Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Android OS ja -laitteet
1 2 3 4 5 6
AnteroJokinen
18.09.2012 15:21:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haluaisin Android käyttöliittymälle ja Android-laitteille oman ketjun, jossa niitä EI vertailla iOSiin, Windowsiin tai mihinkään muuhunkaan käyttöliittymään tai laitteisiin, jotka käyttävät jotain muuta kuin Androidia. "Kännykät" ja "Älypuhelimet" ketjut ovat täynnä noita iOS vs Android vs Windows jne -juttuja.
 
Eli uutisia, keskustelua ja kysymyksiä uusista tai vanhoista Android-laitteista ja -käyttöliittymistä.
..
 
Aloitan keskustelun kysymällä, Montako sovellusta laitteessasi on? (Niitä, mitkä näkyy Google Playn "Omat Sovellukset" -kohdassa.) Itselläni näyttäisi Galaxy S+:ssa olevan 55kpl. Joskus on ollut 77, mutta pyrin karsimaan niitä.
 
www.anterown.blogspot.com www.anterolegato.blogspot.com
Kimmo72
18.09.2012 20:05:23 (muokattu 18.09.2012 21:58:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on 30 ton Google playn mukaan. Niistäkin puhelimissa oli jo 13 valmiina. Muutaman pelin vaan ladannu ja viritysmittarin. S kolmonen siis kyseessä.
Mitäkhää kun tuolla Playn listassa näkyy että mulla olis asennettuna tommonen Galaxy Choice? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tgrape.android.radar
En kyllä luurissa moista nähnyt.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Hipelius
18.09.2012 21:55:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

80 itsellä SGS3:ssa. Vähemmänhän niitä oikeasti on, koska ScummVM-pluginit ja launcher-teemat lasketaan.
 
AnteroJokinen
18.09.2012 22:35:25 (muokattu 19.09.2012 01:48:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dream_eater: 30 ...
 
Aikamoinen luuri ja aika vähän sovelluksia! Itsellä olisi tuolla luurilla varmaan 100 ladattuna.
 
Hipelius: 80 itsellä SGS3:ssa. Vähemmänhän niitä oikeasti on, koska ScummVM-pluginit ja launcher-teemat lasketaan.
 
Joo, itselläkin lasketaan Launcher teemat ja icon teemat sekä taustakuvat. Kuitenkin on useita pelejä, metronomi, Google Sky Map, Google Goggles, kuvanmuokkausohjelmat, Viber, Osuuspankkisovellus, Go Launcher X...
 
www.anterown.blogspot.com www.anterolegato.blogspot.com
Kimmo72
18.09.2012 22:43:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AnteroJokinen: Aikamoinen luuri ja aika vähän sovelluksia! Itsellä olisi tuolla luurilla varmaan 100 ladattuna.
 
No se on vasta reilu kaks viikkoa vanha joten eiköhän niitä tuu lisää sitä mukaa kun tarvetta esiintyy :)
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
ltg
18.09.2012 22:52:03 (muokattu 18.09.2012 22:54:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HTC One X käytössä, 91 sovellusta löytyy tällä hetkellä. Muutaman turhan voisi karsia. Pelejä on paljon, plus musiikkiin liittyviä softia jonkin verran.
 
E: Sen verran vielä, että sitten ostettuani ensimmäisen sovelluksen, olen huomannut käyttäväni aika tasaisen määrän rahaa sovelluksiin ja peleihin kuukausittain.
 
Harri Holkeri on läski (väärin luettua).
VeeKoo
18.09.2012 23:12:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, mitä kaikkia hyödyllisiä musiikkiohjelmia näihin androidivehkeisiin saa..?
 
Mul on uus tabletti ja oon nyt laittanut siihen virittimen, klikin ja jonkun kitaran tabipaketin ja siinäpä ne musiikkiin liittyvät vehkeet. Saako jotain oikeesti toimivaa äänitys/miksausohjelmaa suht edullisesti?
 
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "
AnteroJokinen
19.09.2012 00:59:20 (muokattu 19.09.2012 01:00:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VeeKoo: Hei, mitä kaikkia hyödyllisiä musiikkiohjelmia näihin androidivehkeisiin saa..?
...

 
Ei ole kokemusta äänitys/miksaus -ohjelmista, koska en omista tablettia. Tällaisia ohjelmia kuitenkin näyttäisi olevan ja tämä on saanut paljon positiivista palautetta!
 
https://play.google.com/store/apps/ … mNvbS5leHRyZWFtc2QuYWVtb2JpbGUiXQ..
 
BTW, jos etsii sointuja ja skaaloja, JamBox on hyvä ilmainen ohjelma.
 
EDIT: Revontulet -yhtiön Piano Perfect on myös kätevä ohjelma, jos tulee mieleen melodia ja haluaa sen tallentaa. Ilmainen ohjelma tuokin.
 
www.anterown.blogspot.com www.anterolegato.blogspot.com
Kivijalka
19.09.2012 01:26:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

S3:ssa 29kpl ja Folio tabissa sitten vielä vähän vähemmän. Pitäisi ihan tutkia mitä kaikkea kivaa löytyy playsta.
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
kk80
19.09.2012 06:34:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VeeKoo: Hei, mitä kaikkia hyödyllisiä musiikkiohjelmia näihin androidivehkeisiin saa..?
 
Kuuntelupuolella SoundHound on kätevä ohjelma biisin tunnistukseen. Ohjelma löytää ääninäytteen perusteella biisin esittäjän ja nimen.
 
Mitä mobiilisovelluksiin yleisesti ottaen tulee niin aika nopeasti ainakin oma kiintiö tulee täyteen. Kun puhelimeen ja tablettiin on ladattu kaikki "tarpeellinen" plus vähän päälle niin ei hirveästi enää innosta roikkua Google Playssä ja tutkia tarjontaa. Tuntuu että noi suosituimmat sovellukset ovat vain toistensa vastineita eikä ns. täysin uusia sovelluksia oikein löydy. Joku nettisaitti jossa erotellaan jyvät akanoista olisi kyllä tutustumisen arvoinen, pelkällä ohjelmakaupan listauksella ei ainakaan löydä mitään jännää.
 
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
esprit de corps
19.09.2012 08:52:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AnteroJokinen: tämä on saanut paljon positiivista palautetta!
 
https://play.google.com/store/apps/ … mNvbS5leHRyZWFtc2QuYWVtb2JpbGUiXQ..

 
Minulla on tämä SIII:ssa.
 
+ suhteellisen paljon muokkausmahdollisuuksia
+ äänenlaatu ihan ok
+ efektit (varsinkin miedoilla asetuksilla) ihan käytettäviä
 
- Käyttöliittymä on toisinaan sekava käyttää
- Päälläkkäisäänitykset eivät osu tasan tarkkaan niin kuin niiden pitäisi, päälläkkäisäänityksen raitaa pitää siirtää muutamia kymmeniä millisekunteja itse oikeaan kohtaan. Tämä on kuitenkin kaikkien kokeilemieni nauhoitusohjelmien puute androidilla, joten siitä ei helposti eroon pääse
- Nauhoitukset vievät PALJON tilaa, oikeasti siis ihan helvetisti. Suosittelen siirtelemään nauhoituksia melko äkkiä pois niiden valmistuttua
 
Kaikesta huolimatta kotidemotteluun ihan ok, mutta ei tällä nyt mitään levyjä tehdä.
 
"Elämä on ollut hyvää ilman jallua." -Meadow-
kerpo
19.09.2012 11:07:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AnteroJokinen: Aloitan keskustelun kysymällä, Montako sovellusta laitteessasi on? (Niitä, mitkä näkyy Google Playn "Omat Sovellukset" -kohdassa.) Itselläni näyttäisi Galaxy S+:ssa olevan 55kpl. Joskus on ollut 77, mutta pyrin karsimaan niitä.
 
Puhelimena on Samsung Galaxy Gio ja tällä hetkellä näyttäisi olevan 29 sovellusta. Välillä on enemmän ja sitten tulee siivottua kun tila loppuu.
 
JC
19.09.2012 11:18:19 (muokattu 19.09.2012 11:22:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puhelin on virallisella (Kies) käyttiksellä varustettu SGS. Itse asennettuja ohjelmia peräti seitsemän.
 
Parasta hupia tarjoava ohjelma on viime aikoina ollut Big Bang Whip, jota on tullut käytettyä työkaveriin, joka on niin tohvelin alla kuin vain on mahdollista.
 
AnonHero
19.09.2012 17:05:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on arviolta ehkä pari kymmentä, joista en käytä kuin muutamaa. Suurin osa pelejä. Toi metronomi on kyl hyödyllinen.
 
MaD PiAnIsT
21.09.2012 13:00:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen myös Android-huonetta mikä löytyy huonehaun kautta. Siellä jonkinasteista keskustelua olen yrittänyt pitää yllä.
 
Itellä on nyt 112 sovellusta puhelimessa ja ei juurikaan mitään turhaa. Tulee käytettyä noita kaikkia ainakin kerran viikkoon. Sitten on nämä vakiosoftat kuten fb, business calendar, ilmatieteenlaitoksen sääsovellus, Foursquare aina sillon kun on tylsää, Whatsapp on kyllä ainakin itsellä vähentänyt tekstiviestien lähettämisen aika minimiin. Hemmetin kätevä ohjelma. Swiftkey 3:sta ei voi koskaan hehkuttaa liikaa, paras sovellus ikinä Androidille. Tekstiä syntyy hämmästyttävän nopeasti jopa puhelin pystyasennossa. Ite tässä juuri mietin, että voisin ryhtyä rominvaihtotalkoisiin. Pitäisi olla jo vakaa Jelly Bean tarjolla Sensationille. Katotaan..
 
"Live like a windrammer as you fuck"
Ronttimus
21.09.2012 13:20:16 (muokattu 21.09.2012 13:20:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku 150 tällä hetkellä. Övereimmillään oli yli 300 ohjelmaa mutta oli pakko karsia varsinkin kun harrastan custom rommeja ja full wipen jälkeen pitää palautella ohjelmat ja niiden datat niin menee vähän nopeammin pienemmällä ohjelmamäärällä. SGS3 käytössä ja siinä Jelly Bean Omegan custom rommilla.
 
Kivijalka
21.09.2012 14:48:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos olemassa jotain kätevää sovellusta jolla voisin kopata kaikki ohjelmat talteen, päivittää Jellybeaniin, rootata ja pukata ohjelmat takaisin luuriin?
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
AnteroJokinen
21.09.2012 15:05:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en oo alkanut roottailemaan enkä aiokaan. Oon tyytyväinen tähän tällaisena mitä tämä Galaxy+ on :)
 
Ja hei, eikös WhatsApp oo ilmainen vain ensimmäisen vuoden? Itse oon käyttänyt Viberiä, joka on koko ajan ilmainen ja toimii samanlailla.
 
www.anterown.blogspot.com www.anterolegato.blogspot.com
MaD PiAnIsT
21.09.2012 15:14:39 (muokattu 21.09.2012 15:17:55)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AnteroJokinen: Ja hei, eikös WhatsApp oo ilmainen vain ensimmäisen vuoden? Itse oon käyttänyt Viberiä, joka on koko ajan ilmainen ja toimii samanlailla.
 
Joo taitaa olla ja maksaa huiman dollarin jatkaa sitä, että mulle toi on kyllä ilmainen. Viber on ihan hyvä joo, mutta vähän kankea liittymä tohon verrattuna. Etuna tosin Wifipuhelut, mutta aika nihkeästi nekin toimii. Ja valtaosa kavereista käyttää Whatsappia niin siksi siirryin itekin sinne.
 
Ja tohon ohjelmien backuppiin kannattaa käyttää Titanium Backup Pro:ta. Palauttaa softat ja niiden datan kunhan vain valitsee oikean eräajon. Rootti tulee yleensä customromin mukana, mutta voi kyllä rootata pelkän stockrominkin jos haluaa. Tuntuu, että monelle roottaus on sama asia kuin custom romit kernelit jne. Roottaushan kestää noin sekunnin ja antaa vain root-oikeudet puhelimeen.
 
Edit: Niin ja eikai JB ole vielä virallisesti julkistettu, eli ainoa mahdollisuus saada JB tällä hetkellä on fläshää jokin customromi sisään. Ei näihin yleensä mitään kaiken tekevää ihmesoftaa ole olemassa.
 
"Live like a windrammer as you fuck"
MaD PiAnIsT
21.09.2012 15:22:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja Xda developer-sivustolta kannattaa katsoa miten rootataan tietty puhelin. Vaihtelee puhelinmallien sisällä paljon nuo tavat. Onko esim tehtaalla laitettu Bootloader lukkoon mikä pitää purkaa jne. Mutta sieltä löytyy kun vain hakee, siellä kaikki kehittäjät jakaa romeja jne. Oikeastaan se ainoa paikka netissä mistä löytää kaiken kämmenlaitteiden modauksen.
 
"Live like a windrammer as you fuck"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «