Hei, tämähän on hyvä. Fiilis tulee jo tekstiä lukemalla ja päässä alkaa soida kappale. Ideakin on kohtalaisen tuore, unien jaottelusta ei heti tule mieleeni toista biisiä. Rakenteesta ei ainakaan tule ongelmaa, tästä voisi tehdä kappaleen jaottamalla esimerkiksi näin: verse 1 Mä mietin usein unia mut mitä teen kun hyvät alut päättyy aina painajaiseen juoksen karkuun prechorus jalat jää paikoilleen ja mun keho vääntyy kun otan askeleita eri suuntaan chorus kun mä nään hyvän unen mä lennän mä lennän mä lennän kun mä nään hyvän unen mä lennän mä lennän mä lennän verse 2 mä mietin usein unia mut mitä teen kun joskus tanssin kontion kanssa valssin juoksen karkuun prechorus jalat jää paikoilleen ja mun keho vääntyy kun otan askeleita eri suuntaan chorus kun mä nään hyvän unen mä lennän mä lennän mä lennän kun mä nään hyvän unen mä lennän mä lennän mä lennän bridge taakse jää paljon pahaa kun ihmiset syleilee toisiaan ja piirtää kukkia katukiviin ja laulaa rauhan metaforaa niin kovaa että mun korviin sattuu se sävel tarttuu tähän päähän chorus kun mä nään hyvän unen mä lennän mä lennän mä lennän kun mä nään hyvän unen mä lennän mä lennän mä lennän outro Mä mietin usein unia mut mitä teen kun hyvät alut päättyy aina painajaiseen kun mä nään hyvän unen mä lennän mä lennän mä lennän kun mä nään hyvän unen mä lennän mä lennän Liian ilkeä hipiksi. |
joo, kiitos, tämän on säveltänyt Hämeenlinnalainen Jorma Kukkonen, pari vuotta sitten, hän myös laulaa kappaleen. Tänä vuonna siihen tehtiin hieman "parempi" taustamusiikki ja demo, mutta valitettavasti ei bändiä soittamassa, vaan taustat koneellista musiikkia. Kappale on enemmän ehkä laulelma. Tosin siitä ois varmaan saanut rokahtavankin version. Itsehän pidän paljon laulemista sekä vastavuoroisesti rockista-vaikka ihan hard-rockistakin. Kumpikin käy. Laitoin sinulle Juoppis sähköpostissa Painottoman unen kuunneltavaksi Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |