DT 24.04.2004 13:34:06 | |
---|
Kyllähän sitä pahaa on ennen black metaliakin ollut. Kyllähän black metal-yhtyeet ovat useasti ottaneet sanoitustensa aiheeksi pahuuden,tappamisen yms. En väitä mitään kumpaakaan suntaan. Minä vain totean nyt joitakin faktoja. "Kaikki muuttu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
Edit: Unohtakaa mitä tähän kirjoitin "Kaikki muuttu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
jannu 24.04.2004 14:42:05 | |
---|
Jeah! Jotkut jaksaa vielä innostua 4 vuotta vanhasta jutusta... |
Milkop 11.05.2004 13:39:23 | |
---|
Eikö kaikista "truein" ole se, joka ei usko mihinkään? Loppujen lopuksi saatana on vain jumalan vastakohta, kristittyjen keksimä "suuri paha", jolla pelottelemalla saatiin ihmiset tekemään sitä mitä itse haluttiin... "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Esp 11.05.2004 15:20:35 | |
---|
(Äänestin muuten Jorma Elgiä siinä "Suurin Suomalainen" äänestyksessä) Eikös hänen nimensä kuitenkin ollut Jarno Elg, vai muistanko taas ihan väärin. Täh?!? |
Jammy 11.05.2004 16:28:23 | |
---|
Eiköhän tätä olla pohdittu jo tarpeeksi. |
att0r 11.05.2004 18:55:31 | |
---|
Kun keskustelumme etenee, käy ilmi, että Pentti Linkolan maailmantuska sekä ekofasistiset ajatukset viehättävät tyttöjä joopajoo :O |