Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Thon Casen modaus?
1
Laulava Kylätohtori
23.09.2012 17:07:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on Blues Deluxelle tehty Thonin kuljetuscase ja tuossa huomasin, että Bassman on samankokoinen, mutta korkeampi. Kuinka suuri homma mahtaisi olla modata tuosta 12 cm korkeampi? Onko kukaan tehnyt vastaavaa?
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
lavaamo
24.09.2012 07:55:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Minulla on Blues Deluxelle tehty Thonin kuljetuscase ja tuossa huomasin, että Bassman on samankokoinen, mutta korkeampi. Kuinka suuri homma mahtaisi olla modata tuosta 12 cm korkeampi? Onko kukaan tehnyt vastaavaa?
 
Jos case on huppumallinen, niin lähinnä tulis mieleen rakentaa uus "pohjapala" korkeammilla reunoilla. Tosin ei tuossa mun mielestä järkeä ole, ennemmin hankit oman casen sille basmanille.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Laulava Kylätohtori
24.09.2012 08:53:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Jos case on huppumallinen, niin lähinnä tulis mieleen rakentaa uus "pohjapala" korkeammilla reunoilla. Tosin ei tuossa mun mielestä järkeä ole, ennemmin hankit oman casen sille basmanille.
 
Jep, tulin täysin samaan tulokseen, kun tuota katsoin. Modauksessa on suhteessa liian suuri työ. Sitten mietin myös tuota uutta alaosaa, mutta samalla vaivalla hommaa kokonaan uuden casen.
 
Case closed.
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «