Aihe: Voiko rumpukapuloita tehdä itse?
1 2
RstoU
20.09.2012 12:33:33
SiwamieS: Paypalin käyttö ei ole järin hankalaa, sen kun rekisteröidyt ja syötät esim. Visa Electronisi tiedot sinne ja dägä dägä. Jos ei ole moista / tai just se sun pankkis Electron ei toimi niin vanhemmiltasi varmasti löytyy jotain korttia, niitä saa vingutettua Paypalin kautta yhtä lailla.. ;)

PayPal-tilille saa siirrettyä rahaa myös suoraan omalta pankkitililtä, eli Visaakaan ei tarvitse välttämättä.
SiwamieS
20.09.2012 17:21:43
RstoU: PayPal-tilille saa siirrettyä rahaa myös suoraan omalta pankkitililtä, eli Visaakaan ei tarvitse välttämättä.

Niin joo, sekin vielä.
I wanna see movies of my dreams
Kailis
20.09.2012 23:45:20

Kyllä rumpukapuloita voi tehdä itse. Tiskiharjoja tai kalsareitakin voi.
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
Kefiiri
21.09.2012 10:30:46
Kailis: Kyllä rumpukapuloita voi tehdä itse. Tiskiharjoja tai kalsareitakin voi.

Sarkasmi sikseen. Jotkut tekevät musiikkiakin itse, vaikka kaupasta saisi parempaa musaa valmiina levyinä (:
joonama
21.09.2012 12:33:45

Kefiiri: Sarkasmi sikseen. Jotkut tekevät musiikkiakin itse, vaikka kaupasta saisi parempaa musaa valmiina levyinä (:

Tästä anekdootista lähti plussa.
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)