AngieRainbow 21.09.2012 22:01:28 (muokattu 21.09.2012 22:01:44) | |
---|
CountX: Joku tarmokas kansalainen voisi kohta perustaa missikisat 2012 hässäkän. Mie maalasin just kitaran, ja sitä pitäis päästä esittelemään (jahka saan sen vielä kasattua). Komppia tälle, vaikka onkin sikamaista täällä huudella, kun itse ei jaksa vaivautua ;) No, jos joku jaksaa, niin mullakin olisi tuossa yksi vähän vanhempi Ibanez, joka suorastaan huutaa päästä mukaan. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
CountX 21.09.2012 22:18:02 | |
---|
AngieRainbow: onkin sikamaista täällä huudella, kun itse ei jaksa vaivautua ;) No tätä ajattelin itsekkin, mutta huutelin silti. Kisat on aina kivoja, vaikka voittomahdollisuutta ei itsellä olisikaan. Whatever you got, I'm against it. |
Pitäisi taas joku Lonkero hommata, että kehtaa osallistua. Ehkä joutaakin tovin odottelemaan... ↑↑↓↓←→←→BA |
AngieRainbow 22.09.2012 10:14:50 | |
---|
Mä meinasin mennä kerran jopa niin pitkälle, että järjestäisin missikisat, jossa voittajalle olisi joku palkinto! Ajattelin, että ostaisin pari finkinon vapaaleffalippua, jotka lähetettäisiin postilla voittajalle. Tämä siksi, että saataisiiin vähän meininkiä noihin skaboihin, mutta tulin siihen tulokseen, että ehkä se olisi jo vähän liikaa... What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
fox 22.09.2012 12:26:42 | |
---|
AngieRainbow: Mä meinasin mennä kerran jopa niin pitkälle, että järjestäisin missikisat, jossa voittajalle olisi joku palkinto! Ajattelin, että ostaisin pari finkinon vapaaleffalippua, jotka lähetettäisiin postilla voittajalle. Tämä siksi, että saataisiiin vähän meininkiä noihin skaboihin, mutta tulin siihen tulokseen, että ehkä se olisi jo vähän liikaa... Niin no, kyllä tuolla bassopuolella on ollu ihan yyberhyviä palkintoja.. ;) |
jaakonam 25.09.2012 00:33:10 | |
---|
fox: Niin no, kyllä tuolla bassopuolella on ollu ihan yyberhyviä palkintoja.. ;) Bassopuolella onkin jo pitkät perinteet... "Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |