s8na 25.09.2012 00:24:09 | |
---|
Eihän toi kalliimman studion paksu lakka oo vielä tae hyvästä viimeistelystä. Se on paksumpi ja kiiltävä. Oon nähny sekä fadedeja ja täyslakattuja molempia, hyviä sekä huonoja yksilöitä. |
Numb 25.09.2012 09:30:04 | |
---|
s8na: Eihän toi kalliimman studion paksu lakka oo vielä tae hyvästä viimeistelystä. Näinpä. Mutta kalliimmaksi sen tekeminen tulee. |
MarkoA 26.09.2012 23:46:27 | |
---|
Tekeekö virheet viimeistelyssä kitarasta huonon yksilön? Mun 335 on kyllä täynnä mokia ja virheitä. Mutta sokkotestisoitossa se valkkaantui ohi siistimmän yksilön. Isellä kaasuttais lakkaamaton studio kun tykkään tuosta Melody Makerin viiimeistelystä. Ruma mutya niiin makea kouraan. Positiivista sen olla pitää!!! |
Gabe 27.09.2012 00:10:58 | |
---|
MarkoA: Tekeekö virheet viimeistelyssä kitarasta huonon yksilön? Mä arvotan kitaran ensisijaisesti sen tuottaman soundin suhteen. Mieluummin laadukkaista puista kasattu hyväsoundinen kitara jossa viimeistelyvirheitä kuin huonoista puista tehty mutta hyvin viimeistelty. Täytyy muistaa että kauneus on katoavaista kitaroissakin.. lakkapinta saa osumaa vuosien varrella jne. " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
FastEddie 27.09.2012 12:04:28 | |
---|
Gabe: Mä arvotan kitaran ensisijaisesti sen tuottaman soundin suhteen. Soundi on tietysti tärkeä, mutta mulle on tärkeämpi kitaran ergonomia. Soitto-asento, kitaran paino ja kaulan tuntuma ovat mulle tärkeimmät kriteerit. "Rehab is for quitters" |
FastEddie: Soundi on tietysti tärkeä, mutta mulle on tärkeämpi kitaran ergonomia. Soitto-asento, kitaran paino ja kaulan tuntuma ovat mulle tärkeimmät kriteerit. tähän voisi yhtyä vaikka sanomalla, että helpommin se hyväsaundinen skeba löytyy kuin hyvän tuntuinen. |
Gabe 27.09.2012 12:31:55 | |
---|
FastEddie: Soundi on tietysti tärkeä, mutta mulle on tärkeämpi kitaran ergonomia. Soitto-asento, kitaran paino ja kaulan tuntuma ovat mulle tärkeimmät kriteerit. Totta, liian painava kitara on huono oli sitten kuinka hyvänkuuloinen tai viimeistelty tahansa. " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |