Epämuusikko 18.09.2012 23:39:17 | |
---|
moderndrummer88: Vähän yritystä plz, jäbän profiilista löytyy suoraan linkkiä soundcloudiin yms... Miksi ihmeessä olisin katsonut hänen profiiliaan? Mieti vähän. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
moderndrummer88 19.09.2012 00:19:29 | |
---|
Epämuusikko: Miksi ihmeessä olisin katsonut hänen profiiliaan? Mieti vähän. Musanäytteestä painaminenkin ois riittäny, ei vaadi sen enempää kuin linkin klikkaaminen... |
BanZai88 19.09.2012 02:21:12 | |
---|
moderndrummer88: Musanäytteestä painaminenkin ois riittäny, ei vaadi sen enempää kuin linkin klikkaaminen... Itse ajattelin, että kyse on ihan jostain muusta prokkiksesta kuin tuosta, mikä löytyy musanäytteen takaa. Se kun ei ainaskaan mun korvaan ollut mitenkään erityisen teknistä tai mikä vaatisi poikkeuksellisen taitavan rumpalin. Tältäkin palstalta löytyy kavereita, jotka tommosta matskua vetävät milloin tahansa. Seuraavat lauseet antavat viitteitä, että kyseessä olisi ihan eri tason meininki: "olen kasaamassa uutta musiikkiprojektia, johon tarvitsen poikkeuksellisen taitavan rumpalin" "On todennäköistä, että Suomen rajojen sisältä ei löydy kaikkien asettamieni kriteerien mukaista taituria" |
welho: Kysy vaan rohkeesti myös niitä jo nimekkäitä tyyppejä joilta oletat että homma luonnistuu! Kyllä ton alan ukkoja tästä maasta löytyy=) Jos materiaali, meininki, tavoitteet yms. on kohdallaan ja prokkis vielä alkutekijöissä niin saattaa joku hyvinkin innostua ja ei silloin tarvi dollareita laittaa pöytään! et voi ainakaan hävitä mitään joten laita viestiä ja musaa tyypeille kuunneltavaksi! Näin olen itsekin järkeillyt. Se vain, että ensin pitää löytää sopiva rumpali, oli hän ammattilainen tai ei, ja Suomi on pieni maa. That being said, täällä on jo tullut esiin kovia rumpaleita, joista en ole tiennyt ja jotka ovat lisätutkimuksen väärtejä! JanneO: Ukri Suvilehto, ei tosin Jyväskylästä. http://www.youtube.com/watch?v=eZZ4L7LdF5A Mitenhän Häkkisen Timo, taitaa olla rundilla Vilen kanssa tällä hetkellä? http://www.youtube.com/watch?v=prKTSCyLIbM Waltteri Väyrynen http://www.youtube.com/user/IsmoLaitela666 Ukri Suvilehto: Kova! Tattis! Timo Häkkinen: Tyksin tästäkin herrasta. Ja parta on aika plussaa! ;) Waltteri Väyrynen: Tämä tekijä tulikin jo vastaan pari päivää sitten. Ei paha. -Dr.DW-: Hienoa vääntöä on kyllä! Olisin ladannut sivuilta musiikit kuunneltavakseni, mutta minkä ihmeen takia tuo on .exe tiedosto? Kiitos, mukava kuulla! Exe-formaatti löytyy sen takia, koska rar-paketin avaaminen voi tuottaa ongelmia joillekin 'asiakkaille'. Sieltä löytyy myös rar-versio! Tässä linkit kumpaankin: http://www.omniavatar.com/omniavatar_ue.rarhttp://www.omniavatar.com/omniavatar_ue.exe--- Ja noin yleisesti ottaen, näytettä tähän uuteen projektiin ei löydy siksi, että sävellysvaihe on vielä päällä. Kun albumi on valmis, teen pienen demon potentiaalisten rumpalien ja muiden tarvittavien muusikoiden vakuuttelua varten. Tuo United Earth antaa kuitenkin kuvan siitä, minkälaista musiikkia väsäsin 3-4 vuotta sitten. Monipuolista, isoa ja värikästä joka tapauksessa. |
mad00001 19.09.2012 10:29:35 | |
---|
BanZai88: Itse ajattelin, että kyse on ihan jostain muusta prokkiksesta kuin tuosta, mikä löytyy musanäytteen takaa. Se kun ei ainaskaan mun korvaan ollut mitenkään erityisen teknistä tai mikä vaatisi poikkeuksellisen taitavan rumpalin. Tältäkin palstalta löytyy kavereita, jotka tommosta matskua vetävät milloin tahansa. Seuraavat lauseet antavat viitteitä, että kyseessä olisi ihan eri tason meininki: Kyllä, arvelit oikein! Omniavatarin United Earthiltä löytyy kyllä vaikeita juttuja (tsekkaa vaikkapa raidat 9, 10, 13), mutta tämä projekti, jota pystytän tällä hetkellä, vaatii rumpalilta enemmän: Suurta monipuolisuutta, tyylitajua, nopeutta, tarkkuutta ja intohimoa työtä kohtaan. |
statistiÖ 19.09.2012 17:02:11 | |
---|
mad00001: Suurta monipuolisuutta, tyylitajua, nopeutta, tarkkuutta ja intohimoa työtä kohtaan. Ei taida kovin montaa Rrrumpalia Suomesta löytyä, jotka sanovat olevansa muuta :) Suurin osa ei edes ole. Eikö ole tyypillstä valita hän, jonka yleissaundista tykkää, koska kaikilla on oma (eikä keskittyä pelkkään teknisyyteen). Samantyylisiä soittajia voi toki löytää. "vähän omituisella tyylillään katkaisi vähän kamelin selkää" - sahkuifk |
mad00001 19.09.2012 20:44:02 | |
---|
statistiÖ: Ei taida kovin montaa Rrrumpalia Suomesta löytyä, jotka sanovat olevansa muuta :) Suurin osa ei edes ole. Eikö ole tyypillstä valita hän, jonka yleissaundista tykkää, koska kaikilla on oma (eikä keskittyä pelkkään teknisyyteen). Samantyylisiä soittajia voi toki löytää. Oikea heppu on se, joka osaa soittaa musiikin vaatimat jutut ja on ihmisenä sopivanlainen. Karsinta tapahtuu soittonäytteiden perusteella, sillä, kuten vihjaisit, ihmisillä on taipumusta liioitella kykyjään. ;) Lopullinen valinta tapahtuu vasta, kun olen tutustunut potentiaaliseen tyyppiin henkilökohtaisesti. |
18is9 20.09.2012 10:25:18 | |
---|
Ukria ja Waltsua olisi voinut suositella. Mutta molemmat kaverit kyllä myös tajuavat etteivät suuret sanat suuta halkaise. Eli jos vaatii muilta, täytyy itse olla vähintään yhtä hyvä. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
hollmi-5 20.09.2012 16:48:25 | |
---|
mad00001: Suurta monipuolisuutta, tyylitajua, nopeutta, tarkkuutta ja intohimoa työtä kohtaan. Ja ennen kaikkea sitä, että jaksaa kuunnella tällaista musiikkia... Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 20.09.2012 18:16:45 | |
---|
hollmi-5: Ja ennen kaikkea sitä, että jaksaa kuunnella tällaista musiikkia... Ota plussa... |
Duro 20.09.2012 18:50:14 | |
---|
hollmi-5: Ja ennen kaikkea sitä, että jaksaa kuunnella tällaista musiikkia... Olipa taas iha helvetin tarpeellinen ja ennen kaikkea asiallinen kommentti. Tilipitappituppitappi |
quicgr 20.09.2012 20:05:37 | |
---|
Duro: Olipa taas iha helvetin tarpeellinen ja ennen kaikkea asiallinen kommentti. Sarkasmisi on turhaa, koska kun rumpali soittaa musiikkia jota kuuntelee, on hän huomattavasti sopivampi valinta kyseisen tyylilajin soittamiseen, omaa siis tyylilajiin sopivan tyylin. Yleensähän kuunnellan musiikkia josta pidetään (hah! ;) ), tällöin kappaleen lopputulos on paljon parempi, kuin että rumpali soittaisi vain rahan takia ja siksi että on teknisesti kykenevä. Joibenkin mielestä d on b |
Duro 20.09.2012 20:17:51 | |
---|
quicgr: Sarkasmisi on turhaa, koska kun rumpali soittaa musiikkia jota kuuntelee, on hän huomattavasti sopivampi valinta kyseisen tyylilajin soittamiseen, omaa siis tyylilajiin sopivan tyylin. Yleensähän kuunnellan musiikkia josta pidetään (hah! ;) ), tällöin kappaleen lopputulos on paljon parempi, kuin että rumpali soittaisi vain rahan takia ja siksi että on teknisesti kykenevä. Tottahan tämä toisaalta, mutta ei minusta silti tarvi lähteä toisen tuotoksia haukkumaan tuolleen. Varsinkin kun viestin aloittaja ei o ketään mun nähdäkseni provosoinut, vaan ihan asiallisesti juttuja tiedustellut. Tilipitappituppitappi |
hollmi-5 20.09.2012 20:33:29 | |
---|
Duro: Tottahan tämä toisaalta, mutta ei minusta silti tarvi lähteä toisen tuotoksia haukkumaan tuolleen. Varsinkin kun viestin aloittaja ei o ketään mun nähdäkseni provosoinut, vaan ihan asiallisesti juttuja tiedustellut. Onko se haukkumista, jos ei diggaa tuommoisesta? Mielestäni ketjun aloittaja luulee olevansa ihan huippuässä ja vaatii siksi tuotokselleen maan parhaimmistoa... Tämän tason tiluttajia löytyy joka kylästä... Tunnen monta... Onhan se hyvä, että on intohimoa ja kunnianhimoa. Toivon onnea valitsemallansa tiellä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
arse 20.09.2012 20:52:29 | |
---|
quicgr: Sarkasmisi on turhaa, koska kun rumpali soittaa musiikkia jota kuuntelee, on hän huomattavasti sopivampi valinta kyseisen tyylilajin soittamiseen, omaa siis tyylilajiin sopivan tyylin. Yleensähän kuunnellan musiikkia josta pidetään (hah! ;) ), tällöin kappaleen lopputulos on paljon parempi, kuin että rumpali soittaisi vain rahan takia ja siksi että on teknisesti kykenevä. Tähän väliin pakko sanoa, että olisipa hauskaa perustaa metalliyhtye sellaisten tyyppien kanssa, joilla ei ole minkäänlaista metallitaustaa. Tuli vaan mieleen siitä, kun itselläni kuuntelemani ja soittamani musiikki eivät kovinkaan usein kulje käsi kädessä. Mun mielestä kyse on arvostuksesta. Kun arvostaa soittamaansa musaa, menee hyvin. molemmat soittaa samaa mutta toinen enemmän oikein kun toinen... sisältä on kuitenkin sama..=I -Speedy |
Duro 20.09.2012 21:03:58 | |
---|
hollmi-5: Onko se haukkumista, jos ei diggaa tuommoisesta? Emt, se vaan kalskahti hieman siltä. Jos ei ollut tarkotus naljailla niin sori kun ymmärsin väärin. Saahan siitä olla tykkäämätikin tietysti. Tilipitappituppitappi |
jazzmies 20.09.2012 21:09:54 | |
---|
hollmi-5: Tämän tason tiluttajia löytyy joka kylästä... Tunnen monta... Eikä löydy. Tuo jätkä oikeasti osaa ison tukun valitsemansa lajin keskeistä ohjelmistoa ja paljon muutakin. Toivon vilpittömästi että projektista tulee bändi ja saadaan kytätä sitten bändivetoja, sillä taimissa Mad pysyy tosi napakasti, soittimen hallinta on korkealla tasolla ja rohkeutta löytyy yllin kyllin. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
hollmi-5 20.09.2012 21:16:39 | |
---|
jazzmies: Eikä löydy. Tuo jätkä oikeasti osaa ison tukun valitsemansa lajin keskeistä ohjelmistoa ja paljon muutakin. Toivon vilpittömästi että projektista tulee bändi ja saadaan kytätä sitten bändivetoja, sillä taimissa Mad pysyy tosi napakasti, soittimen hallinta on korkealla tasolla ja rohkeutta löytyy yllin kyllin. Kyllä Savonlinnasta löytyy... Kolme tunnen henkilökohtaisesti. Vaikka kaupunki on tosi pieni... Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 20.09.2012 21:20:25 | |
---|
hollmi-5: Kyllä Savonlinnasta löytyy... Kolme tunnen henkilökohtaisesti. Vaikka kaupunki on tosi pieni... Nimiä ja linkkejä väitteen perustaksi. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
statistiÖ 20.09.2012 21:22:33 | |
---|
hollmi-5: Tämän tason tiluttajia löytyy joka kylästä... Onko pakko niitata toista? Maailma/ ihminen ei vähättelyllä parane yhtään. Onhan se hyvä, että on intohimoa ja kunnianhimoa. Näimpä. Muuten kukaan muu kuin minä ei tekisi mitään. "vähän omituisella tyylillään katkaisi vähän kamelin selkää" - sahkuifk |