukka ei edes pääse Jenkkeihin, joten se siitä maailmankansalaisuudesta.

Tosiasia on, että koko Hanoi Rocksin "maailmanvalloitus" oli yks suuri kupla, miehillä oli yks biisi Englannin listoilla ja sekin coveri, niiden suurella kohulla sauhuttu keskeytynyt maailmanvalloitus oli tosiasiassa kaksi viikoa Los Angelesissa jolloin sitten Razzle kuoli tunnetusta syystä. Surkein rumpali ikinä, muuten.

Japani ja kaukoitä on tietenkin asia erikseen, mutta kyllähän ne on (etenkin 80-luvulla) olleet todellisia musiikin kehitysmaita. Ei Stratovariuksenkaan kohdalla sauhuta maailmanvalloituksesta, vaikka hekin ovat menestyneet samoilla musiikin kahitysalueilla kuin Hanoi Rocks, + parilla muullakin (Hanoille toivottomalla) alueella.

Mutta eihän tässä Hanoita ollut tarkoitus haukkua. Sorry!
Miekkonen
24.04.2004 19:24:40
Slash on yksi suosikki kitaristeistani.
mikko1
24.04.2004 19:33:00
Slash on yksi suosikki kitaristeistani.

Opettaskohan se sulle yhdyssanojen käytön?
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
meekz
24.04.2004 19:44:16 (muokattu 24.04.2004 19:47:49)
Opettaskohan se sulle yhdyssanojen käytön?

ei varmaa. eikä tartte muittenkaa. varsinkaa jollain webbisivulla....
I'm a mushroom cloud layin' muthafuka, muthafuka!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)