Aihe: Oma suosikkikitarakama tällä hetkellä
1 2 3 4
Tigerstedt
23.09.2012 10:35:25

Strato, piuha ja Orange OR15. Törkeen hienosti vastaa plekukäden voimakkuuteen. Keinokuorman kans toimii myös mainiosti, ens viikolla pitänee käydä luukuttelemassa ilman kuormaa.
Spike
23.09.2012 10:35:40
Microcube RX. Ei malta putkia lämmittelemään, kun kiire soittamaan on.
s8na
23.09.2012 13:15:57

Yamaha THR. Muikeat soundit kotisoittoon helposti ja toimii samalla tietsikan kajarina.
Jii-Gee
23.09.2012 13:31:06

..tämän hetkinen ns ykköskitarakama?

Tokai Goldstar Sound TST-50 1984.
Mallia '64 replica, orggis F-väri lienee Shoreline Gold.
Tallassa wanha late 70s turbomikki Dimarzio SDS-1 ..instant 'semi-hot P90' -saundi.

..se kyseinen kitara/laite, johon huomaatte tuon tuostakin lopulta tarttuvanne/tukeutuvanne

Keikkakeppinä suvereeni laite, ainakin mulle / nykyisiin tarpeisiin.
Äijärokkia; WHOLE LOTTA 70's
Dominaattori
23.09.2012 13:38:02 (muokattu 23.09.2012 14:00:52)
EIköhän se oo tuo Gibsonin Stankku LP. Mikkituunausta tulossa BKP:n Rebel Yell-setin verran. Oon aina tykänny Les Paulista koska se on niin perusvarma, ihan sama minne menee tai mitä soittaa niin Les Paul kyllä hoitaa homman vähintäänkin kiitettävästi.

E: Toinen "samankaltainen" on toi Maxonin od-808. Kulkee kans joka paikkaan mukaan.
Örp
Jakki
23.09.2012 13:47:32
Punainen Nash T-63 tele. Hienoutta alusta loppuun :)
hallu
23.09.2012 13:50:46
Dominaattori: EIköhän se oo tuo Gibsonin Stankku LP. Mikkituunausta tulossa BKP:n Rebel Yell-setin verran. Oon aina tykänny Les Paulista koska se on niin perusvarman, ihan sama minne menee tai mitä soittaa niin Les Paul kyllä hoitaa homman vähintäänkin kiitettävästi.

E: Toinen "samankaltainen" on toi Maxonin od-808. Kulkee kans joka paikkaan mukaan.

Mulla on on Gibsonin LP stankusta ihan samanlainen fiilis eli se on perusvarma tapaus eikä jata missään olosuhteissa pulaan. Jos pitää mennä soittamaan eikä säätämään kamoja niin kyllä se Gibboni lähtee mukaan.

Mutta suosikkikitarakama on varmaan tällä hetkellä tuo Baja Tele joka toimii taas kuin uutena kun viime yönä raaputin parituntia ne mun epäonnistuneet häiriösuojausteippauksen hemmettiin niistä poteroista rutisemasta. Tämä menee ihan hyvin näin ja jos joskus haluan sen häiriösuojata, niin käyn teettämässä sen jollakin joka osaa tehdä homman oikein.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
markus16
23.09.2012 14:40:18
Ibanezin halpa akustinen, oisko tuo V70BK malliltaan. Yksi viritin falskaa ja intonaatiosta ei tietoakaan. Ei tuota edes saa joka jamppa vireeseen. Mä saan. Joskus vuosia sitten tuolla tuli pari keikkaakin soitettua, sen jälkeen nähnyt monta mökki- ja festarireissua. En luovu ikinä.
Parempia ja kalliimpia keppejä löytyy seinältä, mutta tuon nappaan silti käteen kun ideat loppuu muilla. Kai se on se mojo.
Kirka saatana!
Muovinen
23.09.2012 14:41:44

Orangen AD30-nuppi on kyllä meikäläisen luottokampe. Kun nupit on lähellä kaakkoa, niin se soundi vaan toimii aina, kitarasta riippumatta. Siinä unohtuu helposti soittelemaan :)
-General Petrovsky
horseface
23.09.2012 15:22:44
Jakki: Punainen Nash T-63 tele. Hienoutta alusta loppuun :)

Velipojalla on täsmälleen tuollainen myös. Hieno on kyllä.
Oli miten oli, näin on!
Räbbänä
23.09.2012 16:56:56 (muokattu 23.09.2012 16:57:28)
Kyllä se tuo mieleiseksi modattu Universe on. Timo Arstion Paffi seiskat mikkeinä ja jenkeissä teetetty HH-pleksi.

http://muusikoiden.net/dyn/users/103683.jpg
↑↑↓↓←→←→BA
nakedzen
23.09.2012 16:59:51
Kyllä se Kemper Profiling Amp on tällä hetkellä. Säästää niin pirusti päänsärkyä ja vaivaa tuolla äänittely.

Soundi on joka biisissä sama kun ei pääse mikit liikkumaan kaapin edessä, ja en kyllä lopputuloksesta erota, mikä biiseistä on vedetty Kemperillä ja mikä oikealla putkinupilla ja kaapilla.
jhlamm
23.09.2012 22:59:43
nakedzen: Kyllä se Kemper Profiling Amp on tällä hetkellä. Säästää niin pirusti päänsärkyä ja vaivaa tuolla äänittely.

Soundi on joka biisissä sama kun ei pääse mikit liikkumaan kaapin edessä, ja en kyllä lopputuloksesta erota, mikä biiseistä on vedetty Kemperillä ja mikä oikealla putkinupilla ja kaapilla.

Tätä komppaan vahvasti. Jos tuntuu hevipäivältä niin sitten tuutataan heviä ja jos ei niin sitten napin painalluksella jotain muuta.
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
ancci
23.09.2012 23:02:56
Tuo kuvissa näkyvä valakonen rr24..
Karhukoira74
24.09.2012 09:11:04

Oma Amfisound, piuha, viritysmittari ja Mesan Dual Recto. Noista en luovu IKINÄ.
-So many assholes, so few bullets-
Lonesome
24.09.2012 09:38:51
Fender Stratocaster Standard Mehiko, vm. 2011. "Ylivuotisena" b-stockkina T-kaupasta heräteostoksena hankittu. Täähän on hyvä soittaa ja siististi tehty. Säädötkin kohdillaan. Vintage-henkisemmät mikit pitäis hommata ja sitten ehkä selviää jääkö taloon...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Lonesome
24.09.2012 10:13:15 (muokattu 24.09.2012 10:13:47)
Tupla...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Gabe
24.09.2012 11:11:40
hallu: Mulla on on Gibsonin LP stankusta ihan samanlainen fiilis eli se on perusvarma tapaus eikä jata missään olosuhteissa pulaan. Jos pitää mennä soittamaan eikä säätämään kamoja niin kyllä se Gibboni lähtee mukaan.

Mutta suosikkikitarakama on varmaan tällä hetkellä tuo Baja Tele joka toimii taas kuin uutena kun viime yönä raaputin parituntia ne mun epäonnistuneet häiriösuojausteippauksen hemmettiin niistä poteroista rutisemasta. Tämä menee ihan hyvin näin ja jos joskus haluan sen häiriösuojata, niin käyn teettämässä sen jollakin joka osaa tehdä homman oikein.

Mikä siinä meni pieleen? :/
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Sammo
24.09.2012 12:16:05
Ethos Amp!! Tuli perille puolitoista viikkoa sitten.

Mun kolmas Ethos (TLE, TLE/Classic ja nyt TLE/Classic Amp) ja noi edellisetkin versiot on ollut parhautta mutta tuo vahvistinversio vie hommaa eteenpäi huimasti. En ole bändin kanssa vielä kokeillut mutta omakotitalovolilla näyttäisi että äänenpaine riittää samaan kuin mitä olen Hot Rod Deluxea käyttänyt treeneissä. Ja isolauta (5 säröä + M13) kuulostaa itse asiassa paremmalta Ethosin kautta ja samalla volumetaso (kerrostalo vs. omakoti vs. treenis) ei näyttäisi vaikutavan erillisspedujen soundiin niin paljon kuin vahvistimen kanssa.

Fuchisin verrattuna puhtaan ja särösoundin kanssa ei tarvitse jakaa sävynsäätimiä mikä on iso plussa ja tykkään Ethosin puhtaasta soundista ehkä vähän enemmän kuin Fuchsin.

Vaikka en ole mikään puristi niin tuntuu oudolta tykätä jostain näin paljon vaikka siinä ei olekaan putkia :) . Success!

Toisaalta olihan se kallis speduksi, heh.
"Just swimming in the sea of rubato"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)