Aihe: Andy McCoy
1 2 3 4 542 43 44 45 46137 138 139 140 141
RockNRollRevival
22.09.2012 22:16:41
sirdickyj: Andy ei ole huippukitaristi, enintään silloin tällöin maaliin osuva pyristelijä.

Hahmo hän toki on ja kirjoittanut paljon hyviä biisejä.

Ei olekaan. Hän on parempi kuin keskimääräinen huippukitaristi. Toisin sanottuna helvetin hyvä! Biisi rokkaa, soundi ja asenne kohdillaan, mutta milloinkohan olisi viimeksi suureen yleisöön kunnon rock n roll purenut isosti?
Rock N' Roll is cumin' back!
Robanhood
22.09.2012 22:51:57
Lastinen: Kuulostaa kyllä Grease Helmetin levy tosi hyvältä. Voisin veikata Second Try-biisiä McCoyn säveltämäksi, mutta mitenköhän muuten nuo menee?

Restlezz on ainakin Andyn. Levytettykin jo Shooting Galleryn kanssa:

http://open.spotify.com/track/3bnhDW0C5II3gWv4C63Mxs
Magicbone Joe
23.09.2012 15:31:53
Lastinen: Voisin veikata Second Try-biisiä McCoyn säveltämäksi, mutta mitenköhän muuten nuo menee?

Ainakin Andy puhelaulaa biisin väliosan.
JoeCreb
24.09.2012 05:04:08
tuo Bändin nimi viittaa kylläkin slangiin (US) KannabisÖljyyn ; Hipit taas vauhdissa..
Dull Finn
24.09.2012 11:54:40

tai hiusmuotoilijat:
Urban dictionarysta:

Grease Helmet

A Hair-do (or don't) featuring one continously pasted together segment of hair covering the entire head; Hair that is so greased and/or gelled that it has no independant movement and creates a "shell" around the head. Popular adhesives include, Hair "Dressing" Hair Gel, Relaxer, Gerri-Curl, ect.

"The wind is blowing 40mph and her hair hasn't budged; It truly is a grease helmet."

"My God Dave! Do you think you could have anymore Murphy's hair dressing on that grease helmet of yours?"
JoeCreb
24.09.2012 14:45:18
ne itse on sitä mieltä. Mun google ei cannabis yhteyttä löydä. Voihan ne luulla väärin =)
Stradlin
24.09.2012 15:20:29
JoeCreb: ne itse on sitä mieltä. Mun google ei cannabis yhteyttä löydä. Voihan ne luulla väärin =)

Andyllä on parempi google, se yhdistää kaiken kannabikseen.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Oudi
24.09.2012 16:03:59
Robanhood: Restlezz on ainakin Andyn. Levytettykin jo Shooting Galleryn kanssa:

http://open.spotify.com/track/3bnhDW0C5II3gWv4C63Mxs

Mun makuun toimii paremmin se Shooting Galleryn versio, vaikkakin se laulaja häviää tälle Jere Garcialle aika selvästi. Muuten tuo Grease Helmet levy onkin erittäin piristävä rock-levy. On tullut kuunneltua jo useampaan kertaan läpi. Hauskoja sovituksellisia juttua siellä täällä. Esim modulaatioita on käytetty useammassa biisissä, jota ei nykymusassa juurikaan kuule, tai ainakin siltä tuntuu, voin olla väärässäkin. Samoin esim. Mustang Beben rumpufillailut sai hymyn aikaan ensikuulemalla. Nuo puhallinsektio-jutut tuli välillä vähän puun takaa, mutta tuntuu pääsääntöisesti istuvan aika kivasti kokonaisuuteen. Jossain biisissä tuli mieleen "Allright now", ja esim. "Nobody rides for free" toi jostain syystä mieleen hieman Hanoin "Power of persuationin".
Il Capitano
24.09.2012 19:40:56
Second try kuulostaa kyllä vahvasti Andyn säveltämältä. Ja olihan jo Oriental beatin nimeksi kaavailtu vaihtoehtoa "The Second Attempt For Suicide".

Myös tuo Shotgun on Andyn vanhaa matskua uudelleen sovitettuna Restlezz-tyyliin. Löytyy youtubestakin: http://www.youtube.com/watch?v=zN_Y-P__R7k
Andy on aiemminkin harrastanut aika paljon näitä vanhojen ideoiden kierrätystä..

Hyvä levy kyllä, lisää vaan tällaista!
järjestyssäännöt
24.09.2012 21:34:48 (muokattu 25.09.2012 12:08:43)
Viime tiistaina tilasin cdon.com:sta ja vielläkään ole saapunut >:
Odotan saavani levyllisen musaa josta itse tykkään :)

Saatanan saatana, ei vielläkään tullut >:
Valka
27.09.2012 22:34:37
Spotifysta tätä tullu nyt muutama kerta kuunneltua,hyvää
rokettirollia. Mutta mikä tässä on Andyn panos,bändihän
perustettu jo -09 muiden jäsenten toimesta.
Onks Antti pelkästään tässä tämmönen "kovaluu" jolla
saadaan bändiin nostetta?
Enivei, pakko käydä tsekkaamassa keikka joko Rocksissa tai
Tavalla.
Started out with nothing and still got most of it left.
Folcce
01.10.2012 17:48:20
Il Capitano: Second try kuulostaa kyllä vahvasti Andyn säveltämältä. Ja olihan jo Oriental beatin nimeksi kaavailtu vaihtoehtoa "The Second Attempt For Suicide".

Joo tän on pakko olla Andya. Lähtee niin andymaisesti kuin vain voi ja hemmo laulaakin ton hitaamman osan tonne väliin.
Music's my life, Moxey.
Mikko_AAA
01.10.2012 19:25:15
Folcce: Joo tän on pakko olla Andya. Lähtee niin andymaisesti kuin vain voi ja hemmo laulaakin ton hitaamman osan tonne väliin.

Jees. Tuli tismalleen sama fiilis ko kuuntelin eka kerran. Jos jonku biisin pitäis kuvastaa andyn kitarointia niinku opetusmielessä niin tuo on varmaan aika hyvä valinta. :)
Izer
03.10.2012 09:19:02
Muutama kerta tullut pyöriteltyä levy läpi, ihan makoisaa kamaa. Kivoja kitarajuttuja, sovitukset aika monipuolisia ja soundit kohdillaan. Mutta mitä ihmettä sen Mustang Beben kohdalla on ajateltu. Pikkaisen meno laantuu muutenkin jälkipuoliskolla, vaikka Restlezz on taas aika kova ralli.
Got a six-string heartbeat
Tympee Huttunen
03.10.2012 10:20:35
Izer: Muutama kerta tullut pyöriteltyä levy läpi, ihan makoisaa kamaa. Kivoja kitarajuttuja, sovitukset aika monipuolisia ja soundit kohdillaan. Mutta mitä ihmettä sen Mustang Beben kohdalla on ajateltu. Pikkaisen meno laantuu muutenkin jälkipuoliskolla, vaikka Restlezz on taas aika kova ralli.

Mulla ihan samat mietteet. Levyn alkupuolisko toimii hyvin, mutta sittemmin vähän laantuu. Hyvä ja mielenkiintoinen levytys kyllä.
kanisteri
03.10.2012 17:24:20
Lastinen: Mulla ihan samat mietteet. Levyn alkupuolisko toimii hyvin, mutta sittemmin vähän laantuu. Hyvä ja mielenkiintoinen levytys kyllä.

Johtuneeko juuri tuosta laantumisesta, että levy tuntuu kestävän hyvin kuuntelua. Mulla tämä on soinut melkein repeatilla ja kuunteluita on varmaan 30 kasassa. Ehkä on hyvä juttu, että Nobody Rides For Freen jälkeen biisien kokoutus perustuu muuhun kuin kertseihin. Ei niin instant-meininkiä, mutta kaikki laadukasta.

Huolestuin kun kuulin ennakkoon Mustang Beben, koska se kuulosti melkein tahattomalta huumorilta. Levyn vaihtelevassa kontekstissa biisi on mielestäni hyvä.
järjestyssäännöt
03.10.2012 23:54:15
On kova platta, n. 20 kertaa läpi kuunneltu.
Toi parjattu Mustang Bebe on mun mielestä hiton kova, eroo kyl täysin muista biiseistä mut vitun väliä ku on noin hieno kipale.

Top 3

Second try
Sold our soul
Mustang Bebe
järjestyssäännöt
04.10.2012 00:40:34
RockNRollRevival: Ei olekaan. Hän on parempi kuin keskimääräinen huippukitaristi. Toisin sanottuna helvetin hyvä! Biisi rokkaa, soundi ja asenne kohdillaan, mutta milloinkohan olisi viimeksi suureen yleisöön kunnon rock n roll purenut isosti?

Vitun sama tähän!
Shootin galleryn Restless on muuten parempi.

Vitun kova platta kyl kokonaisuudessaan, hyvä kuunnella nykysinkin kunnon rokettia eikä mitään radiopaskashittiä.
Dull Finn
04.10.2012 14:51:44

Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)