Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Brownnote vahvistimet, kokemuksia?
1
Laulava Kylätohtori
22.09.2012 09:34:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli vastaan mahdollisuus ryhtyä Brownnote-combon omistajaksi. Merkki on kuitenkin täysin tuntematon, joten olisi kiva kuulla hyviä ja huonoja puolia sekä kaikenlaisia käyttäjäkokemuksia..
 
Anything..?
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
sjouni
22.09.2012 16:17:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut D'lite 22. Ihan ookoo pikkuvahvari. Soundi oli hyvä, mutta hiukan ohuenlainen. Olisin kaivannut siihen enemmän "bodia".
 
jyrkalt
22.09.2012 16:58:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Tuli vastaan mahdollisuus ryhtyä Brownnote-combon omistajaksi. Merkki on kuitenkin täysin tuntematon, joten olisi kiva kuulla hyviä ja huonoja puolia sekä kaikenlaisia käyttäjäkokemuksia..
 
Anything..?

 
Nyt kun sullakin Kylätohtori alkaa olemaan aika pahoja gamarung-oireita, niin sit kun sä itse tunnustat ongelman, niin meidän kandeis jutella. Mä osaan puhua asiasta nyt aika avoimesti ja kokemuksesta sekä rehellisesti kun itsellä on aika seesteinen vaihe menossa ;)
 
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
I3enjam1n
22.09.2012 18:13:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos se kombokotelo on puunvärinen, itsetehty, niin mulla on kokemuksia juuri siitä yksilöstä.
 
Kumminkin siis Brownnote D'Lite 22 oli mulla pari vuotta sitten. Ihan ok clean-saundi stratolla, särökanava ei toiminut yhtään singlecoileilla, ehkä humbuckereilla toimii paremmin.
Kokonaisuudessaan ihan kelvollinen Dumble-tyylin vahvari.
Tuo mun tämänhetkinen Monsteri on aika samantyyppinen kuin se Brownnote oli, sillä erotuksella että Monsterissa särökanava toimii stratollakin ja muutenkin saundi on vaan älyttömättömän paljon parempi. :)
 
Kitaralla on vireysongelma, sen satulaurat ovat ahdistuneet.
Laulava Kylätohtori
22.09.2012 19:14:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jyrkalt: Nyt kun sullakin Kylätohtori alkaa olemaan aika pahoja gamarung-oireita, niin sit kun sä itse tunnustat ongelman, niin meidän kandeis jutella.
 
Ai mää vai? Lapsilla on vielä ruokaa, sudet ei ole ovella enkä kokeile enää kuin yhden vahvistimen, joten ongelmaa ei ole...
 
Mä osaan puhua asiasta nyt aika avoimesti ja kokemuksesta sekä rehellisesti kun itsellä on aika seesteinen vaihe menossa ;)
 
Tyyntä myrskyn edellä, vain seuraava akuuttia kohtausta odotellessa..? ;)
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Laulava Kylätohtori
22.09.2012 19:25:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sjouni: Mulla on ollut D'lite 22. Ihan ookoo pikkuvahvari. Soundi oli hyvä, mutta hiukan ohuenlainen. Olisin kaivannut siihen enemmän "bodia".
 
I3enjam1n: Jos se kombokotelo on puunvärinen, itsetehty, niin mulla on kokemuksia juuri siitä yksilöstä.
 
Kumminkin siis Brownnote D'Lite 22 oli mulla pari vuotta sitten. Ihan ok clean-saundi stratolla, särökanava ei toiminut yhtään singlecoileilla, ehkä humbuckereilla toimii paremmin.
Kokonaisuudessaan ihan kelvollinen Dumble-tyylin vahvari.
Tuo mun tämänhetkinen Monsteri on aika samantyyppinen kuin se Brownnote oli, sillä erotuksella että Monsterissa särökanava toimii stratollakin ja muutenkin saundi on vaan älyttömättömän paljon parempi. :)

 
Mielenkiintoista. Ja taitaa olla sama vahvari kyseessä. En kauheasti tuosta lämmennyt alunperinkään, mutta tohtorin diagnoosi kallistuu siihen suuntaan, että lie olla kelpo ja hyvä vahvistin, mutta ei mikään maailmoja mullistava. Ja tuo singlecoil on paha homma, kun talosta ei löydy kuin niitä... Pitää miettiä, ei ainakaan kokeilematta viitsi hommata...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «