jazzmies 24.09.2012 21:44:51 (muokattu 24.09.2012 21:45:27) | |
---|
Vallu-Veke: Kokeileppa tehdä kuolonjazzia, ei svengiä, ei groovea. Meneekin vaikeammaksi, kun pitää unohtaa se perinteinen liirumlaarum dippadappa jamijami tzat tzat zaa. Olen jo pahasti irtautunut siitä, sillä koskaan en edes oppinut kunnolla ilmaisemaan liirumlaarum dippadappa jamijami tzat tzat zaa'a. En ole syntynyt sitä varten. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Duro 24.09.2012 21:44:52 | |
---|
Vallu-Veke: Kyllä humppaakin soitetaan, vaikka sen soittaminen tuhoaa terveyden. Simo tietää enemmän aiheesta. Extreme on muotia. Juu mutta kuolonmetallin pitää olla kuollutta jo syntyessään, tästä olen samaa mieltä. Eikö svengi, groove,.. huo'u yleensä elämäniloa? ===> Ei passaa tuohon, koska kyseessä kuolon.... Kokeileppa tehdä kuolonjazzia, ei svengiä, ei groovea. Meneekin vaikeammaksi, kun pitää unohtaa se perinteinen liirumlaarum dippadappa jamijami tzat tzat zaa. Ota plussa! Tilipitappituppitappi |
DrmBug 24.09.2012 22:10:56 | |
---|
|
Epämuusikko 24.09.2012 22:36:58 (muokattu 24.09.2012 22:42:55) | |
---|
Vallu-Veke: Kyllä humppaakin soitetaan, vaikka sen soittaminen tuhoaa terveyden. Simo tietää enemmän aiheesta. Extreme on muotia. Juu mutta kuolonmetallin pitää olla kuollutta jo syntyessään, tästä olen samaa mieltä. Eikö svengi, groove,.. huo'u yleensä elämäniloa? ===> Ei passaa tuohon, koska kyseessä kuolon.... Kokeileppa tehdä kuolonjazzia, ei svengiä, ei groovea. Meneekin vaikeammaksi, kun pitää unohtaa se perinteinen liirumlaarum dippadappa jamijami tzat tzat zaa. Ja taas, pääsit listalleni. Mustalle ? No ei, mutta hehheh. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
ferodoz 24.09.2012 22:39:10 | |
---|
Epämuusikko: Ja taas, pääsit listalleni. Mustalle ? www.suhdelukucoverband.fi www.re-va.net |
Vallu-Veke 25.09.2012 08:48:13 | |
---|
jazzmies: Olen jo pahasti irtautunut siitä, sillä koskaan en edes oppinut kunnolla ilmaisemaan liirumlaarum dippadappa jamijami tzat tzat zaa'a. En ole syntynyt sitä varten. Juu no oikeastaan pidänkin itse enemmän sellaisesta perus liirumlaarumista. Te olette siihen jo väsyneet, mutta minulle ne on uusia tuttavuuksia. Pidän kyllä sinunkin tuotoksista ei sen puoleen. Yritän vaan ymmärtää näitä kuolo-miehiäkin, vaikka en suoraan sanottuna saa niistä oikein otetta. Vanhemman tyylin metalli-jutut menee läpi paremmin. Enkä niistä koskaan irti pääsekkään. |
Vallu-Veke: Yritän vaan ymmärtää näitä kuolo-miehiäkin, vaikka en suoraan sanottuna saa niistä oikein otetta. Vanhemman tyylin metalli-jutut menee läpi paremmin. Enkä niistä koskaan irti pääsekkään. Olet jo ymmärtänyt kuolometallista sen olellisen. Ei sieltä löydy muita tasoja. Teknisyys, symmetria, äkkikäännökset, on/off - ei siellä muuta ole. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Deino 25.09.2012 15:04:19 | |
---|
|
jazzmies 25.09.2012 15:08:10 | |
---|
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Speedy 26.09.2012 13:59:30 | |
---|
Vähä on alku tahmeen kuullosta.. Mutta johtuu varmaan siitä, että mietti miten muusinetissä tullaan puimaan asiaa etutomin larssikulmasta ja ihan väärän merkkisistä pelleistä.. https://www.youtube.com/watch?v=gOMoEv86muIKalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
-Dr.DW- 26.09.2012 14:10:09 | |
---|
Speedy: Vähä on alku tahmeen kuullosta.. Mutta johtuu varmaan siitä, että mietti miten muusinetissä tullaan puimaan asiaa etutomin larssikulmasta ja ihan väärän merkkisistä pelleistä.. https://www.youtube.com/watch?v=gOMoEv86muI On hän kyllä todella kova soittaja. Mutta jotenkin jää sellainen tylsähkö fiilis. Roysterilla on enempi hienoja juttuja, minun makuun! "ADHD:ni ei anna miun nukkua... "Yksi lammas, kaksi kilpikonnaa, kolme hevosta, Piippolan vaarilla oli talo... Eeey, Macarena!" |
joonama 26.09.2012 15:20:16 | |
---|
Speedy: Vähä on alku tahmeen kuullosta.. Mutta johtuu varmaan siitä, että mietti miten muusinetissä tullaan puimaan asiaa etutomin larssikulmasta ja ihan väärän merkkisistä pelleistä.. https://www.youtube.com/watch?v=gOMoEv86muI Pöh, pellithän on ainoan oikean merkkiset. Etutomin kulma kyllä vähän hämmästyttää, varsinkin kun näkee kuinka Chris siihen lyö (isku aika vinossa). Hyvä vetohan tuo on, vaikka aika rallia tuo piisi, ja ride kuulostaa oudolta (joku A-Custom?). Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
Speedy 26.09.2012 15:29:47 | |
---|
joonama: Pöh, pellithän on ainoan oikean merkkiset. Niin mutta eikö sillä ole Meinlin diili? Mutta eipä rummutkaan ollu Sonorit..=I Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
joonama 26.09.2012 15:41:11 | |
---|
Speedy: Niin mutta eikö sillä ole Meinlin diili? Mutta eipä rummutkaan ollu Sonorit..=I Siellä se kommenteissa luki, oli studion kamat... Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
Speedy 26.09.2012 15:46:08 | |
---|
joonama: Siellä se kommenteissa luki, oli studion kamat... Ai.. oliko Lars rumputeknikkona? =) Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
EJ84 26.09.2012 16:23:56 | |
---|
Speedy: Vähä on alku tahmeen kuullosta.. Mutta johtuu varmaan siitä, että mietti miten muusinetissä tullaan puimaan asiaa etutomin larssikulmasta ja ihan väärän merkkisistä pelleistä.. https://www.youtube.com/watch?v=gOMoEv86muI Vautsi, se on tuo Kolehmaisen Rikukin näköjään ajoittain virheisiin sortuva ihminen! :) |
hollmi-5 26.09.2012 17:10:01 | |
---|
EJ84: Vautsi, se on tuo Kolehmaisen Rikukin näköjään ajoittain virheisiin sortuva ihminen! :) Aika äkäinen tatsi ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
EJ84 26.09.2012 18:26:44 | |
---|
|
uusikaveri 26.09.2012 19:10:04 | |
---|
Vähän säälittää laittaa tämmöinen perusjamppa kaiken tämän teknisen ylivertaisuuden joukkoon, mutta olen kovasti tykännyt tämän Curtis Mayfieldin 80-luvun lopun kiertuerumpalin tyylikkäästä soitosta. http://www.youtube.com/watch?v=vK5GZKtSdy8&feature=related Jos ei jaksa koko rainaa katsella, niin soolonpoikanen on viiden minuutin pakeilla. |
haunted 26.09.2012 21:08:54 | |
---|
uusikaveri: Vähän säälittää laittaa tämmöinen perusjamppa kaiken tämän teknisen ylivertaisuuden joukkoon, mutta olen kovasti tykännyt tämän Curtis Mayfieldin 80-luvun lopun kiertuerumpalin tyylikkäästä soitosta. http://www.youtube.com/watch?v=vK5GZKtSdy8&feature=related Jos ei jaksa koko rainaa katsella, niin soolonpoikanen on viiden minuutin pakeilla. Hienosti, kaikki. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |