Kyllä tuo minustakin on joku Phaser tyyppinen jutska, jossa vähän "regen/feedback" nuppia väännelty isommalle. Aika tiuhaan saa jalka väpättää tuolla rate:lla, jos tuo wahi on :-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
blaekie: Kyllä tuo minustakin on joku Phaser tyyppinen jutska, jossa vähän "regen/feedback" nuppia väännelty isommalle. Aika tiuhaan saa jalka väpättää tuolla rate:lla, jos tuo wahi on :-) No voi teitä köpöjalkoja....pitää demota joku kerta, miten ton saundin saa aikaan wahilla ;) |
sickboy: No voi teitä köpöjalkoja....pitää demota joku kerta, miten ton saundin saa aikaan wahilla ;) Yes, sinulla on hyvä asenne ! , Minä haluan kuulla tuon, ja olen sen jälkeen otettu, ja myönnän toki rehellisesti jos olen jollain tapaa väärässä. ;-) EDIT: Siis aivan hyvässä hengessä tämä, jos ei joku sitä rivien välistä älynnyt. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |